Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z dostrojeniem instalacji.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mathius

Mathius
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Zakliczyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:10, 16.03.2020

Witam

Honda Accord VII 2005r, motor 2.0 155km, instalacja Stag Qnext Plus, wtryski Hana Gold, reduktor czerwony AC R01.

Pierwsze zestrojenie ciśnienie LPG 1,1-1,2 i dysze z jednym paskiem- 2,4mm. Auto śmigało dwa lata ale trochę muliło przy max wciśniętym pedałem gazu (prędkości autostradowe) ale nie szarpało i za każdym razem około 5-6tys rpm wywalało błąd zapętlenia wtryskiwaczy - "wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte - sprawdź sondę lambda przy pełnym obciążeniu" - zapamiętany czas wtryskiwacza PB około 14ms zaś LPG 22-23ms. Z tamtych ustawień nie mam zdjęć mapy.

Dodatkowo gdy w zbiorniku było mniej niż połowa gazu to przy max obciążeniu przerzucało na PB, ale tutaj winny był zbiornik zamontowany do jazdy na wstecznym - przedłużyłem rurkę ssącą na tył zbiornika i jest miodzio.

Aktualnie ciśnienie LPG zmniejszone do poziomu 1.0, z wtryskiwaczy wykręcone dysze. Kalibracja przeszła pozytywnie - komunikat rozmiar dysz OK.
Dostroiłem mapę jak na zdjęciach niżej.
Czasy wtrysków do poziomu 8-9ms praktycznie takie same na PB jak i na LPG ale gdy PB dochodzi do 13-14ms to gazowe mają około 8-9ms.

I właśnie - nie byłoby żadnego problemu, samochód elegancko się teraz zachowuje w każdych warunkach ale do około właśnie obciążenia 10ms, później trochę zaczyna mulić, czasem szarpnie, zwłaszcza przy odpuszczaniu gazu, ogólnie na max nie jedzie pełną mocą.

Co teraz działać ? Kuknijcie na mapę. Zejść z ciśnieniem gazu do 0,8-0,9 od nowa kalibracja i dostroić ?
Czy mnożnik ma spowrotem wracać do punktu wyjściowego czy iść linią prostą jak na foto ?

Reduktor trzyma cały czas stałe ciśnienie, przy każdym obciążeniu nie spada ani nie rośnie, błędów brak.

Załączone pliki


Użytkownik Mathius edytował ten post 16:11, 16.03.2020

  • 0

#2 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1264 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 13:38, 17.03.2020

Z samego zdjęcia wynika ze masz za duże dysze. Na początek. Z ciekawości zawory dawno regulowane nie?
Ogólnie na pełnym pedale gazu w podłogę sprawdz skład mieszanki . przy normalnej jeździe to podgląd korekt
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik slasz129 edytował ten post 14:26, 17.03.2020

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#3 Mathius

Mathius
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Zakliczyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 21.03.2020

Zawory regulowane 35tys km temu.

Po czym poznajesz ?


  • 0

#4 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1264 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 09:09, 22.03.2020

po podcisnieniu


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#5 Mathius

Mathius
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Zakliczyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:56, 22.03.2020

Jaka granica jest ok ?

Zawory juz przeregulowane, ssące okej, ale wydechowe podparte wszystkie.


  • 0

#6 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 728 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 18:14, 22.03.2020

Poniżej 0.3
  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#7 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1264 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 19:44, 22.03.2020

silnik max nagrzany wolne obroty i podcisnienie jak wyzej max 0,3 i powinno byc ok, powyzej juz jest du..pa


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq