XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 16:12, 08.09.2016
U mnie objawy się następujące:
W momencie gdy odpalam na zimnym i ruszam nic się nie dzieje. Następne parę metrów do wyjazdu z parkingu jest super, zatrzymuję się i ruszam - nic. Problem pojawia się w momencie gdy jadę już jakiś czas i silnik jest w fazie między całkowicie zimnym, a na tyle ciepły, że przerzuci się na gaz. W tym momencie gdy chcę ruszyć samochód dostaje całkowitego zdławienia. Nie reaguje na gaz i po 1-2sec rusza normalnie żwawo jakby nic się nie stało.
Druga sprawa to czasami spadające obroty. Sprawa wygląda tak, że 90% czasu jest wszystko okej. Jednak czasami po prostu przy hamowaniu gdy automat wrzuca luz obroty potrafią spaść do 500 i wracają. W reszcie sytuacji idealnie spadają na 1000 po czym powoli obadają do 750-800~. Na gazie i na benzynie to samo.
Z tego co zauważyłem:
Przy wydechu słychać jakby lekko nierówną pracę silnika i trzęsą się końcówki.
Silnik trzęsie się także dość mocno, ale wydaje się, że pracuje równo. Na gazie jak i na benzynie.
Ostatnio coś przy przejeżdżaniu przez próg jakby mi strzeliło z tyłu wydechu i owo spadanie obrotów jakby się wzmocniło jednak tylko na pewien czas. Teraz jest tak jak było.
Co zrobione:
Poduszka przednia silnika wymieniona - szrot totalny był
Zawory regulowane
Przewody zmienione na Tesle - o wiele lepiej jeżeli chodzi o dławienie przy ruszaniu jednak nadal występuje.
Świece zmienione - stare wyglądały idealnie
Zmienione złącze elastyczne - puszczało już
EGR zaślepiony
Przepustnica i krokowy czyszczony
Co według mnie może być? Może krokowy do wywalenia, a może sonda coś szaleje. Albo lewe powietrze? Nie chcę wymieniać nagle połowy osprzętu czy nie daj Boże sondy za 500zł, bo mam lepsze wydatki. Jednak spalanie jest jakie było (w lato na 17 jakieś 13L gazu co przy mojej jeździe i autoamcie jest raczej normalne. W zimę schodziłem do 10L ale to na 15 i w trasie). Oleju bierze z 1L od wymiany do wymiany. W sumie nie dziwne, bo ze mną łatwo nie ma i często obroty idą wysoko.
Może jestem przewrażliwiony i w sumie można z tym jeździć, bo oprócz uważania przy ruszaniu na zimnym nic innego nie jest czymś strasznym. Ale niestety musi wszystko mi grać jak w zegarku ; p.
#2
Napisano 16:23, 08.09.2016
http://www.accordklu...nda#entry764162
Sonda Całe szczęście do twojej wersji to koszt jakieś 150-180zł.
Użytkownik kslavek edytował ten post 16:24, 08.09.2016
#3
Napisano 18:09, 08.09.2016
wiecie co dziwnego zauwazylem, osoby piszace o tyvch problemach maja LPG.
#4
Napisano 19:31, 08.09.2016
Walczyłem z tym długi czas. Nie było wiadomo o co chodzi, bo nie było jak podłączyć się i sprawdzić korekt wtrysków benzyny.
I nareszcie się udało. Efekt jest taki, że korekty pomimo wystrojenia gazu normalnie na mapę się rozjeżdżały.
Aktualnie nie mam żadnego problemu. Wystarczyło tylko wystroić gaz na korekty.
U mnie jak się delikatnie dodawało gazu było ok, ale normalne ruszenie i już był problem bo obroty spadały.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 20:31, 08.09.2016
Mam to samo, po nagrzaniu przy ruszaniu jakby go coś dławiło. Przy wyciskaniu sprzęgła też czasami spadają do 500-600 obr ala zaraz wracają. I tak samo mam przy odpalaniu silnika gdy jest nagrzany, łapie obroty ok 800 poczym spadają do 500 i wracają już do 700-750. Regulacja zaworów była i nie wiem jak z tą sondą, Przewody były wymienione wraz ze świecami
#6
Napisano 05:12, 09.09.2016
No właśnie ostatnio widzę tylko sonda, sonda, sonda. Każdemu nagle pada sonda. Nie jestem pewien w 100% dlatego piszę temat.
@przemkowal
Niby inny Acco ale może mieć z tym coś wspólnego. Czyli mówisz, że gaz do wystrojenia? Niby byłem u gaziarzy to mówili, że mapy są idealne. Jednak mi coś nie gra, bo według mnie ma mniej mocy na gazie i to odczuwalnie co mnie irytuje bardzo.
#7
Napisano 09:29, 09.09.2016
Ja walczyłem z tym długo. Korekty po temperaturach nie wychodziły a nie chciałem dawać za dużych zmian w mieszance żeby jakichś problemów nie zrobić.
U Ciebie polecałbym pobawić się korektami po temperaturze gazu.
Tylko najpierw trzeba by wyłapać temperaturę przy której są problemy i max temp ustawić wyżej niż problemy.
Można też ustawić żeby korygował skład do temp 80C płynu chłodniczego i wtedy bawić się wartością korekty.
Jak to zrobić to już zależy od kompa gazu który masz.
#8
Napisano 09:40, 09.09.2016
Stag 300 ale który dokładnie nie pamiętam, musiałbym w domu spojrzeć w papiery.
#9
Napisano 09:32, 12.09.2016
Wczoraj zrobiłem 1000km. Ogólnie wszystko było raczej spoko. W trasie latała aż miło. Trochę coś jej się rozregulowało, bo obroty ma koło 700 na wolnych. Jaja są na gazie. Rano jadę do pracy, wciskam gaz do redukcji biegu i na gazie 5tys obrotów i stoi, rozpędza się jakby chciała, a nie mogła. Zmiana na benzynę i ciągnie aż miło.
Wczoraj poszła 190 na benie także wsio raczej okej.
Spalanie przy 140 około 12l, przy jeździe średnio z 90około 10-11l. Oleju lekko ubyło ale wracałem 200km z prędkością 160-190.
Dławienie dzisiaj jeszcze większe. Walnięty jest czujnik od pokazywania temp silnika na blacie ale to raczej nie ma znaczenia (raz na jakiś czas wariuje).
Sonda raczej dobra w takim razie. Może gdzieś jakaś dziura w dolotowym?
#10
Napisano 13:17, 12.09.2016
Filtry gazu na poczÄ…tek.
Nie zatankowałeś na jakiejś nowej stacji?
#11
Napisano 13:30, 12.09.2016
#12
Napisano 19:24, 12.09.2016
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#13
Napisano 22:23, 13.09.2016
U mnie przyduszanie na zimnym silniku po przełączeniu się na gaz i przy ruszaniu wyeliminowała zmiana przewodów i świec .
#14
Napisano 23:47, 13.09.2016
Do jakiej mniej więcej temperatury tobie dławi? Próbowałeś podczas dławienia docisnąć pedał gazu od razu do końca?
#15
Napisano 05:12, 14.09.2016
@Paprot
Nie próbowałem. Ale w ogóle nie reagował na nic, a po 1-2sec rwał jak należało do przodu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, dławi się
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych