Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Dziwny problem auto kręci nie odpala i brak wyświetlacza

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 radex

radex
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:III
  • KM:78000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SuV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:12, 26.04.2020

Witam mam mały problem.

 

Wczoraj zabrałem się za montowanie Haka w swojej Crv ,wszystko pod autem zamontowałem uchwyty itp . I przyszedł czas na elektrykę do gniazda przyczepki, przewody przeciągnąłem do wnętrza auta i zacząłem w lewym boczku w bagażniku odszukiwać właściwych kabli, w które chciałem się podpiąć .Odpalałem np swiatło stopu i sprawdzałem miernikiem który to kabe,l podpinałem tak wszystkie i doszedłem do światła cofania poprosiłem żone aby wsiadła mi do auta i wrzuciła wsteczny bieg ,żona dała wsteczny bieg zacząłem szukać kabla, znalazłem po chwili światło zgasło, wyswietlacz na desce zgasł .Poprosiłem żone aby jeszcze raz przekręciła stacyjke, żona zamiast cofnąć kluczyk ,to odpaliła auto, na szczęscie auto pojechało tylko pare centymetrów, ale po tym zdarzeniu gdy wsadzam kluczyk do stacyjki i przekręcam nie wyswietla mi sie nic na wyswietlaczu, pomiedzy zegarami jest cały czas czarny no i największy problem auto niechce odpalic .Kręci rozrusznik ale nie odpala ,sprawdziłem bezpieczniki są całe ,auto zamyka sie z pilota i otwiera, ale za nic w świecie nie odpala, tylko kręci rozrusznikiem i do tego brak wyświetlacza między zegarami.

 

Ktoś ma jakiś pomysł co to moze byc ?

 

Honda crv III 2.0 2011


  • 0

#2 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 559 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 27
Super

Napisano 21:12, 26.04.2020

Wygląda na jakieś zwarcie. Jeszcze raz  bezpieczniki sprawdzić miernikiem - też te główne. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.


  • 0

#3 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:48, 26.04.2020

Sprawdź też przekaźniki.
  • 0

#4 radex

radex
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:III
  • KM:78000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SuV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:34, 27.04.2020

Dodam jeszcze ze w aucie wszystko działa po za tym ze powiedzmy ze chce światła cofania to muszę dac na zapłon daje zapłon i nic świateł niema tak jak by w ogóle zapłonu nie było 

 

A i pompa tez pracuje słychać ją 

 

wrócę z roboty to sprawdze je jeszcze raz 


Użytkownik radex edytował ten post 04:40, 27.04.2020

  • 0

#5 pepedombo

pepedombo
  • Klubowicz
  • 207 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:35, 27.04.2020

Odpiales wszystko, zeby bylo jak wczesniej?

 

Tak liznalem troche temat po googlu i w crv/pilocie sa jakies dziwne akcje z tym ekranem centralnym :) Niektorym udawalo sie przywrocic to przez wyciaganie i wkladanie bezpiecznikow, kombinowanie z przekaznikami lub samo dociskanie bezpiecznikow jezeli sa cale. Do tego dochodzi nawet jakis magiczny reset wszystkiego poprzez odpiecie obu klem z aku i zwarcie ich na 30sek (oczywiscie bez udzialu aku). Czulbym sie tu troche niepewnie, bo kazda potencjalna pojemnosc w ukladzie wypusci prad, moze szloby to jednak robic przez obciazenie.


Użytkownik pepedombo edytował ten post 21:36, 27.04.2020

  • 0

#6 radex

radex
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:III
  • KM:78000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SuV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:54, 28.04.2020

Wczoraj sprawdziłem bezpiecznik jeszcze raz multimetrem i wszystkie są całe... nie wiem czy to ma znaczenie ale multimetr pokazuje ujemne wartości zamiast dodatnie tylko na niektórych bezpiecznikach. Przekaźników nie sprawdziłem ponieważ nigdy tego nie robiłem. zamówiłem tez w poniedziałek Icar3 do diagnostyki może pokaże jakiś błąd jak nie to laweta i do elektryka ponieważ nie mam żądnych pomysłów co to może być jeżeli chodzi o kable z gniazda przyczepki to tam nie ma sie za bardzo co stać ponieważ wpinałem kable pod odpowiednie światła i wpięty kabel kończy sie w gniastku do przyczepy nie ma jakiegoś obiegu czy cos takiego i pamiętam tez ze wszystko działało do momentu gdy żona nie uruchomiła silnika.

 

Są opcje takie ze moze alarm (orginalny) zablokował zapłon ... ale nie wiem czy honda posiada cos takiego 

 

Spróbuje tego magicznego sposobu z odpięciem obu klem z aku jak wrócę .

 

Auto mam 4 lata przejechałem nim na prawde sporo nigdy nie spaliła sie nawet żarówka a tu takie jaja :D


Użytkownik radex edytował ten post 05:02, 28.04.2020

  • 0

#7 pepedombo

pepedombo
  • Klubowicz
  • 207 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:07, 28.04.2020

Multimetr pokazuje minus jezeli jest odwrocona polaryzacja, czyli miernik wpinasz odwrotnie i minus zniknie. W ten sposob sprawdza sie, ktory przewod jest masowy.

 

Przywrocenie poprzedniego stanu to akurat podstawa w diagnostyce i lepiej eliminowac dodatkowe zmienne w ukladzie :) 

Bezpieczniki wszystkie, czyli pod kierownica i pod maska. W jakims nowszym modelu, bo to chyba 2018 byl, jest bezpiecznik backup, ktory tego dotyczy, no ale do twojej trojki nie znalazlem zadnego, ktory by jakos jednoznacznie sie okreslil.

 

No a z alarmami nigdy nie wiadomo :) Moze zadzwon z partyzanta do aso i podpytaj czy im cos nie swita :)


  • 0

#8 radex

radex
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:III
  • KM:78000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SuV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:07, 28.04.2020

Wyskakuje błąd uo155 nie idzie wykasować wraca cały czas 


  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7738 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 17:10, 23.05.2020

Sprawdzałeś bezpieczniki miernikiem na oporności czy jak?
Sprawdź każdy jeszcze raz sprawdzając przejście. Błąd który opisujesz to błąd komunikacji.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq