XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24
#601
Napisano 16:39, 26.01.2018
#602
Napisano 20:02, 26.01.2018
ja znalazlem w malej kwocieTaki remont to studnia bez dna...
Juz mozesz szukac pierscieni ktore praktycznie sa niedostepne
Zdecydowanie lepszym rozwiazaniem jest znalezienie slupka z jakiegos angola w automacie
Sporo czesci powinni miec w haparts.pl
#603
Napisano 23:38, 12.02.2018
Zrobiłem remont w mojej Hani i jestem po jeździe testowej 300km zadowolony. Czuć różnice aż miło przy okazji sprzęgło dopiescilem.
Poszłem na całość zrobiłem remont całego silnika od pomiarów po wal,obeszło się bez szlifuje wału co Panowie tym zajmujący się byli zaskoczeni i odrazu powiedzieli ze tylko nominalne Panewki wkładać, korby tak samo uratowane jeden Pan powiedział że do wymiany drudzy sprawdzeni i polecani z innych firm wzięli i powiedzieli ze to nie ma dla nich problemu i tu nie widzą przeszkód, nawet nie chciał dużo wziąść bo powiedział źr nie miał co przy nich bardzo robić (w pewnym momencie po wysłuchaniu opinie o wale i korbach hmmm...możliwe że jednak K 24 jest pancerne, może tak gwarancję dają i znają auto"silnik Hondy" i wiedzą że auto lubi wysokie obroty, więc wiedzą co mówią) polecili tak jak chciałem Panewki jakieś dobre, i,polecili mi King Racing(też się zastanawiałem takie wziąść i panowie mi tylko pomogli dokonać wyboru) więc takie wpadły główne, korbowodowe a "engine bearing"wpadły oporowe.
Pozatym wpadły OEM dzięki haparts.pl pierścienie za dobrą cenę i jako jedyni mają dostęp (Wielkie dzięki haparts.pl.) śróby do głowicy tak samo, zestaw uszczelek od A-Z, to co nie zbędne wyczyszczone w miarę możliwości, teraz tylko dotrzeć autko i już myślę że będzie git więc taka moja opinia, kupując słupek, drugi silnik nie wiemy z czym mamy do czynienia z resztą, ceny różne ale nie wiemy na co trafiamy, części i robotę zliczyć nie było tragedi,może troszkę wyszło ale wiem teraz co mam i jak teraz to autko posłuży w dalszym użytkowaniu ja jestem zadowolony i to mega widząc jak autko jeździ i na strzał odpaliło po remoncie po dotarciu i dalszej jeździe będę was informował co i jak autko chodzi, myślę do 800-1000 km przejechać wlać nowy olej filtr i troszkę stopniowo przyzwyczajać do obrotów,
Pozdrawiam
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
#604
Napisano 08:25, 13.02.2018
#605
Napisano 08:38, 13.02.2018
fajnie ze tak malo uszkodzen, zdawaj relacje jak sie bedzie zachowywal, spalanie oleju itp, moze przetrzesz szlak dla innych
p.s. na jakim oleju teraz jezdzisz i jaki chcesz wlac docelowo?
#606
Napisano 09:34, 13.02.2018
#607
Napisano 10:36, 13.02.2018
Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:37, 13.02.2018
#608
Napisano 23:45, 13.02.2018
Części +- koszt :
-Panewki King Racing główne i korbowodowe +engine Bearings oporowe 420
-Pierścienie OEM 818
-Korby 90 2 szt.
-Wal (polerka małe ryski, bez problemu Panewki Std a zarazem szok ☺), hanowanie bloku, sprawdzenie głowicy, wymiana uszczelniaczy zaworowych, gniazda zaworowe, planowanie 600
-Śruby głowicy 160
-Uszczelki komplet + extra uszczelki (siatka filtrujące zaworu Vtc 2 szt OEM ) 760
-Simering reling 36
-Uszczelniacz 27
-Płyn do chłodnicy 61
-Olej 5w30 Motul 8100 x-clean, filtr oleju, smar do przegubów. 237
Odnośnie pierścieni to były bardzo zabrudzone, zapieczone,
Za robotę 1000 ponieważ mechanik mój znajomy (szwagier) auto wysłało się 4 tyg. A ZUS trzeba zapłacić, ale niektóre części to poszły po kosztach czyli na zero bo na częściach mi opuścił więc zadowolony jestem, no i ważne że podjął naprawy mojej Hani co stwierdził później że dostęp do auta po ściągnięciu sanek ok
I tak samo po założeniu silniku i dokręcaniu części które już trzeba było w komorze silnika montować zadowolony niż w innych autach dostęp jest
Nad olejem się zastanawiałem jaki lac na początku, czytałem, szukałem, hmm... Mineralny na dotarcie- ciekawe?
Wziąłem motula 5w 30 zobaczymy co będzie, stwierdziliśmy że taki olej będzie lany już i chodzi o to żeby miał tą lepkość i po prostu wszystko smarowal dobrze, nie wiem czy dobrze zrobiłem czy nię ale się okaże Hania mnie nie zawiodła prze ten okres nawet z Panewka, starałem się ja dopieszczyc jak mogę i pomoc w dalszej żywotności, wiem że mnie nie zawiedzie jak do tej pory i wszystko przyjmie jak należy i ja będę szczęśliwy i ona a razem będziemy się cieszyć wspólna jazda
Pozdrawiam, dziękuję za posty i jak będziecie przeprowadzać remont w autach ( oby tak się nie stało) służę pomocą i doradze gdzie znaleźć części jak by co
Szerokości życzę a tak samo będę opisywał jak się Moja Hania trzyma i jak się zachowuje
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
#609
Napisano 00:15, 14.02.2018
czyli remont jakieś 3300zł części + 1000zł robocizna. W zasadzie w cenie słupka. Też chciałbym takiego szwagra..
#610
Napisano 00:25, 14.02.2018
Ja też myślałem że będzie źle i w ogóle wszystko zależy od części a szczerze mówiąc wszystko w hondzie idzie gładko i jak po maśle, chciałem kupować słupek szwagier mówi że skąd wiesz co trafisz,a jestem troszkę pedantem w sprawie auta jak coś robię to tak żeby nawet 100% ponad lepiej działało, więc podjęliśmy się roboty, szwagier mi serwisuje auto cały czas i jest ogólnie mechanikiem, młody ale ma głowę i widać że kiedyś jeszcze dobierze doświadczenia konkretnego będzie goścu jak złoto doświadczenie ma od ciągników po remont Reno Clio i mój jest jako 2 silnik, troszkę go też na koszty musiałem wziąść dość że na zusy ledwo zarobił to i musiał dodatkowo kupić ramę do silnika żeby na palecie nie robić, ale zadowolony i mówi że teraz to zajebista robota może robić z silnikiem co chce heh
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
#611
Napisano 20:02, 14.02.2018
Teraz tylko dbać i cieszyć się jazdą. Bezawaryjność życzę
#612
Napisano 21:17, 14.02.2018
Uszczelki OEM brałeś bo drożyzna widzę
Będziesz Pan zadowolony a i swagier trochę "Liznął"
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#613
Napisano 17:13, 27.02.2018
U kogo i gdzie robiłeś remont?
#614
Napisano 21:01, 27.02.2018
Remont przeprowadzał jak wyżej pisałem szwagier którym jest mechanikiem a remont był przeprowadzony na Podkarpaciu "Tom-car"U kogo i gdzie robiłeś remont?
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Michel edytował ten post 21:01, 27.02.2018
#615
Napisano 21:37, 05.04.2018
Witajcie. podłączam się do tematu. U mnie również był prroblem ze stukającymi panewkami. W sumie samochód zakupiłem w padzierniku zeszłego roku, nie wiem czy już wcześniej były uszkodzone czy to moja wina bo przejeżdziłem 2tyś km. na bardzo niskim stanie oleju, teraz to już musztarda po obiedzie. Panewki zostały wymienione ale obawiam się że uszkodzenia były poważniejsze. Przy odpalaniu na zimnym silniku słyzę taki stukot ale trochę inny niż poprzednio i tylko na zimnym, jak go zgaszę i odpalę jeszcze raz to nie słychać tego. Przejechałem po wymianie panewek nieco ponad 1 tyś km. Dzisiaj to już zacząłem słyszeć też na biegu jałowym tak go przegazowywałem ale potem już nie, sam już nie wiem, już dostaje omamów słuchowych.
Jeśłi okaże się że jednak sama wymiana nić nie dała to nie wiem co będzie bardziej opłacalne: kupić słupek czy robić remont tak jak Michel.
PS. do zdjęcia: nie patrzcie na rysy na tamtych panewkach, porysowały mi się w kieszeni kiedy je niosłem
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych