W 7 gen jest jeszcze silniczek krokowy A w 8 gen?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
A i jeszcze . Czu te objawy masz na klimatyzacji czy nie.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
mówisz o przepustnicy??
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 23:02, 30.04.2020
W 7 gen jest jeszcze silniczek krokowy A w 8 gen?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
A i jeszcze . Czu te objawy masz na klimatyzacji czy nie.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
mówisz o przepustnicy??
Napisano 23:18, 30.04.2020
Napisano 13:49, 01.05.2020
Silnik posiada klapy wirowe właśnie w kolektorze chyba wtyczka na 5 kabelków do nich idzie. Jak masz z czego podmieniać to można jeszcze spróbować z pedałem gazu bo może tam potencjometr siadł..
Pedał gazu poleciał jako pierwszy, a mam ich jeszcze 3 szt. bo myślałem , że kupiłem uszkodzony. Ale 3 uszkodzone to byłoby duże oszustwo sprzedających. Nie tędy droga!
Zawsze mówiłem , że jak będę miał silnik wolnossący to nie będę z nim miał problemów. Jednak duża to był pomyłka,. ale szukam dalej:)
Tyle elementów już wymieniłem , że nie bardzo wiem co jeszcze przekręcić.
Teraz tak się zastanawiam mocno nad tym dolotem !
I wczoraj się przyjrzałem właśnie tej okolicy. i Co tam mamy... plastikowy dolot, a z podzespołów jest element nazwany w "internetach" czujnikiem obrotów Dla mnie jest to zwyczajny siłowniczek napędzający klapy wirowe.
Co prawda posiada 5 przewodów, więc albo to jakaś krokówka, albo zwykły silniczek z kontrolą położenia
Tak czy inaczej chcę się do tego dobrać bo jest na 2 śrubki
tylko zastanawiam się , czy jak to wykręcę to czy nie będę musiał tego jakoś ponownie stroić/ adoptować, bo w końcu jest tam jakaś kontrola położenia.
W kolektorze zaraz obok przepustnicy również jest element nazwany czujnikiem podciśnienia ( sensor MAP).
to akurat element w podmianie bardzo prosty - 1 śrubka
I tu znowu pojawia się pytanie jakim parametrem do sprawdzenia opisują się te podzespoły w HDS, bo może od razu wiadomo, że są strzelone.
Ja po majówce zwyczajnie to podmienię i sprawdzę czy to to
Co jeszcze steruje dawką paliwa?
Ja tak mialem , bez wlaczonej klimy bylo ok, a jak wlaczylem to obroty spadalu nawet do 500. Spróbuj podłączyć pod kompa i androida bo dwa programy pokazuja inne błędy
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Mam kabel , HDS nie pokazuje nic błędnego. A o klimie to nawet nie mówię, bo daje takiego obciążenia , że auto będzie tylko słabsze.
Napisano 17:13, 01.05.2020
Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r
Napisano 18:33, 01.05.2020
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 18:36, 01.05.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Napisano 20:24, 03.05.2020
Nie tak do końca
Co masz na myśli?? mogę ten silniczek klap zamienić czy lepiej nie ruszać
Napisano 19:16, 13.06.2020
Użytkownik JerzykTor edytował ten post 19:18, 13.06.2020
Napisano 09:53, 26.06.2020
Witam.
W moim aucie jest silnik serii R20, 2.0 155 km.
Od niedawna zamontowana jest instalacje lpg.
Wymienione świece i kpl. cewek.
Problem z szarpaniem występuje zarówno na benzynie jak i na lpg, tylko przy rozgrzanym silniku.
Jest to jedno pojedyncze szarpnięcie podczas przyspieszania. Występuje najczęście na III i IV biegu w okoilicy 3,5 tyś RPM.
O dziwo gdy przyspiesza się z pedałem gazu na max w podłogę wszystko jest ok.
Szarpnięcie występuje przy lekkim równomiernym przyspieszaniu. Szarpnięcie nie występuje za każdym razem.
Na lpg jest trochę bardziej odczuwalne niż na benzynie.
Dodatkowo na postoju po włączeniu klimatyzacji silnik wpada w duże wibracje i trzęsie całym nadwoziem - jest to dosyć mocno odczuwalne. Tak samo jest na benzynie i na lpg.
Wcześniej korekty STFT i LTFT byłu w okolicy +15%.
Auto miało niesczelny dolot. Okazało się, że EGR przepuszczał. Został zaślepiony. Korekty spadły do poziomu + 7 + 9 %.
Po zaślepieniu wężyka od zaworu evap korekty znowu trochę spadły.
Na postoju podczas pracy na benzynie Korekty STFT skaczą między +5 a + 9%, LTFT między +4% a +7%.
Sprawdzany był cały dolot pod względem szczelności: wężyki, kolektor ssący, wszystko wydaje się szczelne.
Dodam, że gdy był nieszczelny egr to szarpnięcia występowały częściej i były bardziej odczuwalne.
Czy spotkał się ktoś z takim problemem? Gdzie szukać przyczyny ?
Napisano 16:03, 26.06.2020
Proszę korzystać z wyszukiwarki oraz pisać w istniejących tematach.
Zdublowany temat po raz ostatni przenoszę/łącze.
Istnieją także inne tematy.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 17:00, 26.06.2020
Czekaj - piszesz o zaślepieniu egr, a podobno (przynajmniej tak tu gdzieś czytałem) wtedy wywala check.
Napisano 17:13, 26.06.2020
Film obowiązkowy dla posiadaczy silników R-serii
Problem leży w oprogramowaniu, kwestia strategii pracy przepustnicy.
Do zobaczenia na trasie.
Napisano 18:34, 26.06.2020
Czekaj - piszesz o zaślepieniu egr, a podobno (przynajmniej tak tu gdzieś czytałem) wtedy wywala check.
Tak dokładnie. Chceck się pali. Egr łapał lewe powietrze z zewnątrz - dlatego korekty były na +15.
Napisano 18:39, 26.06.2020
Film obowiązkowy dla posiadaczy silników R-serii
Problem leży w oprogramowaniu, kwestia strategii pracy przepustnicy.
Bardzo ciekawa analiza.
U mnie przepustnica nie jest sterowana linką.
Napisano 20:08, 26.06.2020
No to można tak bezkarnie jeździć z check ? Dla jasności - ja tego nie wiem, tylko wydaje mi się, że nie jest to obojętne dla parametrów pracy silnika.
Napisano 23:27, 26.06.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych