Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Silniki gaśnie VII Benzyna.

VII Silniki gaśnie ale później no Accord 7 VII sedan 2.0 benzyna

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 pelepele22

pelepele22
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Automat
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 30.01.2018

Witam mam od jakiegoś czasu problem mianowicie moja Hania 2,0 automat gaśnie na niskich obrotach. Wcześniej było to jakby tylko wtedy kiedy silnik był zimny teraz to i również po rozgrzaniu objaw wraca. Opiszę tak : 
Zimny silnik - Odpalam obroty około 1000 włączam bieg, obroty spadają poniżej 500 hamuję i gaśnie . Gdy próbuję odpalić to  tak jakby nie podawała pompka paliwa ale parę sekund na rozruszniku po  wciśnięciu pulsacyjnym pedała od gazu, zapala . 
Wyjeżdżam z podwórza  jadę około 1 km do sklepu przy skręcie  gaśnie :/ 
Dzisiaj zauważyłem, że odczepił się taki kwadracik od rury miedzy filtrem a  przepustnicą  podobno od odmy, doczepiłem go i chwile było ok już myślałem, że jest w porządku ale po paru godzinach znów ten sam objaw. Na filmiku mniej więcej widać jak to wygląda. 

 

 

 

https://youtu.be/IraMby4y4vw

Załączone pliki


  • 0

#2 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:50, 30.01.2018

Najpierw umyj przepustnicę zmywaczem do gazników. Polecam TECTANE.

jeżdżem HONDOM :)
  • 0

#3 pelepele22

pelepele22
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Automat
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:52, 30.01.2018

Dodam jeszcze Accord VII 2004 r 2.0 155 automat 160  przejechane kupiłem w lutym rok temu  jak miał 130 chociaż wątpię w to ;)  Założony gaz kiedy już był w moich rekach. Gaz założony przy 13700 km


  • 0

#4 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:03, 30.01.2018

I zawór IAC

A jak jest gaz to warto też sprawdzić czy sonda lambda jeszcze się nie zagazowała :)

jeżdżem HONDOM :)
  • 0

#5 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:06, 30.01.2018

regulowałeś zawory? 


  • 0

#6 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 00:34, 31.01.2018

Zawory regulacja.
Świece jaki przebieg?

Plus jak wyżej.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 pelepele22

pelepele22
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Automat
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:37, 31.01.2018

Dzisiaj przeczyszczę przepustnice i zawór. Co do sondy to jak mam sprawdzić czy jest zagazowana ? Nie regulowałem  jeszcze zaworów ale świece zmieniane.


  • 0

#8 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:51, 31.01.2018

Przepustnice myj ostrożnie, nie psikaj sprayem po tej ośce, raczej środek na szmatke i czyszczenie. Ja obstawiam dawno nie regulowane zawory. Też tak  miałem w VI genie po tym jak mechanicy po remoncie głowicy zapomnieli o regulacji zaworów. 


  • 0

#9 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 09:27, 31.01.2018

Zacznij od regulacji zaworów, to jest najbardziej prawdopodobna przyczyna gaśnięcia auta, wielokrotnie potwierdzona. W dodatku masz przejechane nie mniej niż 30k bez regulacji zaworów. 


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 09:29, 31.01.2018

  • 0

#10 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:25, 31.01.2018

Zacznij od regulacji zaworów, to jest najbardziej prawdopodobna przyczyna gaśnięcia auta, wielokrotnie potwierdzona. W dodatku masz przejechane nie mniej niż 30k bez regulacji zaworów. 

 

Od tego bym też zaczął. Za ciasne luzy zaworowe i silnik gaśnie. Do regulacji :) 


  • 0

#11 pelepele22

pelepele22
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Automat
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:57, 01.02.2018

Panowie dokładnie tak było !! Zero luzów, ustawiłem 0.25 i 0.30 ale kurde coś mi się nie podoba praca tego silnika trochę za głośno  chodzi i klekota troszkę nie wiem może taka jego kultura, muszę  zaglądnąć do innego accorda i sprawdzić czy tak samo mają. 
W każdym razie regulacja była strzałem w 10 odpalam  na zimnym 1200 rozgrzeje się 900-800, najważniejsze, że nie gaśnie i równo pracuje.
Podejście masakryczne przy LPG ale jakoś dało się rade we dwóch :) 
POZDRO !!


  • 0

#12 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:02, 01.02.2018

Wczoraj regulowałem zawory w crv, gasła na wolnych obrotach.. Silnik również z lpg.. Po regulacji całkiem inna kultura silnika, już nie gaśnie..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#13 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:29, 01.02.2018

Na przyszłość reguluj te zawory częściej, zdania są różne, ale mając LPG warto zrobić to mniej więcej co 20tyś


  • 0

#14 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:46, 01.02.2018

Dodam ciekawostkę jako wyjatek potwierdzający regułę.
Moj byly acco cd7 silnik 2.2 f22b5 przejechal ponad 100tys na lpg bez regulacji zaworów i odziwo chodzi równo i wszystko z nim ok.
Obecny wlasciciel nawet nie pamiętał ze trzeba regulować zawory.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#15 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:00, 01.02.2018

Noszzz kurde..

A ja dzisiaj regulowałem moje byle cl7 gdzie wywalalo błędy wypadania zapłonów..wszystkie zawory mocno za ciasno, szczególnie wydechowe.. Na lpg miał przejechane od ostatniej regulacji 25tkm..z tym, że na bank też instalacja do regulacji....

Ostatnio regulowałem cu2 - ponad 190tkm na lpg.. Z tym, że nie wiadomo kiedy była ostatnia regulscja.. Przynajmniej 60tkm zrobione bez regulacji.. Zawory ssace miały już brak możliwości ustawienia.. Głowica kwalifikuje się do wymiany, pewnie wpadnie nowy silnik..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Silniki gaśnie ale później no, Accord 7 VII, sedan 2.0, benzyna

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq