Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Który zestaw do Accord VII 2.0?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tommy-24

Tommy-24
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:53, 21.10.2019

Witam,

 

jestem całkiem zielony w temacie LPG, prawie wcale nie jeździłem autami z LPG, bo głównie dislem, ostatnio benzyniakiem TSI zza zachodniej granicy.

Ostatnio, aby optymalizować koszty, zakupiłem pięknego Accorda VII z 2007 roku z silnikiem 2.0 w automacie :cwaniak:. Jeździ on bardzo fajnie, ale zamarzyło mi się założenie instalacji LPG. Zacząłem się trochę rozglądać w temacie, ale w związku z tym, że jak wspomniałem na wstępie, jestem zielony, a trochę też z braku czasu, po otrzymaniu 5 wariantów od dwóch różnych warsztatów, całkiem zzieleniałem :zoltek:.

 

Dlatego ośmielam się zapytać o opinię, bardziej doświadczonych kolegów, jaką instalację wybrać? Oczywiście montaż korka wlewu będę forsował przy wlewie, a nie w zderzaku, więc ten fakt pominę.

 

Z technicznego punktu widzenia, co wybrać? Co według Was będzie bardziej właściwe. Która instalacja będzie optymalna?

 

Przebiegi planuję rocznie ok. 20000 km, koszty instalacji wahają się od 2500 do 3000 z montażem. 

O instalacjach Stag, czy LandiRenzo gdzieś tam słyszałem, tak pozostałe trzy są mi całkowicie obce.

 

Ponadto, jak dużą butlę upchnę w kole zapasowym, żeby nie odstawała?

 

Z góry dziękuję za pomoc, a w załączeniu fotki z pięcioma propozycjami.

 

Tommy-24

 

Załączone pliki


  • 0

#2 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:57, 21.10.2019

Zapytaj na LPG forum.

U mnie siedzi to od 4 lat i jestem zadowolony.

komputer - Stag GoFast
reduktor - Stag R01 czerwony do 250 KM
wtryski - Hana Gold bez dysz.
butla w koła 42 l
zasięg ~300 km
  • 1

#3 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 22:14, 21.10.2019

sterownik stag tech kme jeden uj

wtryski baraki pozniej acw03-02 wszystko ok,

reduktor acr 01 150 bedzie ok moze byc 250

dobry montaz i strojenie to podstawa


  • 1

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#4 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 06:51, 22.10.2019

Ja mam ten zestaw staga z ACW03 i jest super, zero problemów, tak jakby instalacji nie było, fakt że dopiero 20 tyś km przejechałem, więc nie powinienem się wypowiadać.


  • 1

#5 wasalister

wasalister
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV IV
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:16, 22.10.2019

Na lpg-forum.pl  generalnie piszą, że ważniejszy od producenta instalacji jest wybór dobrego majstra, żeby dobrze założył i wystroił. Producent to rzecz drugorzędna. Polecałbym sprawdzenie na tym forum listy polecanych warsztatów i wybranie najbliżej siebie.


  • 1

#6 Tommy-24

Tommy-24
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:50, 22.10.2019

Dzięki za podpowiedzi, dam znać jak coś w końcu założę, ale pewnie będzie to STAG.

Pozdrawiam


  • 0

#7 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:29, 23.10.2019

Tak jak koledzy polecam Staga
I tak jak Wasalister pisze wazne jak instalka jest założona
  • 1

#8 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:26, 23.10.2019

Ważne są i komponenty, i majster.


  • 1

#9 kratom

kratom
  • Klubowicz
  • 110 postów
  • Skąd:podlaskie-Szepietowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S/LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:59, 23.10.2019

Ważne są i komponenty, i majster.

 

Ja jeszcze dorzuciłbym ilość miejsc gdzie można serwisować instalację w sytuacjach "awaryjnych". Mieszkasz na południu, zakładasz instalajcę firmy "X" bo masz blisko. Jedziesz w wakacje nad morze, coś się dzieje, zajeżdżasz do warsztatu a tam info : panie my tego nie serwisujemy, jakieś klucze potrzebne. 

Jak jeździsz po PL dużo to bierz STAGA. Jak kilka lat temu zakładalem do mojego Acorda to korzystałem z tych mapek: http://ac.com.pl/pl-...ci-wyszukiwarka

Przynajmniej wiadomo gdzie można w razie czego podjechać będąc poza miejscem zamieszkania.


  • 1
<p>-----------------</p>
<p>Pozdrawiam<br>
Tomek</p>

#10 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:57, 23.10.2019

Generalnie jest sporo czynników za i przeciw
Puki co gazu nie musiałem serwisować nigdzie poza miejscem zamieszkania
  • 1

#11 Fred

Fred
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Tomaszów Lubelski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:02, 30.10.2019

Ja zakładałem ponad miesiąc temu: STAG QBOX, wtryski AC w03, reduktor Magic 3, zbiornik w kole 44 l. Spalanie okolo 9-9,5 l, choć przy delikatnej jeździe udało mi się zejść poniżej 9 l.


Użytkownik Fred edytował ten post 22:11, 30.10.2019

  • 1

#12 Accorda

Accorda
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:03, 30.10.2019

A ja się wyłamię i napiszę, że mam założoną instalację Landirenzo. Na moje nieszczęście jest to świeżo założona instalacja (2 tyś.km), więc nic się jeszcze złego nie działo, prócz normalnej wizyty na regulacji. Jedyne co to mieli problem z poprawnym ustawieniem dawki paliwa (szarpała na niskich obrotach), ale to tak jak koledzy wyżej pisali wszystko zależy od majstra. Bo lepszy fachowiec bez problemu ogarnął temat.


  • 1

#13 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:39, 07.11.2019

Ja mam mało popularną instalke ELPIGAZ, wtryski I-PLUS, sterownik Stella Polare, reduktor Drago Grande do 200KM. I śmiga wszystko perfekt (ustawione korekty jak na PB), już 60 000km na tej instalacji.

 
  • 1

#14 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:10, 08.11.2019

Co do wtryskiwaczy Hana Gold to słyszałem już parę opinii, że są one jednymi z lepszych jeśli nie najlepsze, jeśli chodzi o całą serię różnokolorowych Han.
Waldi problemów z nimi nie ma, ja na nich mam przejechane około 60 tys. kilometrów w silniku K24A3 i na obecną chwilę ładnie pracują, mapa gazowa się nie rozjeżdża i (co może bezpośrednio nie ma związku akurat z tym zagadnieniem) tak jak i przed założeniem instalacji lpg, tak i po jej użytkowaniu w tym momencie silnik zawsze zapala jednostajnie dobrze tak na zimnym, jak i ciepłym stanie. Wygląda więc na to, że zawory i kompresja na tłokach i cylindrach są w dobrej kondycji cały czas.
Nawet gość, który zakładał mi instalację sam stwierdził, że Goldy wytrzymują co najmniej 100 tys kilometrów przebiegu a nawet i więcej i że jakoś specjalnie z tymi goldami problemów ani reklamacji nie ma...
  • 0

#15 Jasiek00

Jasiek00
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:kurpie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:34, 14.02.2020

Witam a co myślicie o takiej instalacji kilka warsztatów i każdy co innego .... Honda Accord 2,0 sedan 2007 r

1.

-butla 630/200 tankowanie w klapce + przedłużka

- reduktor AC R01-250 km

- wtryskiwacze Hana zielone pojedynczo rozłożone na merlowych adapterach , dysze kierunkowe

- filtr f. lotnej bulpren

- komputer Stag 4 Qbox

- układ lubrykacji Esgi z rozdzielaczem na 4 cylindry ( trochę jęczałem i stwierdził ze nie musi zakładać żeby było taniej )  cena bez lubrykacji 2900

 

2,

- butla  630/180 lub 190

- reduktor magic  250 km ewentualnie zavoli do 250 km

- wtryskiwacze Herkules pojedynczo rozłożone

-sterownik Zenit tylko nie pamiętam jaki ... 

- filtr  f lotnej odstojnikowy twister     cena 2400-2600

3,

Cytuję  "Panie przyjedz coś się wstawi będzie śmigać bobry silnik :) ....

 

 Chyba już za dużo się naczytałem i mętlik w głowie się zrobił ... Z góry dziękuję  za doradzenie  ewentualnie jakieś poprawki w tych zestawieniach . ps odnośnie butli żeby nie wystawała  jakieś konkretne modele ....  dzięki 


Użytkownik Jasiek00 edytował ten post 17:16, 14.02.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq