Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Który zestaw do Accord VII 2.0?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#31 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 14:00, 02.03.2020

Korekta długa na postoju -3% Nie wiele wnosi do tematu. Trzeba autem jeździć i w całym zakresie obciążeń silnika sprawdzać korekty . a Nie tylko sprawdzić wypadkowa .
Ja jestem amatorem ale swoje auto stroilem na korekty na autostradzie przez chyba z 2 godziny na 4 biegu od zera do odcinki . potem przez kilka dni dogrywalem w warunkach miejskich bo odziwo się troszkę to różni. Do tego dochodzą korekty na zimym silniku na ssaniu. Strojenie close loop oraz open loop.
Sterownik naprawdę ma tu nie wielkie znaczenie i np dla mnie osobiście lepiej podchodzi tech niż stag. Ale mam teraz staga bo w techu nie miałem opcji tak precyzyjnego dotrysku benzyny na wyższych obrotach.
Każde z moich aut brało od 20 do może max 30 % LPG więcej niż pb. Miałem ich kilkanaście . raczej 20-25%

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik slasz129 edytował ten post 14:02, 02.03.2020

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#32 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 14:09, 02.03.2020

Korekta długa na postoju -3% Nie wiele wnosi do tematu. Trzeba autem jeździć i w całym zakresie obciążeń silnika sprawdzać korekty . a Nie tylko sprawdzić wypadkowa .
Ja jestem amatorem ale swoje auto stroilem na korekty na autostradzie przez chyba z 2 godziny na 4 biegu od zera do odcinki . potem przez kilka dni dogrywalem w warunkach miejskich bo odziwo się troszkę to różni. Do tego dochodzą korekty na zimym silniku na ssaniu. Strojenie close loop oraz open loop.
Sterownik naprawdę ma tu nie wielkie znaczenie i np dla mnie osobiście lepiej podchodzi tech niż stag. Ale mam teraz staga bo w techu nie miałem opcji tak precyzyjnego dotrysku benzyny na wyższych obrotach.
Każde z moich aut brało od 20 do może max 30 % LPG więcej niż pb. Miałem ich kilkanaście . raczej 20-25%

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Zwykłemu użytkownikowi instalacji gazowej nie wytłumaczysz. Ma jeździć tanio. 

Nikt kto chociaż raz porządnie wystroił instalację na korekty w czasie jazdy nie uwierzy w strojenie poprzez przesuwanie suwaczków na postoju albo autokalibracja i musi być dobrze.

Tylko niestety znaleźć instalatora z prawdziwego zdarzenia ciężko. Bo przecież ten 3 ulice dalej montuje 500zł taniej........


  • 0

#33 yasiaq

yasiaq
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:k20
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:accord tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:02, 02.03.2020

Zwykłemu użytkownikowi instalacji gazowej nie wytłumaczysz. Ma jeździć tanio.
Nikt kto chociaż raz porządnie wystroił instalację na korekty w czasie jazdy nie uwierzy w strojenie poprzez przesuwanie suwaczków na postoju albo autokalibracja i musi być dobrze.
Tylko niestety znaleźć instalatora z prawdziwego zdarzenia ciężko. Bo przecież ten 3 ulice dalej montuje 500zł taniej........

Ten samochód osobiście stroiłem na korekty na trasie przy róznych obciążeniach. Zajęło mi to ze 4 h.. Po niezadowalających efektach przy dystrybutorze pojechałem ok 6 mcy temu do serwisu LPG tech na Regulskiej na sprawdzenie mojej twórczości która okazała się bliska książkowemu ideałowi a po niezadowalających rezultatach przy dystrybutorze ponownie ostatnio ok m/c temu do autoryzowanego Staga ALL top w warszawie. Więc śpieszę wyjaśnić, że mapy pokrywają się IDEALNIE w PEŁNYM zakresie obrotów tzn. przez ok pół roku się NIE ROZJECHAŁY W OGÓLE. Powtórzę jeszcze raz dla osób słabo rozumiejących W P E Ł N Y M zakresie obrotów.
  • 0

#34 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 15:46, 02.03.2020

Ten samochód osobiście stroiłem na korekty na trasie przy róznych obciążeniach. Zajęło mi to ze 4 h.. Po niezadowalających efektach przy dystrybutorze pojechałem ok 6 mcy temu do serwisu LPG tech na Regulskiej na sprawdzenie mojej twórczości która okazała się bliska książkowemu ideałowi a po niezadowalających rezultatach przy dystrybutorze ponownie ostatnio ok m/c temu do autoryzowanego Staga ALL top w warszawie. Więc śpieszę wyjaśnić, że mapy pokrywają się IDEALNIE w PEŁNYM zakresie obrotów tzn. przez ok pół roku się NIE ROZJECHAŁY W OGÓLE. Powtórzę jeszcze raz dla osób słabo rozumiejących W P E Ł N Y M zakresie obrotów."

Wybierając instalacje i serwis do mojego accorda zastanawiałem się czy nie wybrać najtańszego w pobliżu serwisu i jeżeli zajdzie potrzeba to sam poprawie wystrojenie, ale jednak chciałem by montaż był na jak najwyższym poziomie i okazało się że z regulacją było tak samo. A kolega widzę że sam stroił więc nie jest laikiem a więc jego wypowiedź jest nieodpowiednia.
  • 0

#35 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 16:32, 02.03.2020

no to skoro na stagu paliło więcej przy założeniu że perfekcyjnie wystrojone, to może ta druga instalacja dawkowała za ubogo... jaką macie pewność że była dobrze zestrojona, może w OL było ubogo i stąd mniejsze spalanie... jeżeli korekty sa na odpowiednim poziomie to znaczy że jest odpowiednia dawka paliwa, nie da się inaczej i to jaki jest sterownik nie ma tu nic do rzeczy, nad wszystkim i tak czuwa oryginalny komp benzynowy i to on mierzy skład spalin (nie dotyczy OL oczywiście bo wtedy wskazania lambdy są ignorowane)...


Użytkownik rafisz edytował ten post 16:48, 02.03.2020

  • 0

#36 yasiaq

yasiaq
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:k20
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:accord tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 02.03.2020

Wybierając instalacje i serwis do mojego accorda zastanawiałem się czy nie wybrać najtańszego w pobliżu serwisu i jeżeli zajdzie potrzeba to sam poprawie wystrojenie, ale jednak chciałem by montaż był na jak najwyższym poziomie i okazało się że z regulacją było tak samo. A kolega widzę że sam stroił więc nie jest laikiem a więc jego wypowiedź jest nieodpowiednia.

Łatwiej byłoby powiedzieć czego kolega nie robił niż co robił ..Tak czy siak test drogowy rozwiałby wątpliwości. Jeżeli chodzi o teoretyzowanie to 2 serwisy fachowe hondy we wspominanym przeze mnie streamie nie były w stanie zdiagnozować przyczyny utraty mocy w ciepłe dni..JHM wprawdzie znalazł przyczynę, wymienił graty  czyli knocksensor i ecu ale usterka pozostała...Dopiero samodzielnie tak ogłuszyłem czujnik, że zapłony wróciły do normy..Tak więc potrzeba matką wynalazcy Niemniej jednak sposobu na małe spalanie w stagu po dziś dzień nie odkryłem..


  • 0

#37 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:10, 02.03.2020

Ten samochód osobiście stroiłem na korekty na trasie przy róznych obciążeniach. Zajęło mi to ze 4 h.. Po niezadowalających efektach przy dystrybutorze pojechałem ok 6 mcy temu do serwisu LPG tech na Regulskiej na sprawdzenie mojej twórczości która okazała się bliska książkowemu ideałowi a po niezadowalających rezultatach przy dystrybutorze ponownie ostatnio ok m/c temu do autoryzowanego Staga ALL top w warszawie. Więc śpieszę wyjaśnić, że mapy pokrywają się IDEALNIE w PEŁNYM zakresie obrotów tzn. przez ok pół roku się NIE ROZJECHAŁY W OGÓLE. Powtórzę jeszcze raz dla osób słabo rozumiejących W P E Ł N Y M zakresie obrotów."



Ja opisałem postępowanie typowej osoby która montuje gaz byle taniej jeździć.
Skoro aż tak dokładnie stroiłeś to w twoim przypadku tylko zostaje sprawdzić poprawność wskazań lambdy albo wystroić na AFR bo czasem nastoletnia sonda potrafi zamieszać (przynajmniej u mnie w aerodecku po zmianie na dedykowaną denso spalanie się poprawiło).
  • 0

#38 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:52, 02.03.2020

Ten samochód osobiście stroiłem na korekty na trasie przy róznych obciążeniach. Zajęło mi to ze 4 h.. Po niezadowalających efektach przy dystrybutorze pojechałem ok 6 mcy temu do serwisu LPG tech na Regulskiej na sprawdzenie mojej twórczości która okazała się bliska książkowemu ideałowi a po niezadowalających rezultatach przy dystrybutorze ponownie ostatnio ok m/c temu do autoryzowanego Staga ALL top w warszawie. Więc śpieszę wyjaśnić, że mapy pokrywają się IDEALNIE w PEŁNYM zakresie obrotów tzn. przez ok pół roku się NIE ROZJECHAŁY W OGÓLE. Powtórzę jeszcze raz dla osób słabo rozumiejących W P E Ł N Y M zakresie obrotów. Bzdety typu 500 zł 3 ulice dalej to są zwykłe BZDETY dobre na mocno zakrapiane imieniny u cioci a nie konkrety, po co ośmieszać się tak debilnymi tekstami???"

Kolego, jeśli kogoś chcesz krytykować (gdyż masz prawo mieć swoje zdanie nie zgadzając się ze zdaniem kolegi), to proszę Cię, rób to w cywilizowany sposób i nie używaj określenia jak w ostatnim zdaniu, ostrzegam Cię po raz pierwszy i ostatni.
Doradzamy, wymieniamy się poglądami oraz dyskutujemy w sposób kulturalny i nie piszemy, że ktoś pisze debilne teksty.
Ma nie być żadnych prowokacji gdyż, zrobi nam się tutaj niekomfortowo.
Dlatego usuwam twoje ostatnie zdanie.
  • 0

#39 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 09:01, 03.03.2020



Niemniej jednak sposobu na małe spalanie w stagu po dziś dzień nie odkryłem..


Chcesz to pozycze ci sterownik lpgtech . pasuje zamiennie za qbox i na nim sobie wystroiss i sprawdzisz spalanie vs stag

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#40 yasiaq

yasiaq
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:k20
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:accord tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 05.03.2020

Chcesz to pozycze ci sterownik lpgtech . pasuje zamiennie za qbox i na nim sobie wystroiss i sprawdzisz spalanie vs stag

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Nie wiedziałem, że pasuje. Do Rzeszowa pewnikiem nie pojadę po sterownik ale sama wiadomość jest rzekłbym wspaniała, spróbuje zorganizować sobie na miejscu. Bardzo dziękuję za konkretną pomoc.


  • 0

#41 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:50, 05.03.2020

tylko lpgtech 224 pasuje z qbox basic . stroi sie to latwiej niz staga.

qbox plus ma zamienione kilka kabelków i nie pasuje zamiennie.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#42 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:15, 20.03.2020

Siema, wreszcie zdecydowałem się na założenie instalacji gazowej do mojej Hondy Accord VII-gen 2.0 2006r. w wersji sedan po 1,5 roku jazdy na benzynie. ;)  Czytając nasze forum jak i forum LPG rozszerzyłem swoją wiedzę o instalacjach i polecanych zakładach w mojej okolicy. Zadzwoniłem do zakładów, aby podali mi komponenty instalacji i ceny. Teraz proszę Was o pomoc w wyborze, wszystkie instalacje mają zbiornik w kole, oraz wlew przy wlewie paliwa.
1. Sterownik KME NEVO + Wtryskiwacze Baracuda + Reduktor KME Tur6 - Cena 2200zł Czas oczekiwania kilka dni
2. Sterownik Stag QBOX Basic + Wtryskiwacze Stag ACW02 + Reduktor Stag R01 Typ250 Cena 2700zł Czas oczekiwania 2 tygodnie
3. Sterownik Stag QBOX Basic + Wtryskiwacze Stag ACW02 + Reduktor Stag R01 Typ250 Cena 2400zł Czas oczekiwania kilka dni
4. Sterownik Stag 200 GoFast (tu Pan mnie wyśmiał, że w tej cenie chciałbym QBOX Basic) + Wtryskiwacze ACW01 + Reduktor Stag R01 Typ150(dziwne, że nie 250) Cena 2500zł (z ACW02 dopłata 150zł) Czas oczekiwania 1,5 miesiąca
5. Sterownik LPGTech ONE + Wtryskiwacze Tech Yeti + Reduktor Magic III Compact Cena 2850zł Czas oczekiwania 1,5 tygodnia
6. Kompletna Instalacja BRC SQ32 OBD Cena 2850zł Czas oczekiwania 1 miesiąc.
 
Co do BRC, wiem, że tutaj jest problem z oprogramowaniem, ponieważ jest płatne i nie każde je ma. Co do Staga tu jest zupełnie odwrotnie i każdy zna tę instalację, co do LPGTech to dla mnie nowość, a co do KME to opinie różne. ;)
 
Proszę Was o pomoc, którą instalację byście wybrali na moim miejscu do tego auta, dzięki z góry za pomoc! ;)
 
 
Kolejny raz przypominam o pisaniu w istniejących tematach.
Twój nowy temat połączyłem z istniejącym.

Użytkownik ślepak edytował ten post 18:48, 20.03.2020

  • 0

#43 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 19:25, 20.03.2020

1bedzie git chociaz nie wiem jak z tym kme, wolalbym acr lub magic

2,3, zmien wtryski od biedy na pojedyncze aceki lub baracudy i bedzie git, acw02 to listwa srednio w acco to pasuje. acw02 ciasno ale da sie.

4 odpada wtryski kiepskie i sterownik,

5 ok

6 odpada bo nie zrobisz sam nic.

kompy qbox, tech i nevo sa spoko, i nie wazne ktory i bedzie git

wtryski najlepiej baracudy ,yeti,  pozniej pojedyncze aceki chociaz ciezko je upchac i przy regulacji zaworow problem ale beda chodzic spoko,

reduktory magic, acr,


Użytkownik slasz129 edytował ten post 19:26, 20.03.2020

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#44 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:19, 21.03.2020

Czyli najlepszą propozycją okazała się pozycja 5 zakładu FilarTech z Łodzi, a co inni jeszcze twierdzą na ten temat?


  • 0

#45 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:32, 21.03.2020

Pozycja pierwsza jest godna rozważenia, sam mam wtryski barracuda, sterownik kme nevo, reduktor też kme, tylko inny model niż Ty. 70 tys km zrobione i problemów brak. Dlatego myślę, że to nie jest głupia opcja. Dodałbym do tego jeszcze filtr odstojnikowy fazy lotnej, na przykład Alex ultra 360 i będzie git. I cena 2200 złotych też jest całkiem ok...
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq