XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24
#16
Napisano 11:24, 19.09.2013
#17
Napisano 12:48, 19.09.2013
#18
Napisano 06:55, 20.09.2013
#19
Napisano 08:48, 20.09.2013
#20
Napisano 16:01, 20.09.2013
#21
Napisano 11:35, 21.09.2013
#22
Napisano 12:49, 21.09.2013
#23
Napisano 12:56, 21.09.2013
#24
Napisano 12:07, 22.09.2013
#25
Napisano 22:46, 22.09.2013
#26
Napisano 14:40, 26.09.2013
Większość pisze , że lubryfikacja to naciąganie na koszta, a w silnikach po 2000 r i ręczną regulacją zaworów raczej niezbędna. Instalacja BRC S24 ma funkcję dotrysku benzyny gdy mieszanka gazu jest zbyt uboga co też oszczędz gniazda zaworowe. Ważna jest okresowa regulacja zaworów. Skutki oszczędzania wychodzą po 20-40 tys km. Będę zakładał niedługo gaz u autoryzowanego gazownika firmy Chakram. Nie ma co oszczdzać i pisać po co lubryfikacja. Pozdrawiam.
#27
Napisano 18:19, 11.03.2015
I co bylo faktycznie przyczyna? Bo u mnie tak samo stuka a gazu nie mam (nigdy tam nie siedzial) Przebieg 291200km
#28
Napisano 14:54, 01.05.2015
Temat stukania zamknięty, przyczyną okazał się najprawdopodobniej nieuczciwy mechanik i niewymieniony olej. Zatkał się kanał olejowy w tłoku, tłok się zatarł. Zainteresowanych tematem zapraszam do pisania
Wtam Krzyśku Identyko problem .Honda accord 2.0 ivtec 2004r. 140tys przebiegu. mam podobny problem ze stukaniem w silniku od dwóch tygodni już z tym nie mogę się uporać. Jest to metaliczny odgłos najgłośniej słyszany na wolnych obrotach z prawej strony . Auto mam od roku zrobiłem ok. 12 tyskm.Nigdy go nie katowałem. Po odwiedzinach u kilku mechaników i wydaniu kilku ładnych stówek dalej jestem w d.....e. Ostatnia diagnoza to przytarty czwarty cylinder od dołu podobno widzieli to na endoskopie wsadzonym od miski i że to tłok stuka w cylindrze.Ciśnienie na wszystkich 4 cylindrach - 13 barów, nie bierze oleju, normalnie pali i jezdzi. Powiedzcie mi teraz tak : w remont się raczej nie pakować ? wymiana silnika to też koszty około 2000 zl plus 1000 przekładka i żadnej gwarancji że zakupiony silnik bedzie ok. A czy tylko ewentualnie musze tam wsadzić silnik k20a6? Co robić? POMOCY
#29
Napisano 15:26, 01.05.2015
Witam.
Większość pisze , że lubryfikacja to naciąganie na koszta, a w silnikach po 2000 r i ręczną regulacją zaworów raczej niezbędna. Instalacja BRC S24 ma funkcję dotrysku benzyny gdy mieszanka gazu jest zbyt uboga co też oszczędz gniazda zaworowe. Ważna jest okresowa regulacja zaworów. Skutki oszczędzania wychodzą po 20-40 tys km. Będę zakładał niedługo gaz u autoryzowanego gazownika firmy Chakram. Nie ma co oszczdzać i pisać po co lubryfikacja. Pozdrawiam.
to brzmi jak reklama
#30
Napisano 18:43, 25.09.2015
Wiadomo co stuka w tych silnikach? Bo moja hanka też na to cierpi i nikt nie wie co jest tego przyczyną, ASO rozkłada ręce twierdząc że te silniki tak mają że stukają. Dodam że samochodu nie katowałem, przeglądy robione zawsze na czas, olej wymieniany co 10tys. Aktualny przebieg 135 tys stuka tak już od prawie roku. Dziś w ASO rególowali zawory i sprawdzili kompresje, na wszystkich garach po 11. Twierdzą że silnik jest w dobrej kondycji. To co w takim razie stuka?
Użytkownik trekker200 edytował ten post 18:47, 25.09.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych