U mnie jest coś podobnego i jak wcisne gaz do samego końca auto dostaje strzała i od razu wyrywa do przodu po chwili wyskakuje check... Błąd nr 1 :-/
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#17
Napisano 14:53, 14.09.2016
Niestety gaziarz u którego dzisiaj byłem stwierdził, że on tego osprzętu nie robi, bo pracuje bardziej na swoim i jest to bez sensu. Na komputerze wychodzi niby wszystko dobrze, ale coś jest ewidentnie nie tak. W takim razie szukam innego i będę na bieżąco zdawał relację ; p.
Jestem umówiony na 24 do gaziarza w Łasku. Podobno dobry serwis. Z rozmowy wynika, że może to być gruba sprawa z wtryskami i parownikiem.
Użytkownik rewan edytował ten post 16:19, 14.09.2016
#18
Napisano 10:32, 24.09.2016
Okazało się, że przewód od podciśnienia był ściśnięty i komputer go nie odczytywał. Ponadto mieszanka była strasznie skopana. Teraz samochód ciągnie super na gazie. Nie widać różnicy. Dodatkowo podłączyli sondę pod kompa gazu.
Ogólnie ten co mi to robił widać, że ogarnięty bardzo. Pomierzyliśmy kompresję i niestety na 1 cylindrze od rozrządu (to chyba 1 nie?) wyszła około 11. Na reszcie ładne 12. Słychać, że coś się tam dzieje i to mnie martwi. Stwierdził, że powietrza gdzieś nie zasysa, więc chyba nadpalony zawór? Bo sama regulacja zaworów raczej nie ma na to wpływu? Kultura pracy jest lekko gorsza, ale da się przeboleć. Chociaż nie twierdzę, że nie chciałbym tego zrobić. Tak czy inaczej mówił żebym jeszcze raz sprawdził zawory, a nie mogę sobie pozwolić aby zostawić je komuś do regulacji, bo jeżdżę codziennie.
#19
Napisano 11:58, 24.09.2016
Okej sprawa rozwiązana.
Okazało się, że przewód od podciśnienia był ściśnięty i komputer go nie odczytywał. Ponadto mieszanka była strasznie skopana. Teraz samochód ciągnie super na gazie. Nie widać różnicy. Dodatkowo podłączyli sondę pod kompa gazu.
Ogólnie ten co mi to robił widać, że ogarnięty bardzo. Pomierzyliśmy kompresję i niestety na 1 cylindrze od rozrządu (to chyba 1 nie?) wyszła około 11. Na reszcie ładne 12. Słychać, że coś się tam dzieje i to mnie martwi. Stwierdził, że powietrza gdzieś nie zasysa, więc chyba nadpalony zawór? Bo sama regulacja zaworów raczej nie ma na to wpływu? Kultura pracy jest lekko gorsza, ale da się przeboleć. Chociaż nie twierdzę, że nie chciałbym tego zrobić. Tak czy inaczej mówił żebym jeszcze raz sprawdził zawory, a nie mogę sobie pozwolić aby zostawić je komuś do regulacji, bo jeżdżę codziennie.
no i własnie dlatego nie kupowałbym foru z LPG, zła instalacja, złe strojenie i już problem z wypalonym zaworem
#20
Napisano 12:51, 24.09.2016
#21
Napisano 13:05, 24.09.2016
Nie ma się czym martwić. Dobrze, że problem rozwiązałeś. Ciśnienie sprężania to nie tylko zawory, ale też pierścienie i tu bym się bardziej skłaniał. Jak masz kanały olejowe w głowicy, to (jak dobrze pamiętam oczywiście) prowadzą one w ten sposób, że olej dostaje się do tego cylindra obok rozrządu na samym końcu i dlatego najczęściej są tam problemy - zimny silnik piłowany lub za niski poziom/ciśnienie oleju, coś się przytrze/przegrzeje i zużyje w większym stopniu niż reszta.
Tak czy inaczej nie ma się czym martwić w twoim przypadku.
Użytkownik kslavek edytował ten post 13:06, 24.09.2016
#22
Napisano 14:56, 29.09.2016
wiadomo 1 bar to jeszcze nie tragedia.
#23
Napisano 15:08, 29.09.2016
#24
Napisano 10:01, 03.04.2020
#25
Napisano 10:18, 03.04.2020
Witamy na forum.
Przeniosłem do istniejącego tematu, proszę korzystać z wyszukiwarki i zapoznać się z ta listą tematów:
https://www.google.c...iw=1920&bih=937
Resumując :
regulacja zaworów do zrobienia, świece, sitko vtec, filtr powietrza wymienić, egr oraz przepustnica do wyczyszczenia/sprawdzenia.
Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#26
Napisano 11:53, 03.04.2020
zawory wyregulowane , sitko v-tec idealne , filtr powietrza nowy , swiece w sumie tylko poprawilem szczeliny , egr i przepustnica nie ruszana
#27
Napisano 12:42, 03.04.2020
Także dwie ostatnie pozycję do sprawdzenia oraz krokowiec.
Świece do wymiany, nie kosztują majątku a szkoda czasu na "korygowanie" przerwy oraz przewody zapłonowe/kopułka/palec (NGK/YEC/YEC)
Następnie filtr paliwa wymienić i katalizator czy jest drożny.
Czy przypadkiem owa przypadłość nie pojawiła się po regulacji zaworów?
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#28
Napisano 14:23, 04.04.2020
Przed regulacja i po regulacji to samo bez zmian, juz tak kupilem Honde a teraz probuje cos z tym zrobić. Jeżdże tak juz z pół roku. Zaczyna mnie to juz troche irytować dlatego próbuje coś z tym robić
#29
Napisano 15:03, 04.04.2020
To w takim razie zła regulacja zaworów odpada.
Zajmij się całym układem zapłonowym tak jak napisałem oraz : filtr paliwa, katalizator, krokowiec/przepustnica/egr.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#30
Napisano 13:19, 05.04.2020
Wysłane z mojego SM-T580 przy użyciu Tapatalka
Możliwe że go zalewa. W tym momencie gdy przygasa nic nie rób tylko wyłącz zapłon. Jeżeli go zalewa to uruchomi się z trudnością. Jeżeli odpali jak to się mówi od strzała to przyczyna inna.
Użytkownik Srebrny edytował ten post 13:28, 05.04.2020
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, dławi się
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych