Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
362 odpowiedzi w tym temacie

#31 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 740 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:40, 25.09.2015

To najprawdopodobniej stuka tlok wnioskujac z powyzszego watku. Ale na poczatek zdejmij pasek i odpal na chwile zeby wykluczyc osprzet.


  • 0

#32 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1251 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 21
Super

Napisano 13:08, 26.09.2015

Panowie powtórzę się kolejny raz . Aby sprawdzić czy to tłok odcinajcie po kolei zapłon i wyjdzie który to tłok. Brak spalania powoduje zmianę charakterystyki dzwięku.


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 13:08, 26.09.2015

  • 0

#33 xxmarcinxx

xxmarcinxx
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Konin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 27.09.2015

Witam identyczny problem miałem ze stukaniem silnika w hondzie accord z 2003r auto z przebiegiem 230tys w tym 170tys na gazie. Wracając z wakacji przy temperaturze zewnętrznej 34 stopni jechałem może z 5, 10 minut z prędkością  maksymalna  220km/h. i to spowodowało dziwny klekot silnika. Okazało się po ściągnięciu głowicy że są rysy na drugim cylindrze. Mechanik u którego serwisuje auto stwierdził ze są to objawy od przegrzania silnika. Jadać autem nie zaobserwowałem żeby temperatura poszła do góry. Woda też się nie zagotowała uszczelka pod  głowicą też była cała. Dodam że silnik był zdrowiutki nigdy od zmiany do zmiany nie musiałem dolewać oleju.  Ostatecznie wymieniłem silnik kosztowało mnie to 3000zł. Na moje jest to typowe zatarcie silnika spowodowane nie odpowiednim smarowaniem silnika a nie przegrzaniem. Rozmawiałem z innym mechanikiem stwierdził że jadąc w ten sposób nie mogłem zatrzeć ani przegrzać  silnika. Podczas regulacji zaworów nie była stosowana oryginalna uszczelka tylko zastąpiona silikonem, który mógł dostać się do silnika przytykając kanaliki smarujące. Silnik pracował w warunkach można nazwać ekstremalnych i nie miął odpowiedniego smarowania.
  • 0

#34 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:19, 28.09.2015

Na moje jest to typowe zatarcie silnika spowodowane nie odpowiednim smarowaniem silnika a nie przegrzaniem.


Nie masz pojęcia o czym piszesz, zatarłeś silnik z przegrzania gdyż z powodu zbyt wysokiej temperatury silnika spuchły tłoki i porysowały tuleje.

Sporo osób na forum wykończyło silniki w ten sposób, trzeba mieć trochę wyobraźni i nie jeździć w granicach prędkości maksymalnej jeżeli jest lato i wysoka temperatura powietrza !!
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#35 xxmarcinxx

xxmarcinxx
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Konin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:32, 29.09.2015

Zastanawiającą  rzeczą jest zatarcie tylko na jednym cylindrze


Użytkownik xxmarcinxx edytował ten post 07:27, 30.09.2015

  • 0

#36 mkpolno

mkpolno
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wroclaw - Stavanger( Norwegia )
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sedan sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 01.06.2017

Witam kolegow.
Dwa tygodnie temu zakupilem Accorda VII generacji z silnikiem k20a6 2.0 155KM Pb.
Gdy go kupowalem bylem tak zachwycony jego wygladem ze jakims dziwnym trafem nie zwrocilem uwagi na stuki dobiegajace z silnika na biegu jalowym a takze podczas jazdy. Przeszukalem wasze ( teraz juz nasze ;) ) forum i doszedlem do wniosku ze to pewnie luz zaworowy. Tak wiec udalem sie do mechanika ( podobno dobrego ) w celu regulacji, odrazu wymiana oleju oraz oleju w skrzyni bo automat. Po regulacji stuki ( dokladniej mowiac takie cykanie ) ustalo. Szczesliwy wrocilem do domu lecz po przejechaniu 50km od regulacji znow zaczelo stukac ( troszeczke ciszej niz wczesniej), po kolejnych 30km stuki staly sie identyczne jak przed regulacja. Przed rozpoczeciem regulacji, gdy zostawialem auto mechanikowi przekazalem mu informacje ze silnik niestety jest z wadliwej serii k20a6 i poprosilem aby sprawdzil stan walkow rozrzadu. Sprawdzil, nawet zdjecia porobil ktore mi potem pokazywal, walki podobno wporzadku bez zadnych uszkodzen. Wiem ze auto bylo kiedys na akcji serwisowej wymiany poduszki powietrznej kierowcy ale nie wiem czy wymieniano walki. Dodam ze gdy odpalam auto przez pierwsze 20 sekund pracy silnika stojac obok samochodu czuc zapach benzyny a z rury wydechowej leci bialy dymek ( nawet jak na dworze jest cieplo ) i czasem takze jakis plyn ( nire wiem czy to paliwo czy woda ). Czasem przy odpalaniu slychac przez 2 sekundy delikante "wycie" z silnika, mam tez wrazenie ze minimalnie ubywa oleju ale moge sie mylic bomam to auto dopiero 2tygodnie. Ogolnie auto odpala, jezdzi dobrze, obroty nie faluja, nie traci mocy ale cos jest nie tak skoro stuka.... No i przez 50km po regulacji luzu zaworowego nie stukalo. Koledzy, co to moze byc??? Pozdrawiam
Marcin
  • 0

#37 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 720 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 04:58, 02.06.2017

Nagraj film i wrzuć tutaj.
  • 1

#38 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:05, 02.06.2017

Któryś z zaworów może być zanieczyszczony (paproch) lub uszkodzony. Trudno dojść który konkretnie wiec trzeba by bylo wymienić wszystkie jeśli mocno stuka.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#39 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2911 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:03, 02.06.2017

k20A6  na 99% masz uszkodzony silnik .. stuka pierwszy tłok ....


  • 0

#40 mkpolno

mkpolno
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wroclaw - Stavanger( Norwegia )
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sedan sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:56, 03.06.2017

https://m.youtube.co...h?v=I6X6duOiPYM

Link z filmem ktory przed chwila nagralem
  • 0

#41 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 720 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:07, 03.06.2017

Sprawdź świece na wszystkich cylindrach.
  • 0

#42 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 748 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 21:24, 03.06.2017

k20A6  na 99% masz uszkodzony silnik .. stuka pierwszy tłok ....


niestety ale Muzyczka ma racje - to przypadlosc tych silnikow i tak sie wlasnie objawia
  • 0

#43 mkpolno

mkpolno
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wroclaw - Stavanger( Norwegia )
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sedan sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:35, 03.06.2017

Czyli przytarty tlok? Skoro auto jezdzi normalnie to czy ten przytarty tlok w czyms przeszkadza poza dzwiekiem? Czy moze sie cos bardziej posypac? Jak tak to okolo ile kilometrow mozna tak przejechac? Od kiedy kupilem to auto przejechalem 900km i zadnych zmian nie zauwazylem. A nie wiem ile kilometrow z tym defektem przejechal poprzedni wlasciciel.
  • 0

#44 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 748 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 08:56, 04.06.2017

nikt ci nie powie ile, bo nie da sie okreslic. Zalezy od warunkow w jakich to pracuje...predkosc, smarowanie, temperatura, obciazenie.
  • 0

#45 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:30, 04.06.2017

W końcu tłok wyjdzie bokiem.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq