Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Cewka zapłonowa Accord VII

VII problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
89 odpowiedzi w tym temacie

#46 gumi

gumi
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:46, 20.11.2020

To najpierw sprawdź czy wałek się nie posypał.

 

Jakiś dobry mechanik hondy do polecenia we Wrocławiu ?


  • 0

#47 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:15, 20.11.2020

Jakiś dobry mechanik hondy do polecenia we Wrocławiu ?

 

 

Dział regionalny:

http://www.accordklu...1-dolnośląskie/


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#48 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:30, 20.11.2020

Koledzy informacyjnie-zamówiłem te cewki zapłonowe i okazało się że przyszły OEM DENSO, miały tylko zdrapany napis ;)

US $17.79 19% zniżki | YAOPEI cewka zapłonowa dla Honda Legend Accord odysei strumień Civic Pilot Ridgeline FR-V dla Acura 30520-RCA-A02 30520-P8E-A01
https://a.aliexpress.com/_BU4hgF
  • 0

#49 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 21:44, 20.11.2020

heh, skoro przyszło ci oem za niecale 20 dolców, to ładnie nas w aso dymają, pytałeś z ciekawości ile sobie liczą?


  • 0

#50 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:53, 20.11.2020

heh, skoro przyszło ci oem za niecale 20 dolców, to ładnie nas w aso dymają, pytałeś z ciekawości ile sobie liczą?


Nie pytałem ale zamienniki kosztują ok 200zł wiec postanowiłem za ta cenę zamówić na alie... Pomyślałem jak nie będzie działało to trudno drogie nie było, a tu okazało się ze przyszły DENSO( wszystkie oznaczenia ma, tylko nazwa firmy zamazana)

e1700483f2fdaf97188c932f3da87d4a.jpg

Użytkownik danielo333 edytował ten post 22:14, 20.11.2020

  • 1

#51 jarek1103

jarek1103
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:R
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:41, 18.01.2021

Nie pytałem ale zamienniki kosztują ok 200zł wiec postanowiłem za ta cenę zamówić na alie... Pomyślałem jak nie będzie działało to trudno drogie nie było, a tu okazało się ze przyszły DENSO( wszystkie oznaczenia ma, tylko nazwa firmy zamazana)

e1700483f2fdaf97188c932f3da87d4a.jpg

 

Koledzy informacyjnie-zamówiłem te cewki zapłonowe i okazało się że przyszły OEM DENSO, miały tylko zdrapany napis ;)

US $17.79 19% zniżki | YAOPEI cewka zapłonowa dla Honda Legend Accord odysei strumień Civic Pilot Ridgeline FR-V dla Acura 30520-RCA-A02 30520-P8E-A01
https://a.aliexpress.com/_BU4hgF

Jak te cewki z Ali Ci się sprawdzają? Zastanawiam się czy też nie wziąć. Faktycznie OEM czy typowa podróba ?


  • 0

#52 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:52, 18.01.2021

Nie wiem ale OEM do VII gen były TEC( najlepsze)
Ja ostatnio brałem jedną tu i wygląda na oryginał denso i lata na razie jak ta lala
https://allegro.pl/o...source=facebook

Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:54, 18.01.2021

  • 0
                       

#53 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:11, 18.01.2021

http://www.accordklu...amuł/?p=1014730

 

Tak jak koledzy napisali wyżej : Denso / TEC.

 

Ciekawa opcja z tymi cewkami z ALI i zeszlifowanym logo :P 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#54 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:46, 12.03.2021

I jak się sprawuje ta cewka z Ali?


  • 0

#55 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:34, 12.03.2021

I jak się sprawuje ta cewka z Ali?


Kupiłem 6 i wszystkie do tej pory działają idealnie, polecam.
  • 0

#56 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:48, 12.03.2021

A mógłbyś wysłać jej dokładniejsze zdjęcia jak wygląda z góry i z boku? Może byc tu lub priva, lub email :)


  • 0

#57 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:18, 12.03.2021

A mógłbyś wysłać jej dokładniejsze zdjęcia jak wygląda z góry i z boku? Może byc tu lub priva, lub email :)


Jest to normalna zwykła cewka DENSO i niczym się nie różni od innych :)
Jeżeli chodzi o zdjęcie to musiałbym wymontować z samochodu i wtedy wyślę.
  • 0

#58 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:45, 15.03.2021

Mały edit, rozmawiałem z mechanikami w sobotę i czytałem również trochę na forum Lexusa oraz innych marek aut odnośnie nowych zamienników jako alternatywy dla cewek OEM. Wśród kilku marek, jak Magneti Marelli, Herth Buss, które często padają po nawet kilku tysiącach kilometrów, akceptowalną jakość mają cewki producenta Bremi, które szły i chyba nadal idą na pierwszy montaż między innymi do BMW. Lexusy zrobiły na tych cewkach po kilkadziesiąt tysięcy kilometrów i nic się z nimi nie dzieje, śmigają nadal w przeciwieństwie do wspomnianych Magneti Marelli włoskich i Herth buss, Delphi też dają radę ale są już prawie dwa razy droższe od Bremi. Nie wiem czy w Polsce Bremi są dostępne czy nie, w Niemczech można je nabyć po niecałe 20 Euro za sztukę do Accorda w pewnej sieci z częściami.

Więc trzeba będzie cewki albo z Aliexspress zakupić na zapas lub właśnie wspomniane Bremi, bo już trochę kilometrów moje auta przejechały, w tym na LPG, dlatego wszystko może się zdarzyć w najmniej spodziewanym momencie. Kosztują rozsądne pieniądze i są tam też w ofertach cewki do silników K serii. I w razie problemów wymieni się od razu cztery sztuki bez stosowania półśrodków i szukania używek, które będą działały lub nie...
  • 0

#59 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:29, 15.03.2021

Jeżeli miałbym kupować to albo nówkę albo używkę  ale OEM. Jeśli chodzi o cewki to właśnie nigdy nie sprawdzały mi się zamienniki


  • 0

#60 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:43, 15.03.2021

Jeżeli miałbym kupować to albo nówkę albo używkę ale OEM. Jeśli chodzi o cewki to właśnie nigdy nie sprawdzały mi się zamienniki


Jakie miałeś zamienniki cewek które się nie sprawdziły, jakie świece, jaka przerwa na nich, czy LPG masz, co ile je wymieniasz?
Wbrew pozorom istotne są świece, jakie się stosuje plus częstotliwość ich wymiany, jak się jeździ na zwykłych świecach zbyt długo, szczególnie na LPG i przeciąga ich interwał wymiany, to cewki padają szybciej niż można się tego spodziewać, nawet te OEM. Nie wspominając o zagrożeniu spalenia elektrody lub jej ukruszenia, co dodatkowo zagraża silnikowi. Istotna jest też prawidłowa przerwa na elektrodach świec, jak będzie za duża lub za mała, to cewki też szybciej się poddadzą.
O ile na irydowych świecach nawet na LPG można zrobić 80-90 tys kilometrów (75 procent interwału wymiany przy 120 tys km na benzynie), bo tak ostatnio przejechałem tyle na nich i wymieniłem na nowe profilaktycznie chociaż silnik nadal dobrze na nich pracował, plus właściwy odstęp elektrod na nich, o tyle na zwykłych świecach na lpg maksymalnie się robi, 20-25 tys km. najlepiej i wymiana na nowe. Ilu użytkowników tego przestrzega, ciężko powiedzieć, ale trochę zastanawiające jest, że niektórym cewki OEM padają nawet nie dojeżdżając do 200 tys lub trochę ponad 200 tys km i szlag je trafia (a są i przypadki, że nie dociągnie cewka i do 150 tys km) a inni nie wiedzą, co oznacza wyskakiwanie zapłonu, bo cewki cały czas są ok. Może to przypadek, ale u mnie 300 tys kilometrów przebiegu, w tym prawie 100 tys na gazie i cewki nadal wszystkie dobre są. Przynajmniej u mnie.

Jest tyle składowych jak wyżej napisałem, o których ludzie nie zawsze pamiętają chyba, i stąd może przedwczesne problemy z cewkami.
Analogicznie zawieszenie, jednym koła odpadają zbyt wcześnie, inni z tym pojęciem i problemem nigdy do czynienia u siebie nie mają. I tak dalej...
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq