Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

R20A3 Lekko szarpnie, czy przerywa, czasami spadek mocy

VIII Accord Viii R20A3 czasami szarpnie R20A3 czasami spadek mocy na wolnych obrotach sałby

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#31 Kris504

Kris504
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:30, 27.06.2020

Czyli sam sterowik do wymiany ? U mnie korekty są +5% + 7% a więc troche za wysokie. Sondy były sprawdzane i pracują wzorowo. Przepływomierz też zmieniany i nadal bez zmian. Podczas pracy silnika na chwilę zacisnąłem cęgami wąż od odmy od pokrywy zaworów. Wtedy korekta krótka natychmiast spadła na 0% a długa na +3%. Co to może oznaczać ?

Użytkownik Kris504 edytował ten post 13:36, 27.06.2020

  • 0

#32 JerzykTor

JerzykTor
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:E
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:46, 27.06.2020

Czyli sam sterowik do wymiany ? U mnie korekty są +5% + 7% a więc troche za wysokie. Sondy były sprawdzane i pracują wzorowo. Przepływomierz też zmieniany i nadal bez zmian. Podczas pracy silnika na chwilę zacisnąłem cęgami wąż od odmy od pokrywy zaworów. Wtedy korekta krótka natychmiast spadła na 0% a długa na +3%. Co to może oznaczać ?

Długa korekta spadła natychmiast ? Dziwne
  • 0

#33 Kris504

Kris504
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:57, 27.06.2020

Długa korekta spadła natychmiast ? Dziwne


Krótka spada natychmiast. Długa spada powoli ale zmierza w kierunku wartości długiej.
Robiłem 3 próby. 2 razy korekta krótka natychmiast spadała.
Za trzecim razem po zaciśnięciu przewodu od odmy korekty bez zmian.
Silnikowi ewidentnie coś dolega.
  • 0

#34 Grubas1993

Grubas1993
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:50, 31.12.2022

A czy podczas jazdy że stałą prędkością też potrafił szarpnąć na 4 lub 5 biegu? Bo u mnie tak mam jak jak delikatnie naciskam gaz przy około 2tys obrotów.

Cześć. Udało Ci się rozwiązać problem ?


  • 0

#35 MAti88

MAti88
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Myszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:19, 08.01.2023

Awaria ECU w R20 to nic nowego...

psują się te komputery > ?


  • 0

#36 Robi73

Robi73
  • Klubowicz
  • 1 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:10, 13.04.2024

Cześć, nawiązując do wcześniejszego postu w sprawie klap wirowych w Hani VIII gen. 2.0. Mam prośbę, czy ktoś może sprawdzić na nich rezystancję? Próbowałem dziś zgrać manual i sprawdzić, niestety wystąpiły problemy.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Accord Viii, R20A3 czasami szarpnie, R20A3 czasami spadek mocy, na wolnych obrotach sałby

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq