Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Ciężko wchodzące biegi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#76 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:48, 04.01.2020

Widzisz, wystarczyło chwilę poszukać i po problemie. Fajnie że w końcu biegi wchodzą tak jak mają. Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#77 arunia18

arunia18
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:01, 06.03.2020

W VII 2.4 2003
- Ciezko wchodzi 1 (przy cieplym i zimnym aucie)
- wsteczny wchodzi z malutkim zgrzytnieciem
- przy palowaniu z 1 na 2 przy wysokich obrotach jest zgrzyt nie moge zapiac 2 dopiero jak obroty opadna.
Co to moze byc?
  • 0

#78 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 08:11, 06.03.2020

Tematy połączyłem.


Myślę że odpowiedź znajdziesz w tym temacie. Pozdrawiam
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#79 luki-m16v

luki-m16v
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Murowana Goślina
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:31, 06.03.2020

Tak niestety to będzie sprzęgło a raczej jego koniec , sprawdź czy na wyłączonym silniku wszystkie biegi wchodzą . Jeśli tak to opcje z uszkodzonymi linkami i wybieraniem odrzucamy .
Jeśli miał by być uszkodzony synchronizator były by takie efekty tylko na poszczególnym biegu a ty masz na kilku . A następne co będzie ci się działo to uślizgu na dużych obrotach przy dynamicznej jeździe . Chyba ze słoneczko jest wytarte to będzie ciągnąć ale wysprzęglenie będzie nie efektywne .
  • 0

#80 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:40, 06.03.2020

Lub pekniety stelarz pedalu sprzegla
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#81 Fjr 1300

Fjr 1300
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Ozarow mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:53, 01.10.2020

Hej,

 

Przeczytalem wszystkie watki o trudnosciach z wbijaniem biegow . Acco 2007 sedan 2.0 Przebieg 200 tys. Smarowalem mechanizm drazka i pod maska . Ciagle byly problemy na wyzszych obrotach 3 najgorzej , 4 i 5 rowniez. Do gory i w redukcjach . Po wymianie sprzegla jak reka odjal . !!!!


  • 0

#82 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:18, 01.10.2020

Przy zużytym docisku to nic dziwnego że tak sprawa wyglądała.

Czy to VI/VII czy VIII gen jak i każda inna marka będzie miała takie same objawy.

 

http://www.accordklu...tach/?p=1005096


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq