XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem ze skrzynią automatyczną
#76
Napisano 12:47, 19.04.2019
Z reguły podwaliny problemu są dużo wcześniejsze i często przechodzą na drugich właścicieli aut.
Poniekąd, czasami kupno nawet Hondy czy Lexa to jest loteria bo nie wiadomo jak je używał poprzedni właściciel.
Zawsze stoję za tym stwierdzeniem, że automat nie służy do wciskania gazu w podłogę podczas ruszania na postoju ani do brutalnej jazdy, bo wtedy prędzej czy później zaczną się pierwsze problemy a to z szarpaniami, a to z przeciąganiem biegów, wyciem, itp.
Plus zmiana z wstecznego na D i odwrotnie bez całkowitego zatrzymania auta i problemy gotowe, to tylko kwestia czasu.
Jak ktoś jeździ z głową i serwisuje w miarę regularnie skrzynię jak instrukcja każe, to nie ma prawa wydarzyć się nic niepokojącego, jeśli chodzi o poważne usterki.
U mnie w momencie kupna Accorda z automatem przy przebiegu 136 tys wszystko było ok tylko czasami przy jeździe mniej więcej 20-30-40 km/h i jak miał się włączyć drugi i trzeci bieg, były drgania lekkie i auto nie mogło się "zdecydować", czy zmienić bieg czy nie, trochę mocniejsze dodanie gazu sprawę załatwialo.
Tak było przez dwa lata do następnej wymiany oleju przy przebiegu około 180 tys. kilometrów, dodatkowo wymieniono filtr w skrzyni, robota zrobiona w ASO.
Po wymianie problem znikł, i auto już się "decyduje" na zmianę biegu i karoseria nie drży.
Sądzę, że pierwszą wymianę ASO zrobiło za późno według mnie, bo dopiero po 130 tys km i po jedenastu albo nawet dwunastu latach, stąd też ten problem występował.
Ale tylko jak powoli jeździłem. Jak płynnie przyspieszalem, tego nigdy nie było.
Też myślę, że co do przeciągania na niskich biegach, czasami tak może być i jest, jak samochód jest zimny i jedzie się zimą, potem już jest po problemie.
Nawet w instrukcji obsługi jeśli pamiętam dobrze, coś jest chyba o tym wspomniane.
Co istotne jest też, a na co mało osób zwraca raczej uwagę na to to to, że jeśli dobrze pamiętam, to zaleca się lub wręcz nawet trzeba wymieniać olej w skrzyni automatycznej częściej w przypadku, gdy dziennie pokonuje się tylko krótkie odcinki, takie poniżej 6 kilometrów.
Niby szczegół, ale z punktu widzenia długiej i bezproblemowej eksploatacji, jednak istotny.
Jeżdżąc bez wariactw, bez przesadnych oraz brutalnych i częstych kick-downów oraz bez gazu w podłodze plus adekwatny serwis, te automaty w naszych Hondach spokojnie mogą wytrzymać z 500 a pewnie i więcej tysięcy kilometrów, tak myślę...
#77
Napisano 20:34, 19.04.2019
Wydaje mi sie, że "przeciąganie" biegow w tych naszych starych automatach to norma. Ja tak jezdze od zawsze. Wymiana wg. zalecen i jak "przeciagal" tak przeciaga. Ot po prostu stara konstrukcja. Chyba...Wszelkie poszarpywania skrzyni automatycznej, przeciągania biegów itp. to są rzeczy, które nie biorą się i nie wychodzą ot tak nagle.
Z reguły podwaliny problemu są dużo wcześniejsze i często przechodzą na drugich właścicieli aut.
Poniekąd, czasami kupno nawet Hondy czy Lexa to jest loteria bo nie wiadomo jak je używał poprzedni właściciel.
Zawsze stoję za tym stwierdzeniem, że automat nie służy do wciskania gazu w podłogę podczas ruszania na postoju ani do brutalnej jazdy, bo wtedy prędzej czy później zaczną się pierwsze problemy a to z szarpaniami, a to z przeciąganiem biegów, wyciem, itp.
Plus zmiana z wstecznego na D i odwrotnie bez całkowitego zatrzymania auta i problemy gotowe, to tylko kwestia czasu.
Jak ktoś jeździ z głową i serwisuje w miarę regularnie skrzynię jak instrukcja każe, to nie ma prawa wydarzyć się nic niepokojącego, jeśli chodzi o poważne usterki.
U mnie w momencie kupna Accorda z automatem przy przebiegu 136 tys wszystko było ok tylko czasami przy jeździe mniej więcej 20-30-40 km/h i jak miał się włączyć drugi i trzeci bieg, były drgania lekkie i auto nie mogło się "zdecydować", czy zmienić bieg czy nie, trochę mocniejsze dodanie gazu sprawę załatwialo.
Tak było przez dwa lata do następnej wymiany oleju przy przebiegu około 180 tys. kilometrów, dodatkowo wymieniono filtr w skrzyni, robota zrobiona w ASO.
Po wymianie problem znikł, i auto już się "decyduje" na zmianę biegu i karoseria nie drży.
Sądzę, że pierwszą wymianę ASO zrobiło za późno według mnie, bo dopiero po 130 tys km i po jedenastu albo nawet dwunastu latach, stąd też ten problem występował.
Ale tylko jak powoli jeździłem. Jak płynnie przyspieszalem, tego nigdy nie było.
Też myślę, że co do przeciągania na niskich biegach, czasami tak może być i jest, jak samochód jest zimny i jedzie się zimą, potem już jest po problemie.
Nawet w instrukcji obsługi jeśli pamiętam dobrze, coś jest chyba o tym wspomniane.
Co istotne jest też, a na co mało osób zwraca raczej uwagę na to to to, że jeśli dobrze pamiętam, to zaleca się lub wręcz nawet trzeba wymieniać olej w skrzyni automatycznej częściej w przypadku, gdy dziennie pokonuje się tylko krótkie odcinki, takie poniżej 6 kilometrów.
Niby szczegół, ale z punktu widzenia długiej i bezproblemowej eksploatacji, jednak istotny.
Jeżdżąc bez wariactw, bez przesadnych oraz brutalnych i częstych kick-downów oraz bez gazu w podłodze plus adekwatny serwis, te automaty w naszych Hondach spokojnie mogą wytrzymać z 500 a pewnie i więcej tysięcy kilometrów, tak myślę...
Nie szarpie, zmienia biegi płynnie, ale "przeciaga".
Gesendet von meinem FS8010 mit Tapatalk
#78
Napisano 16:08, 13.04.2020
Użytkownik Irrrvv edytował ten post 16:09, 13.04.2020
#79
Napisano 16:41, 13.04.2020
Cześć.
Przeniosłem do tego tematu. Przeczytaj go proszę, oraz:
http://www.accordklu...-vsa-błąd-83-1/
Reasumując: elektrozawory do wyczyszczenia, lub sam sterownik ECU może być problemem.
Warto też wsadzić spinacz w OBD i zobaczyć czy skrzynia "wymruga" jakiś błąd.
Dopiero potem bym myślał o temacie konwertera lub wymiana całej skrzyni od kogoś pewnego jak np. Wolek.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#80
Napisano 19:11, 13.04.2020
#81
Napisano 19:27, 13.04.2020
Osobny temat to ECU, tak jak w temacie powyższym.
Zrobisz jak uważasz oczywiście,uważam że warto spróbować nim zacznie się wydawać większe kwoty na remont całej skrzyni czy samego konwertera.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, automatyczna, skrzynia, biegów, asb, automatyczna skrzynia biegów
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , dziś, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych