Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1040 odpowiedzi w tym temacie

#31 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 740 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:40, 25.09.2015

To najprawdopodobniej stuka tlok wnioskujac z powyzszego watku. Ale na poczatek zdejmij pasek i odpal na chwile zeby wykluczyc osprzet.


  • 0

#32 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1254 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 21
Super

Napisano 13:08, 26.09.2015

Panowie powtórzę się kolejny raz . Aby sprawdzić czy to tłok odcinajcie po kolei zapłon i wyjdzie który to tłok. Brak spalania powoduje zmianę charakterystyki dzwięku.


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 13:08, 26.09.2015

  • 0

#33 xxmarcinxx

xxmarcinxx
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Konin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 27.09.2015

Witam identyczny problem miałem ze stukaniem silnika w hondzie accord z 2003r auto z przebiegiem 230tys w tym 170tys na gazie. Wracając z wakacji przy temperaturze zewnętrznej 34 stopni jechałem może z 5, 10 minut z prędkością  maksymalna  220km/h. i to spowodowało dziwny klekot silnika. Okazało się po ściągnięciu głowicy że są rysy na drugim cylindrze. Mechanik u którego serwisuje auto stwierdził ze są to objawy od przegrzania silnika. Jadać autem nie zaobserwowałem żeby temperatura poszła do góry. Woda też się nie zagotowała uszczelka pod  głowicą też była cała. Dodam że silnik był zdrowiutki nigdy od zmiany do zmiany nie musiałem dolewać oleju.  Ostatecznie wymieniłem silnik kosztowało mnie to 3000zł. Na moje jest to typowe zatarcie silnika spowodowane nie odpowiednim smarowaniem silnika a nie przegrzaniem. Rozmawiałem z innym mechanikiem stwierdził że jadąc w ten sposób nie mogłem zatrzeć ani przegrzać  silnika. Podczas regulacji zaworów nie była stosowana oryginalna uszczelka tylko zastąpiona silikonem, który mógł dostać się do silnika przytykając kanaliki smarujące. Silnik pracował w warunkach można nazwać ekstremalnych i nie miął odpowiedniego smarowania.
  • 0

#34 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:19, 28.09.2015

Na moje jest to typowe zatarcie silnika spowodowane nie odpowiednim smarowaniem silnika a nie przegrzaniem.


Nie masz pojęcia o czym piszesz, zatarłeś silnik z przegrzania gdyż z powodu zbyt wysokiej temperatury silnika spuchły tłoki i porysowały tuleje.

Sporo osób na forum wykończyło silniki w ten sposób, trzeba mieć trochę wyobraźni i nie jeździć w granicach prędkości maksymalnej jeżeli jest lato i wysoka temperatura powietrza !!
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#35 xxmarcinxx

xxmarcinxx
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Konin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:32, 29.09.2015

Zastanawiającą  rzeczą jest zatarcie tylko na jednym cylindrze


Użytkownik xxmarcinxx edytował ten post 07:27, 30.09.2015

  • 0

#36 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 720 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:16, 10.10.2015

Witam,

 

Po jeździe na autostradzie na większych obrotach tak przy 6 tyś. Pojawiło się stukanie w silniku. Poniżej załączam filmik z nagraną pracą silnika i stukaniem. Poproszę was o pomoc w diagnozie.

 

https://youtu.be/vUcMnTdvZLc


  • 0

#37 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7882 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 75
Wzorowa

Napisano 17:01, 10.10.2015

Puk puk.
Kto tam??





Panewka

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#38 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2580 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 52
Wzorowa

Napisano 19:16, 10.10.2015

Oj, myślałem ze to u mnie mocno puka... Ta już wali i to ostro... Nie wiem co za olej i jak świezy był ale nie dał rady... Maly remoncik się szykuje

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#39 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 720 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:27, 10.10.2015

Jaki może być koszt naprawy ?


  • 0

#40 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:08, 10.10.2015

Wszystko zalezy od tego za ile znajdziesz graty. 


Użytkownik przemkowal edytował ten post 20:41, 10.10.2015
Patrz regulamin działu giełda

  • 0

#41 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 235 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:12, 10.10.2015

Jak panewka to szukaj słupka lub dołu i podmień głowice, najtaniej wyjdzie . Bo na remont i tak bedziesz potrzebowal wszystkich częsci i wału w nominale. najtaniej to słupek plus przekładka z 500-1000 i jakieś oleje płyny zależy gdzie w PL, Lub podmianka dołu z Twoją głowicą, ale może się okazać że głowica do zrobienia jeśli jest taki luz na panewce że tłok dosięgnął głowiccy. 


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#42 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 720 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 02:27, 11.10.2015

A czy wystarczy tylko wymienić sam wał i panewki jeśli głowica okaże się być dobra ?
  • 0

#43 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 720 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:09, 11.10.2015

Dzisiaj odpaliłem i dopiero po ok 15 sekundach było słychać ten dźwięk, wydaje mi się że pochodzi od strony łańcuszka rozrządu.

Czy panewkę byłoby słychać od razu po zapaleniu ?


  • 0

#44 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5001 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 09:15, 11.10.2015

...a ja nie jestem przekonany że to panewka ..przynajmniej z tego filmu

Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:24, 11.10.2015

  • 0
                       

#45 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 720 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:16, 11.10.2015

Sprawdziłem świecę tę pierwszą od strony łańcucha skąd wydaje mi się że pochodzi hałas i była czarna okopcona a pozostałe siwo-brązowe czy to może być spowodowane zbyt dużym luzem zaworowym który może powodować taki hałas ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq