XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Gaśnie prawie zawsze na wolnych obrotach, awaria krokowego?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:06, 25.06.2010
Prosiłbym o pomoc. Otóż mój problem jest następujący szukałem i nic nie znalazłem więc piszę. Mam Hondę Accord VI 2002 i kupując ją niedawno wszystko było o.k. a niedawno zaczęły spadać obroty ogólnie od początku na wolnych obrotach falował, a teraz gaśnie, podjeżdżając do skrzyżowania jest to trochę niebezpieczne. A niedawno założyłem gaz i jeszcze gorzej się dzieje. Byłem wczoraj na komputerze i mechanik mówił tak jak przypuszczałem, żę to krokowy i trochę mi podregulował, zwiększył dawkę chwilę było dobrze ale dzisiaj znowu zaczęło się chrzanić. Mechanik mówił, że powinno być dobrze ale nie na sto procent bo po wykresie widział że coś ktoś grzebal w krokowym, ponoć tam jest styłu sinika krokowego jakaś sonda czy sterownik nie wiem dokładnie i ją trzeba lekko wykręcić albo wkręcić tylko nie wiedział ile powinno być milimetrów, niby opel ma 28 od trzpienia do tego grzybka. No wiem jak to się dokładnie nazywa. A może jest inna przyczyna. Może coś pomożecie. Autko jest ogólnie świeżo po wymianie olejów, filtrów, pasków no i gaz nowy stak4. Ogólnie też pali mi się taka żółta kontrolka od jakby wtrysków czy zapłonu, ale to z kolei jest niby od gazu, że na gazie nie załanczją się wtryski od benzyny i komputer wykrywa to jako błąd w silniku. Proszę pomóżcie, albo podpowiedzcie co mam zrobić. Z góry wszystkim dziękuję i pozdrawiam wszystkich forumowiczów!
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:22, 25.06.2010
Po pierwsze - ty masz Acco VI a nie V, a co za tym idzie - tu nie regulujesz niczego śrubką przy wolnych obrotach (no chyba ze się mylę co jest też prawdopodobne).
Po drugie - check engine przez gaz. Wiesz - nie mam gazu ale wiem że ma prawo wywalać błąd wtryskiwaczy (miałem tak w poprzednim zagazowanym aucie), choć z dobrym gazem nie powininen.
Po trzecie - jedź na regulację gazu do innego mechanika.
Po czwarte - sprawdź w dziale "zrób to sam" jak się czyści przepustnice/egr/krokowy - jak nie chcesz tego robić sam, niech ci to zrobi mechanik - to jest remedium na wiele problemów z obrotami
Po piąte a w zasadzie PO PIERWSZE - pod schowkiem pasażera jest taki pęk kabli na wysokości kolan. Zajrzyj tam - jest tam niebieskie gniazdko (ślepe!) a w tym gniazdku niebieska wtyczka dwupinowa. Wyjmij ją i wsadź do niej spinacz biurowy. Czyli zewrzyj. A potem przekręć kluczyk na zapłon ale nie odpalaj - komputer wymiga ci kody błędów. Sprawdz jakie to błędy.
#3
Napisano 20:23, 25.06.2010
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:31, 25.06.2010
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:44, 25.06.2010
Nie ma regulacji na żadną śrubkę. A w V genie to i owszem - było coś takiego - nie wiem czy przy krokowym ale tam się regulowało wolne obroty właśnie na taką wosko-śrubkę.
[ Dodano: 2010-06-25, 22:50 ]
AHA - ZCZYTAJ BŁĘDY ECU - ZRÓB AUTODIAGNOSTYKĘ. Bez tego to będziesz szukał przyczyn po omacku!!!!! A potem dopiero bież się za rozbieranie czegokolwiek. Robisz to w pięć minut a kody błędów sporo ci powiedzą
Jak ci wywali wtryskiwacze na ECU - jedź do gazownika niech zrobi porządek
Jak ci wywali awarie krokowego - czyść krokowy
Jak ci wywali błąd EGR - czyść EGR
i tak dalej. W tej kolejności!
[ Dodano: 2010-06-25, 22:51 ]
(i kliknij pomógł jak pomoże )
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:39, 26.06.2010
#7
Napisano 11:58, 26.06.2010
widzisz jak to jest jak nie czytasz forum, tylko słuchasz pożal się bo.e mechaników
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:09, 26.06.2010
#9
Napisano 15:18, 26.06.2010
Dziwne że żaden mod nie zwrócił Ci uwagi na te wykrzykniki i duże litery. Poza tym nie autodiagnostykę, tylko samodiagnostykę.
Tak, widzę, masz już drugie "pomógł", gratuluję
Pozdrawiam.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 00:05, 26.02.2016
Witam. Mam nadzieję, że któryś z Panów pomoże.
Kilka tygodni temu kupiłam accorda. Niestety ślęczę w internecie i nigdzie nie mam jednoznacznej odpowiedzi, a nie chciałabym zostać naciągnięta na duże koszty u mechanika, czy gazownika.
Mam 2 generację LPG. Na benzynie samochód zachowuje się ok. Niestety na LPG utrzymuje niższe obroty niż na benzynie. Traci obroty podczas hamowania lub na jałowym biegu, czyli tak jak pisał poprzednik skrzyżowania moje
Dodatkowo obroty podczas odpalania mocno falują. Dochodzą do 2 tys i od razu przełącza się na gaz, co często kończy się wyłączeniem silnika
Podczas dłuższej jazdy z większą prędkością zapala się check engine, ale silnik pracuje normalnie.
Byłam u gazownika. Okazało się, że instalacja LPG jest stara. Parownik szacunkowo ok. 15 lat, śruba regulacyjna wkręcona na maxa, mógł mieć za bogatą mieszankę (stąd check), więc go wymieniłam. Tak samo jak przewody i klatkę (podobno samoróbki).
Myślałam, że będzie ok, ale niestety żaden z problemów nie zniknął.
W sobotę jestem umówiona, żeby podpiąć samochód pod komputer, więc nie znam błędów, a sama nie jestem w stanie tego sprawdzić.
Czytając forum wywnioskowałam, że może to być EGR, albo czujnik temp, ale wtedy chyba na benzynie też byłyby problemy?
Czy ktoś byłby w stanie wspomóc mnie jakimiś informacjami? Co robić?
#11
Napisano 00:51, 26.02.2016
Ale pewnie nie kupilas auta z mysla o inwestowaniu w IV generacje=sekwencje.
Pierwsze od czego bym zaczal to szukanie nieszczelnosci w instalacji i w dolocie, ew. Wymienil filtr powietrza, moze świece. I filtry gazowe jesli nie ruszane
Masz tzw, antywybuchy?(takie klapki na kolektorze dolotowym, otwieraja sie jak gaz strzeli w rure powietrzna)? Moze sa nieszczelne.
Na benzynie zero problemow?
Z jakiego na jaki wymienilas parownik?
Ps, niewiem na jakim etapie znajompsci podzespolow jestes, i do konca nie wiem jak napisac zebys jak najwiecej z teg wyciagnela pożytku. ..
Użytkownik 93karol edytował ten post 00:51, 26.02.2016
#12
Napisano 01:02, 26.02.2016
Na instalacjach za bardzo się nie znam, ale II mi nie przeszkadza. Jeśli będzie mus, to wymienię na sekwencję, ale to jest już jednak spory koszt.
Poprzedni właściciel mówił, że wymieniał filtry i świece i jakiś mechanik mu powiedział, że to jest po prostu taki urok Accordów Tylko, że podobno to się zdarzało raz na jakiś czas, a nie przy prawie każdym hamowaniu.
antywybuch to chyba ta klatka antywybuchowa więc jest wymienione
Na benzynie jest wszystko ok. Problemy pojawiają się na LPG.
Jeśli chodzi o parownik nie wiem jaki był. Nie przyłożyłam wagi do tego, żeby zapamiętać, a jaki jest teraz to chyba mogę sprawdzić?
Mechanikiem nie będę, ale podstawy znam, a jak czegoś nie zrozumiem, to poszukam o co chodzi Z tego posta wszystko zrozumiałam
#13
Napisano 01:09, 26.02.2016
Z racji tego ze na benzynie chodzi ok nie ma problemow,
Usterka jest w instalacji. I tu trzeba szukac.
II gen lpg charakteryzuje sie tym ze nieszczelnosci dolotu potrafia zepsuc wszystko. Wiec szukaj po calej rurze dolotu czy gdzies nie ma jakis ujsc powietrza,
Moze puszka filtra powietrza nieszczelna?
Komputerek jaki masz? Warto sprawdzic.
Swiece warto zobaczyc chyba ze wiesz kiedy byly wymieniane.
Luzy zaworowe mozna ustawic bo pewnie nie dotykane, jesli mechanicy twierdza ze jak jest usterka to "ten typ tak ma" to raczej nie wie co robi. Bo kazde auto moze pracowac dobrze na 2 gen lpg.
#14
Napisano 01:12, 26.02.2016
Mamy nowa uzytkowniczke-kobiete.
Ma problem ze swoim samochodem.
Chce go rozwiazac, i postanowila zasiegnac opini na forum.
Nie zalozyla nowego tematu,tylko znalazla pokrewny i do niego przypasowala swoj problem.
Sama deklaruje,ze jak czegos nie zrozumie to poszuka.
Brawo Ty Asiu! Jestem od dzis Twoim wielbicielem!
Zycze pomyslnego rozwiazania problemow!
#15
Napisano 01:15, 26.02.2016
Abstrac hu jac od tematu.
Mamy nowa uzytkowniczke-kobiete.
Brawo Ty Asiu! Jestem od dzis Twoim wielbicielem!
Zycze pomyslnego rozwiazania problemow!
Tak tak. Dobrze ze to podkresliles.
Rowniez dolaczam do funclubu.
Pisze dziewczyna na SB no i nikt nie zajrzy... troche wstyd experci... gdzie jest Bojar II generacja lpg to jego ukubiona dziedzina, i jeszcze w silniku 1.8 115koni, jakby u siebie mial grzebac:P
Blow bylem przekonany ze na koniec jeszcze rozwiazesz problem....
Użytkownik 93karol edytował ten post 01:18, 26.02.2016
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych