Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord VI dławi sie

VI dławi się

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16 Paprot

Paprot
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:27, 14.09.2016

U mnie jest coś podobnego i jak wcisne gaz do samego końca auto dostaje strzała i od razu wyrywa do przodu po chwili wyskakuje check...  Błąd nr 1 :-/ 


  • 0

#17 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:53, 14.09.2016

Nie próbowałem, ale u mnie ewidentnie na Pb jest o wiele lepiej dlatego nie chcę od razu wymieniać sondy.
Niestety gaziarz u którego dzisiaj byłem stwierdził, że on tego osprzętu nie robi, bo pracuje bardziej na swoim i jest to bez sensu. Na komputerze wychodzi niby wszystko dobrze, ale coś jest ewidentnie nie tak. W takim razie szukam innego i będę na bieżąco zdawał relację ; p.
Jestem umówiony na 24 do gaziarza w Łasku. Podobno dobry serwis. Z rozmowy wynika, że może to być gruba sprawa z wtryskami i parownikiem.

Użytkownik rewan edytował ten post 16:19, 14.09.2016

  • 0

#18 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:32, 24.09.2016

Okej sprawa rozwiązana.
Okazało się, że przewód od podciśnienia był ściśnięty i komputer go nie odczytywał. Ponadto mieszanka była strasznie skopana. Teraz samochód ciągnie super na gazie. Nie widać różnicy. Dodatkowo podłączyli sondę pod kompa gazu.
Ogólnie ten co mi to robił widać, że ogarnięty bardzo. Pomierzyliśmy kompresję i niestety na 1 cylindrze od rozrządu (to chyba 1 nie?) wyszła około 11. Na reszcie ładne 12. Słychać, że coś się tam dzieje i to mnie martwi. Stwierdził, że powietrza gdzieś nie zasysa, więc chyba nadpalony zawór? Bo sama regulacja zaworów raczej nie ma na to wpływu? Kultura pracy jest lekko gorsza, ale da się przeboleć. Chociaż nie twierdzę, że nie chciałbym tego zrobić. Tak czy inaczej mówił żebym jeszcze raz sprawdził zawory, a nie mogę sobie pozwolić aby zostawić je komuś do regulacji, bo jeżdżę codziennie.
  • 0

#19 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:58, 24.09.2016

Okej sprawa rozwiązana.
Okazało się, że przewód od podciśnienia był ściśnięty i komputer go nie odczytywał. Ponadto mieszanka była strasznie skopana. Teraz samochód ciągnie super na gazie. Nie widać różnicy. Dodatkowo podłączyli sondę pod kompa gazu.
Ogólnie ten co mi to robił widać, że ogarnięty bardzo. Pomierzyliśmy kompresję i niestety na 1 cylindrze od rozrządu (to chyba 1 nie?) wyszła około 11. Na reszcie ładne 12. Słychać, że coś się tam dzieje i to mnie martwi. Stwierdził, że powietrza gdzieś nie zasysa, więc chyba nadpalony zawór? Bo sama regulacja zaworów raczej nie ma na to wpływu? Kultura pracy jest lekko gorsza, ale da się przeboleć. Chociaż nie twierdzę, że nie chciałbym tego zrobić. Tak czy inaczej mówił żebym jeszcze raz sprawdził zawory, a nie mogę sobie pozwolić aby zostawić je komuś do regulacji, bo jeżdżę codziennie.

no i własnie dlatego nie kupowałbym foru z LPG, zła instalacja, złe strojenie i już problem z wypalonym zaworem ;)


  • 0

#20 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:51, 24.09.2016

Nie wiem na 100% czy to zawór. Samochód jedzie jak jeździł ale coś tam słychać. Nie wiem czy luzy zaworowe mają wpływ na kompresję, bo nie zapytałem. No i 11 to chyba nadal mieści się w widełkach ; p. Co prawda kultura pracy jest gorsza.
  • 0

#21 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:05, 24.09.2016

Nie ma się czym martwić. Dobrze, że problem rozwiązałeś. Ciśnienie sprężania to nie tylko zawory, ale też pierścienie i tu bym się bardziej skłaniał. Jak masz kanały olejowe w głowicy, to (jak dobrze pamiętam oczywiście) prowadzą one w ten sposób, że olej dostaje się do tego cylindra obok rozrządu na samym końcu i dlatego najczęściej są tam problemy - zimny silnik piłowany lub za niski poziom/ciśnienie oleju, coś się przytrze/przegrzeje i zużyje w większym stopniu niż reszta.

Tak czy inaczej nie ma się czym martwić w twoim przypadku.


Użytkownik kslavek edytował ten post 13:06, 24.09.2016

  • 0

#22 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:56, 29.09.2016

wiadomo 1 bar to jeszcze nie tragedia.


  • 0

#23 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:08, 29.09.2016

Ale coś tam stuka na tym 1 cylindrze. Chyba coś źle z zaworami zrobiłem. Zobaczę jak będę miał wolny dzień co raczej szybko nie nadejdzie.
  • 0

#24 Blanciorq

Blanciorq
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Iława
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:01, 03.04.2020

Witam 
 
 
 
Mam problem z Honda , a mianowicie  auto potrafi się dławić.
 
 
 
Wygląda to następująco jadę sobie na jedynce delikatnie na gazie , powiedzmy na pół gazu obroty około 1800-2000 nagle Honda słabnie jakby ktoś podczepił z tyłu kawał liny i ciągną ja w tył
 
 
 
daje gaz do dechy a ona słabnie słabnie i słabnie obroty spadają, spadną tak nisko aż do tej kreseczki nad zerem i nagle jest wystrzał aż w fotel wciska tak jakby ktoś tą przysłowiową line odcią  i jedzie jak szalona dzieje się to na każdym biegu nie zależnie od temperatury otoczenia czy silnika. 
 
 
 
czy możliwe jest ze się zalewa lub pompa paliwa się przyciera i w momencie dławienia ciśnienie paliwa jest zbyt niski stąd to dławienie i spadek mocy ?
 
 
 
auto w bardzo dobrym stanie z niskim przebiegiem pod maska wszystkie podzespoły instalacja rurki i wężyki jak z fabryki 
 
 
po podłączeniu błędów żadnych nie ma 
 
 
spotkał się ktoś z takim przypadkiem co może być przyczyną ?
 
 
sonda pracuje pięknie od 0,1v do 0,9v (sprawdzana na stole również)
 
Honda nigdy nie widziała gazu 
 
 
 
Accord VI F18B2 2000r. przedlift wersja z dwiema sondami (obie pracuje ładnie)  156tyś przebiegu 

  • 0

#25 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:18, 03.04.2020

Witamy na forum.

Przeniosłem do istniejącego tematu, proszę korzystać z wyszukiwarki i zapoznać się z ta listą tematów:

 

https://www.google.c...iw=1920&bih=937

 

Resumując :

 

regulacja zaworów do zrobienia, świece, sitko vtec, filtr powietrza wymienić, egr oraz przepustnica do wyczyszczenia/sprawdzenia. 

Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#26 Blanciorq

Blanciorq
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Iława
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:53, 03.04.2020

zawory wyregulowane , sitko v-tec idealne , filtr powietrza nowy , swiece w sumie tylko poprawilem szczeliny , egr i przepustnica nie ruszana 


  • 0

#27 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:42, 03.04.2020

Także dwie ostatnie pozycję do sprawdzenia oraz krokowiec.

Świece do wymiany, nie kosztują majątku a szkoda czasu na "korygowanie" przerwy oraz przewody zapłonowe/kopułka/palec (NGK/YEC/YEC)

Następnie filtr paliwa wymienić i katalizator czy jest drożny.

 

Czy przypadkiem owa przypadłość nie pojawiła się po regulacji zaworów? 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#28 Blanciorq

Blanciorq
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Iława
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:23, 04.04.2020

Przed regulacja i po regulacji to samo bez zmian, juz tak kupilem Honde a teraz probuje cos z tym zrobić. Jeżdże tak juz z pół roku. Zaczyna mnie to juz troche irytować dlatego próbuje coś z tym robić 


  • 0

#29 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:03, 04.04.2020

To w takim razie zła regulacja zaworów odpada. 

Zajmij się całym układem zapłonowym tak jak napisałem oraz : filtr paliwa, katalizator, krokowiec/przepustnica/egr.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#30 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:19, 05.04.2020

Zrób reset, i przeprowadź prawidłową naukę.

Wysłane z mojego SM-T580 przy użyciu Tapatalka
Możliwe że go zalewa. W tym momencie gdy przygasa nic nie rób tylko wyłącz zapłon. Jeżeli go zalewa to uruchomi się z trudnością. Jeżeli odpali jak to się mówi od strzała to przyczyna inna.

Użytkownik Srebrny edytował ten post 13:28, 05.04.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, dławi się

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq