Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

P1549

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamil.aniol1993

kamil.aniol1993
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:24, 03.05.2020

Witam
Czy ktoś się spotkał kiedyś z błędem P1549 w VII 2.4?
  • 0

#2 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:39, 03.05.2020

https://omanual.ru/H...0000002444.html

lub:

https://www.engine-c...1549_acura.html

 

P1549 - Wysokie napięcie układu ładowania

 

Możliwe przyczyny:

Wadliwy alternator

Wiązka alternatora jest otwarta lub zwarta

Słabe połączenie elektryczne obwodu alternatora

 

 

Zacząłbym od sprawdzenia klem na akumulatorze, połączeń masowych, połączenia kabli z alternatorem, lub sam akumulator w jakim jest stanie czy przypadkiem "zwarcia" na nim nie ma. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#3 kamil.aniol1993

kamil.aniol1993
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 03.05.2020

U mnie w telefonie po diagnozie pokazuje p1549 system kontroli prędkości i biegu jałowego. Ładowanie jest - 14.1
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq