Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Urwana śruba

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 amat00r

amat00r
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 10.04.2020

Witam, pomoże ktoś? Urwała się śruba od kierownicy i nie mam już pomysłów żeby ją odkręcić. Śruba stoi w miejscu i chyba od początku jej kadencji nie była ruszana. Nie ma jak włożyć klucza do szpilek. Pomocy 😓

Załączone pliki


  • 0

#2 triksi

triksi
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:09, 10.04.2020

A ta część co ci się urwała to przypadkiem nie jest z nakrętką ? To co zostało wygląda na wspawana śrubę i tego nie odkręcisz bez cięcia i wiercenia. Może se mylę nie wiem dokładnie jak jest w aco VI.


  • 0

#3 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 21:29, 10.04.2020

osłona pod kierownicą jest na wcisk, więc można ją zdjąć jednym szarpnięciem  :diabelgrin: nie wiem co ona robi na zdjęciu, ale ja bym ją w pierwszej kolejności usunął  :diabeljezyk: ułatwi to na pewno dostęp do tej urwanej śruby ;)

najłatwiej taką śrubę było by wyciąć, zbić i rozwiercić  :diabelmruga: czasami uda się ją wykręcić szczypcami po odpowiednim uderzeniu młotka  :diabelgrin: od góry nie ma jak do niej dojść bez zdejmowania całej deski :zoltek: jeśli już trzeba by było coś rozbierać, to pozostałe śruby od kolumny kierowniczej i opuścić ją w dół ;) są specjalne klucze do ukręcania takich śrub i szpilek, ale swoje kosztują :zoltek:


  • 0

#4 amat00r

amat00r
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:06, 10.04.2020

osłona pod kierownicą jest na wcisk, więc można ją zdjąć jednym szarpnięciem  :diabelgrin: nie wiem co ona robi na zdjęciu, ale ja bym ją w pierwszej kolejności usunął  :diabeljezyk: ułatwi to na pewno dostęp do tej urwanej śruby ;)

najłatwiej taką śrubę było by wyciąć, zbić i rozwiercić  :diabelmruga: czasami uda się ją wykręcić szczypcami po odpowiednim uderzeniu młotka  :diabelgrin: od góry nie ma jak do niej dojść bez zdejmowania całej deski :zoltek: jeśli już trzeba by było coś rozbierać, to pozostałe śruby od kolumny kierowniczej i opuścić ją w dół ;) są specjalne klucze do ukręcania takich śrub i szpilek, ale swoje kosztują :zoltek:

Jutro bd pochodził do tego 2 raz i tą osłonę tak właśnie myślałem, że się zdejmuje tak jak u pasażera przy wymianie filtra kabinowego. Jak bd miła dobre podejście tzn wejdzie mi klucz do szpilek ( 8 ) to spróbuje odkręcić bo nie marzy mi się ciąć ( a odnośnie cięcia to jak ją wyciąć ? przecież tam dojścia nie ma xD )


A ta część co ci się urwała to przypadkiem nie jest z nakrętką ? To co zostało wygląda na wspawana śrubę i tego nie odkręcisz bez cięcia i wiercenia. Może se mylę nie wiem dokładnie jak jest w aco VI.

Tak jest tylko, że gość który mi robił z poduszką podobno mu się urwała ta śruba i zostawił to dla mnie w prezencie ..


  • 0

#5 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 00:06, 11.04.2020

Dojście można zrobić (kilka śrubek wystarczy poodkręcać ;) ), a wyciąć można dłuższym brzeszczotem  :diabelgrin: jak byś miał dostęp do piły szablastej z długim ostrzem, to tylko byś bzyknął i po śrubie  :diabelfaja: można niby cęgami je wycinać, ale po takim wycinaniu robi się kant i trzeba to później obrobić, co by wiertło nie zeszło podczas wiercenia. jak ktoś ma złote rączki, to nawierci mniejszym wiertłem to co wystaje, żeby wycentrować kolejne wiertło, a później poprawi większym, nagwintuje i powiększy otwór w tym elemencie dokręcanym na większą średnicę, co by większą śrubę wkręcić i powinno trzymać jak z fabryki.


  • 0

#6 TommyH

TommyH
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Był Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 10:13, 11.04.2020

Dokłądnie tak jak kolega gons pisze , swoją drogą śruby w kabinie przeważnie są bardzo miękkie w szczególności te złote


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq