Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1120 odpowiedzi w tym temacie

#1111 Muldi

Muldi
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:33, 30.04.2021

Dodałem już na inny hosting dzięki za info


Użytkownik Muldi edytował ten post 08:34, 30.04.2021

  • 0

#1112 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 613 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.0
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:04, 30.04.2021

Skąd ja to znam.
Jeszcze trochę pojeździ.
8097f254234d6131a68452177ad020c1.jpg
  • 0

#1113 Muldi

Muldi
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:14, 30.04.2021

Możesz napisać coś więcej albo dać link do tematu na forum gdzie opisałeś problem ?


  • 0

#1114 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 613 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.0
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:27, 30.04.2021

Wiecej nie potrzeba. Szukaj powoli silnika K20Z2 lub K24.
Wałek się wytrze dalej, przypieczony pierścień pewnie też, tłok. W sumie załatwi to panewkę i już.
Ile to czasu potrwa ?
Mnie się udało ok. 15 tkm od stwierdzenia przypieczonego pierścienia , przez wytarcie wałka do panewki.
  • 0

#1115 Muldi

Muldi
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:36, 30.04.2021

Jak wyglądały twoje gładzie cylindrów masz jakieś foto ? jeśli K24 to a3 ?


  • 0

#1116 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 613 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.0
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:00, 30.04.2021

Co ci po gładziach jak tego nie opłaca się robić - chyba , że samemu w ramach rozwoju.
Wymienia się słupek i już.

I tak przy okazji wyjdą jeszcze inne rzeczy - sprzęgło, chłodnica i robi się niezła górka PLN.
 

Tematów o adaptacji k24 jest wiele . Poczytaj sobie.
np. http://www.accordklu...ap-k20a6-k24a3/


  • 0

#1117 Dodo96

Dodo96
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:54, 05.06.2021

Cześć.

Accord VII, 2003 rok, silnik K24A3, 341 000 km przebiegu, LPG, olej Valvoline 5W-40.

Mianowicie, właśnie rozstałem się z moim accordem, ale całe szczęście nie poszedł w obce ręce. Przejął go mój młodszy brat.
Przed oddaniem go dla młodego oddałem go na wymianę świec, wymiane oleju, sprawdzenie/regulacje zaworów, wymieniona uszczelka pokrywy zaworów. Przejechałem autem około 500 kilometrów bez problemu.
Młody cieszył się samochodem 3 dni, zatankował go do pełna w benzynę i gaz. Dostałem w nocy telefon, że coś się stało z silnikiem. Powiedziałem żeby nic nie ruszał.

Ale od początku. Wyjeżdżał z osiedla i auto chodziło normalnie. Po około 45 kilometrach usłyszał delikatne klekotanie jadąc na gazie. Po chwili zaczął klekotać już głośniej i zgasł. Dojechałem na miejsce i bardzo mocno było czuć benzynę. Dzień później również czuć benzynę przy samochodzie. Mechanik pytał czy na benzynie normalnie samochód chodzi. Odpaliłem go na chwilę by móc od razu nagrać klekot. Na benzynie odpala, nie gaśnie. Wydaje mi się też, że słychać klepanie czegoś o pokrywę. Mogę się mylić.
Nagranie wrzucam w linku poniżej. Jeżeli ktoś wie, co to mogłoby być, bardzo proszę o odpowiedź. Z góry dzięki wielkie!


  • 0

#1118 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 26
Super

Napisano 22:16, 05.06.2021

Najpierw wyeliminować świece. Jak nie pomoze to dzwiek mocno zblizony do panewki, ewentualnie przeskoczył lancuch rozrzadu
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#1119 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 198 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:17, 05.06.2021

Łańcuch rozrządu
  • 0

#1120 pepedombo

pepedombo
  • Klubowicz
  • 245 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:46, 06.06.2021

albo ktores koleczko osprzetu, bo slychac, ze silnik/gorny walek rowno chodzi, tylko cos lata, akurat najlatwiejsze do eliminacji (zdjac pasek), jezeli nie to rozbierac, bo pewnie to co wyzej


  • 0

#1121 Dodo96

Dodo96
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:46, 06.06.2021

Dzięki wielkie za rady, czekam na wolny termin i będzie sprawdzane


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq