Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Korekty LTFT K20Z2 LPG

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 JerzykTor

JerzykTor
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:E
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:57, 07.04.2020

Czołem

 

Już myślałem, że udało nie do ogarnąć strojenie KME Nevo z ACw03 ponieważ po poprawny złapaniu krzywej  mnożnika i dopieszczaniem korekt po obrotach było ok tj. LTFT była w granicach -5 do +2%. Jedynak teraz przy wyższej temperaturze na zewnątrz +20 korekty zaczęły wariować tj. średnio STFT przeważnie oscylują w + nawet do nastu czasami   a mimo tego LTFT jest na -8 do -4. Już teraz nie mam pomysłu co korygować.

  • 0

#2 Mathius

Mathius
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Zakliczyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:55, 09.04.2020

W moim przypadku korekty tak mieszały w mapie, że głowa mała, efektem tych "dobroci OBD" były podparte wszystkie zawory wydechowe i susza a dawce powyżej 4tys.

 

Jeżdzę na Stagu Qnext. Kombinowałem jeździłem cudowałem, studiowałem instrukcję Staga dwa tygodnie. Wnioski ?

Wywaliłem wszystkie korekty, wyłączyłem OBD, po zrobionej kalibracji dopasowałem manualnie mapę mnożnika i jest malina, czasy wtrysków idealne, lambda miodzio, samochód jeździ jak powinien.

Nie włączę tego ponownie.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq