Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1174 odpowiedzi w tym temacie

#16 krzysiek_mat

krzysiek_mat
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gorlice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:24, 19.09.2013

Instalacja stag300 premium i wtryskiwacze Hana czerwone, nie wiem czym spowodowane to zatarcie tłoka, teraz już się nie dowiemy. Ale dla zainteresowanych: nie wymieniałem silnika. Kupiłem używany tłok, nowe pierścienie, przy okazji zrobione uszczelniacze zaworowe. Części plus robota, niecałe 2000 PLN.
  • 0

#17 wanter

wanter
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Libiąż
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:48, 19.09.2013

Ja mam dokładnie tą samą instalację. Mogli coś spartolić przy montażu albo źle ustawiona i ubogą mieszankę podaje?
  • 0

#18 krzysiek_mat

krzysiek_mat
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gorlice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:55, 20.09.2013

a wiesz jak nie wiesz... mieszanką z tego co wiem steruje komputer
  • 0

#19 Damian44

Damian44
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Mysłowice
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Executive aut.
  • KM:278
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:48, 20.09.2013

jak źle ustawisz mieszankę na premce to wywali ci check momentalnie
  • 0

#20 wanter

wanter
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Libiąż
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:01, 20.09.2013

Czyli to nie problem z gazem? Mój gazownik się zarzeka, że to na pewno nie przez gaz. Z tego co się orientuję to dobry warsztat i znają się na rzeczy. Więc przez co? Oleju miałem w połowie między kropkami.
  • 0

#21 Damian44

Damian44
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Mysłowice
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Executive aut.
  • KM:278
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:35, 21.09.2013

kuzyn ma też taka hanie jak ja , ostatnio wsadził 4 tałki w motor bo wyszło że ma wywalony sworzeń tłokowy. Objaw ponoć mu stukało na wolnych nie słyszałem tego więc nie pomogę za bardzo - wymienił silnik....
  • 0

#22 wojtas12343

wojtas12343
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Grodzisk Maz.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 12:49, 21.09.2013

Poczytałem, poszukałem trochę w google i natrafiłem na przynajmniej 5 przypadków stukania, wszystkie accordy w których był gaz miały taka przypadłość, żaden rozrzad, żadne wałki poprostu wypalone zawory i tłok szlak trafia. Problem zaczynal sie miedzy 20-60 tyś km jeżdzenia na gazie. U mnie tak samo, również zmieniałem silnik. Jeśli gaz to nie do accorda. Oczywiście były to wersje przedliftowe 2003-2005 z większymi przebiegami wiec tylko czekać, aż będzie wiecej tematów z nowszymi poliftowymi accordami w gazie.
  • 0

#23 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:56, 21.09.2013

nie znacie się gaz to najlepsze paliwo na świecie nie stwarzające żadnych zagrożeń dla silnika :mrgreen: baaaa nawet lepszy od benzyny i całkowicie bezobsługowy :r
  • 0
F1

#24 arek115

arek115
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:slaskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:07, 22.09.2013

wklejałem już te badania i co nie sądzisz ze ta firma mu je udostępniła za friko czemu?
  • 0

#25 wojtas12343

wojtas12343
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Grodzisk Maz.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 22:46, 22.09.2013

Hahaha, a specjaliści w tematach o gazie pisali, że lubryfikacja w Accordzie jest całkowicie zbędna. Ciekawe.
  • 0

#26 Darcco11

Darcco11
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Pionki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:40, 26.09.2013

Witam.
Większość pisze , że lubryfikacja to naciąganie na koszta, a w silnikach po 2000 r i ręczną regulacją zaworów raczej niezbędna. Instalacja BRC S24 ma funkcję dotrysku benzyny gdy mieszanka gazu jest zbyt uboga co też oszczędz gniazda zaworowe. Ważna jest okresowa regulacja zaworów. Skutki oszczędzania wychodzą po 20-40 tys km. Będę zakładał niedługo gaz u autoryzowanego gazownika firmy Chakram. Nie ma co oszczdzać i pisać po co lubryfikacja. Pozdrawiam.
  • 0

#27 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:19, 11.03.2015

I co bylo faktycznie przyczyna? Bo u mnie tak samo stuka a gazu nie mam (nigdy tam nie siedzial) Przebieg 291200km


  • 0

#28 marcinacco

marcinacco
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Niepołomice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Combi
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 01.05.2015

Temat stukania zamknięty, przyczyną okazał się najprawdopodobniej nieuczciwy mechanik i niewymieniony olej. Zatkał się kanał olejowy w tłoku, tłok się zatarł. Zainteresowanych tematem zapraszam do pisania

 Wtam Krzyśku Identyko problem .Honda accord 2.0 ivtec 2004r. 140tys przebiegu. mam podobny problem ze stukaniem w silniku od dwóch tygodni już z tym nie mogę się uporać. Jest to metaliczny odgłos najgłośniej słyszany na wolnych obrotach z prawej strony . Auto mam od roku zrobiłem ok. 12 tyskm.Nigdy go nie katowałem. Po odwiedzinach u kilku mechaników i wydaniu kilku ładnych stówek dalej jestem w d.....e.  Ostatnia diagnoza to przytarty czwarty cylinder od dołu podobno widzieli to na endoskopie wsadzonym od miski i że to tłok stuka w cylindrze.Ciśnienie na wszystkich 4 cylindrach  -  13 barów, nie bierze oleju, normalnie pali i jezdzi.  Powiedzcie mi teraz tak : w remont się raczej nie pakować ? wymiana silnika to też koszty około 2000 zl plus 1000 przekładka i żadnej gwarancji że zakupiony silnik bedzie ok. A czy tylko ewentualnie musze tam wsadzić silnik k20a6?   Co robić? POMOCY 


  • 0

#29 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:26, 01.05.2015

Witam.
Większość pisze , że lubryfikacja to naciąganie na koszta, a w silnikach po 2000 r i ręczną regulacją zaworów raczej niezbędna. Instalacja BRC S24 ma funkcję dotrysku benzyny gdy mieszanka gazu jest zbyt uboga co też oszczędz gniazda zaworowe. Ważna jest okresowa regulacja zaworów. Skutki oszczędzania wychodzą po 20-40 tys km. Będę zakładał niedługo gaz u autoryzowanego gazownika firmy Chakram. Nie ma co oszczdzać i pisać po co lubryfikacja. Pozdrawiam.

to brzmi jak reklama :)


  • 0

#30 trekker200

trekker200
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:cl 7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:43, 25.09.2015

Wiadomo co stuka w tych silnikach? Bo moja hanka też na to cierpi i nikt nie wie co jest tego przyczyną, ASO rozkłada ręce twierdząc że te silniki tak mają że stukają. Dodam że samochodu nie katowałem, przeglądy robione zawsze na czas, olej wymieniany co 10tys. Aktualny przebieg 135 tys stuka tak już od prawie roku. Dziś w ASO rególowali zawory i sprawdzili kompresje, na wszystkich garach po 11. Twierdzą że silnik jest w dobrej kondycji. To co w takim razie stuka?

 

 

https://youtu.be/rcljoKyGrQs


Użytkownik trekker200 edytował ten post 18:47, 25.09.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq