Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Silniki gaśnie VII Benzyna.

VII Silniki gaśnie ale później no Accord 7 VII sedan 2.0 benzyna

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 pelepele22

pelepele22
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Automat
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:29, 01.02.2018

Zdania są na pewno różne sam z teściem się kłóciłem bo wmawiał mi, że  na bank nie będzie to stawiał na silnik krokowy. Ja mówię, że tu wszystko mam napisane dawaj przyjeżdżaj wyregulujemy i zobaczymy no i racje przyznał mi tzn wam :D  Tylko pewnie jeden błąd będzie do poprawki bo założyłem tą samą uszczelkę ale nic nie dawałem silikonu tak, że zobaczymy czy coś będzie ciekło.


  • 0

#17 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 23:45, 01.02.2018

Uszczelki przeważnie nie trzeba wymieniać, ale silikon w wyznaczonych miejscach (nie na całej uszczelce) dać trzeba. Mogłeś sobie to od razu załatwić zamiast czekać aż Ci silnik zarzyga olejem. 

BTW, jeśli dopiero zaznajamiasz się z tym autem to zainteresuj się też sprawdzeniem sworzni dolnych zwrotnicy przednich kół. 


  • 0

#18 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 06:47, 02.02.2018

Gdzie w 7genie masz silniczek krokowy?

W czterech miejscach silikon się daje.. Inaczej będziesz miał zawalony olejem.. Jak uszczelka nie zrobiła się plastikowa, to nie trzeba wymieniać..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#19 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 14:37, 02.02.2018

Teść zawsze wie najlepiej. współczuję


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 14:37, 02.02.2018

  • 0

#20 diego_2.0

diego_2.0
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:36, 13.04.2020

Witajcie,

od kilku miesięcy posiadam accorda 2.0 benzyna (bez gazu) 2004r sedan. Spory przebieg ale na oryginalny. Wszystko pięknie ładnie działa poza... no własnie. Otóż problem zaczął objawiać się tym że podczas jazdy wyłączało się czasem radio na sekundę. Czasem razem z radiem gasło podświetlanie zegarów. Mam wrażenie że było to w momencie jak włączały się wiatraki pod maską (wtedy obroty spadają do dość niskiego poziomu i jest lekkie drganie karoserii). Ale że zdażało się to czasem raz na kilkanaście kilometrów a raz na kilkadziesiąt to ciężko na 100% powiązać to z wiatrakami ale jestem prawie pewien.
No i doszedł gorszy objaw, otóż od czasu do czasu accord zaczął gasnąć podczas jazdy - wystarczy wtedy przekręcić kluczyk i odpalić ponownie w trakcie jak auto się toczy (odpala od razu i bez żadnego problemu). Czasem zgaśnie kilka razy podczas jazdy 10 km, a czasem przejadę 30 i nie zgaśnie ani razu. Robię obecnie krótki odcinki więc często w ogóle nie zgaśnie.

Dodam że czasem (lecz to bardo żadko) jak zgaśnie zapali się check - ale po kilku odpaleniach gaśnie i błędu nie ma.

 

 

Z moich obserwacji gaśnie również podczas hamowania  lub wciśnięcia sprzęgła czyli wtedy kiedy obroty spadną do "wolnych obrotów" lub są w trakcie spadania może..? . 

Wyłączyłem AC czyli klimę i wydawało się że coś pomogło ale jednak nie i nadal gaśnie. Ktoś ma jakiś pomysł czy coś prostego sprawdzić samemu mogę? 
 

Zawsze odpala bez problemu ale mimo to jazda w takim stanie jest niebezpieczna bo oczywiście jak zgaśnie to jest brak np. wspomagania kierownicy kilka sekund zanim znów odpalę.

Rozpisałem się ale chciałem napisać wszystko co mogłoby pomóc w ustaleni co może być powodem.

 

Pozdrawiam i dzięki za ewentualne podpowiedzi.


  • 0

#21 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 11:39, 13.04.2020

Cześć.

Zawory były regulowane?

Daj do Wołka on Ci ogarnie :)


  • 1

#22 diego_2.0

diego_2.0
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:41, 13.04.2020

Ja nie regulowałem jeszcze. To może być aż taki objaw że auto gaśnie? A jaki koszt mniej więcej regulacji?


  • 0

#23 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:21, 13.04.2020

Połączyłem temat z istniejącym. Proszę korzystać z wyszukiwarki. Omawiany problem poruszany wielokrotnie:

 

https://www.google.c...iw=1920&bih=937

 

O zaworach także zostało wszystko napisane:

 

http://www.accordklu...zeba-regulować/

 

I tak niewyregulowane zawory mogą być przyczyną gaśnięcia silnika. 

 

 

W dziale regionalnym polecam kogoś poszukać do regulacji, polecam napisać do kolegi Wolek lub Seth/Edson( w mazowieckim liga specjalistów)  :diabelgrin:  :diabelgrin:   i się umówić na regulację zaworów którą powinno się regularnie robić. 

 

http://www.accordklu...er/63984-wolek/

http://www.accordklu...ser/63980-seth/

http://www.accordklu...er/69481-edson/

 

Najpierw regulacja zaworów a potem myśleć dalej czyli: sprawdzenie układu zapłonowego(cewki/świece), ecu które mogło zostać zalane np. podczas czyszczenia klimy piankami stosowanymi do kratek, przepustnica/kalibracja/czyszczenie itd. 

 

Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#24 diego_2.0

diego_2.0
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:01, 13.04.2020

Mój problem jest inny więc wiązanie go z innym tematem (podobnym) jest bez sensu. I nie chodzi mi tu tylko o mnie ale o osoby które będą szukały podobnego problemu jaki mam ja.

Temat z którym powiązany jest mój mówi że po zgaśnięciu auto nie chce odpalić - a u mnie jest inaczej bo auto odpala bez problemu za każdym razem.
Wyszukiwarki używałem i już wcześniej czytałem tamten wątek ale objawy były inne dlatego założyłem nowy wątek co wydaje mi się nie bezpodstawne.

Oczywiście sprawdzę te zawory i dam znać bo może faktycznie i ten przypadek to kwestia regulacji zaworów.

 

 

Zastanawia mnie tylko że raz na jakiś  czas gaśnie podświetlanie radia i czasem razem z podświetlaniem zegarów (i chyba lampy przednie) a silnik nie zgaśnie podczas tego. Przypadek i złożyły się dwie awarie ? Bo zawory chyba nie mają z tym nic wspólnego?

 

 

Pozdrawiam.


Użytkownik ślepak edytował ten post 13:13, 13.04.2020

  • 0

#25 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:13, 13.04.2020

Tematy będę łączyć, a swój problem mogłeś  opisać w jednym z wielu istniejących tematów,  nie będzie 20 tematów np o każdej żarówce innej, także nie pisz proszę co Tobie się wydaję bezpodstawne czy bez sensu...

Do tego zadając pytanie o zawory czy przygasanie urządzeń elektrycznych też użyłeś wyszukiwarki?? po tym co piszesz raczej nie, każdy wszystko czytał/skorzystał z wyszukiwarki a i tak powstał nowy temat czy kolejne pytanie o to samo...ciekawe...  więc wyżej podałem Ci rozwiązanie i od czego się zaczyna, a swoje dygresje zachowaj dla siebie.

 

 

Do tego nie piszemy postu pod postem, tylko edytujemy poprzedni, co już poprawiłem.

 

 

Także wyreguluj zawory u poleconych osób, potem poczytaj o przygasaniu urządzeń elektrycznych, gdy poprawy po regulacji (którą i tak trzeba robić regularnie) nie będzie napisałem wyżej co warto sprawdzić po kolei. 

Pozdrawiam. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#26 diego_2.0

diego_2.0
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:17, 13.04.2020

Tematy będę łączyć, a swój problem mogłeś  opisać w jednym z wielu istniejących tematów,  nie będzie 20 tematów np o każdej żarówce innej, także nie pisz proszę co Tobie się wydaję bezpodstawne czy bez sensu...

Do tego zadając pytanie o zawory czy przygasanie urządzeń elektrycznych też użyłeś wyszukiwarki?? po tym co piszesz raczej nie, każdy wszystko czytał/skorzystał z wyszukiwarki a i tak powstał nowy temat czy kolejne pytanie o to samo...ciekawe...  więc wyżej podałem Ci rozwiązanie i od czego się zaczyna, a swoje dygresje zachowaj dla siebie.

 

 

Do tego nie piszemy postu pod postem, tylko edytujemy poprzedni, co już poprawiłem.

Nie potrzebnie się denerwujesz. Jeśli twierdzę że coś jest bez sensu to jest moje zdanie. Twoje zdanie może być inne i nigdzie nie jest powiedziane że Ty będziesz miał rację :p bo jesteś moderatorem. Żyję w wolnym kraju () i mogę wyrażać swoje zdanie - nie zachowuj się jak ludzie w telewizji pod kierownictwem pewnej partii  ; )


  • 0

#27 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:26, 13.04.2020

Nie potrzebnie się denerwujesz. Jeśli twierdzę że coś jest bez sensu to jest moje zdanie. Twoje zdanie może być inne i nigdzie nie jest powiedziane że Ty będziesz miał rację :p bo jesteś moderatorem. Żyję w wolnym kraju () i mogę wyrażać swoje zdanie - nie zachowuj się jak ludzie w telewizji pod kierownictwem pewnej partii  ; )

 

Nikt się nie denerwuję, tylko tłumaczę jak to wygląda że: nie będzie 20 tematów o tym samym. 

 

Polski to taki trudny język?? ile razy jeszcze napiszesz post pod postem? 

Odnoszenia do polityki także zachowaj dla siebie i to w jakim kraju sobie żyjesz bo mnie to naprawdę nie interesuję :) 

Jesteś na forum i pewne zasady tutaj jednak obowiązują, a swoją "wolność" możesz okazywać w inny sposób i gdzie indziej. 

 

Zamiast napisać "dziękuję, odezwę do tych polecanych osób" to wdajesz się w zbędną dyskusję i swoje "mądrości" 

Gdy regulacja nie pomoże to będziemy myśleć dalej nad twoim problemem, a z przygasaniem sprawdź stan akumulatora i połączenia masowe jak i same klemy na akumulatorze bo bardzo często potrafią być luźne.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#28 Corbijn

Corbijn
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Jastrzębie Zdrój
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:12, 30.01.2022

Witajcie,

od kilku miesięcy posiadam accorda 2.0 benzyna (bez gazu) 2004r sedan. Spory przebieg ale na oryginalny. Wszystko pięknie ładnie działa poza... no własnie. Otóż problem zaczął objawiać się tym że podczas jazdy wyłączało się czasem radio na sekundę. Czasem razem z radiem gasło podświetlanie zegarów. Mam wrażenie że było to w momencie jak włączały się wiatraki pod maską (wtedy obroty spadają do dość niskiego poziomu i jest lekkie drganie karoserii). Ale że zdażało się to czasem raz na kilkanaście kilometrów a raz na kilkadziesiąt to ciężko na 100% powiązać to z wiatrakami ale jestem prawie pewien.
No i doszedł gorszy objaw, otóż od czasu do czasu accord zaczął gasnąć podczas jazdy - wystarczy wtedy przekręcić kluczyk i odpalić ponownie w trakcie jak auto się toczy (odpala od razu i bez żadnego problemu). Czasem zgaśnie kilka razy podczas jazdy 10 km, a czasem przejadę 30 i nie zgaśnie ani razu. Robię obecnie krótki odcinki więc często w ogóle nie zgaśnie.

Dodam że czasem (lecz to bardo żadko) jak zgaśnie zapali się check - ale po kilku odpaleniach gaśnie i błędu nie ma.

 

 

Z moich obserwacji gaśnie również podczas hamowania  lub wciśnięcia sprzęgła czyli wtedy kiedy obroty spadną do "wolnych obrotów" lub są w trakcie spadania może..? . 

Wyłączyłem AC czyli klimę i wydawało się że coś pomogło ale jednak nie i nadal gaśnie. Ktoś ma jakiś pomysł czy coś prostego sprawdzić samemu mogę? 
 

Zawsze odpala bez problemu ale mimo to jazda w takim stanie jest niebezpieczna bo oczywiście jak zgaśnie to jest brak np. wspomagania kierownicy kilka sekund zanim znów odpalę.

Rozpisałem się ale chciałem napisać wszystko co mogłoby pomóc w ustaleni co może być powodem.

 

Pozdrawiam i dzięki za ewentualne podpowiedzi.

Pewnie kolego już to ogarnąłeś. Ja dodam od siebie że miałem podobnie i wymiana aku z 45 na 60 pomogła.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Silniki gaśnie ale później no, Accord 7 VII, sedan 2.0, benzyna

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq