XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 20:28, 30.04.2019
#32
Napisano 20:34, 30.04.2019
#33
Napisano 21:44, 30.04.2019
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 21:46, 30.04.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#34
Napisano 22:06, 30.04.2019
Jutro sprawdzę jeszcze sam łapkę, ale była sprawdzana przez mechanika i mówił ze nie ma co do niej zastrzeżeń wiec wysprzeglik/pompa jest ok. Co do ruchu wybieraka, powiedz proszę gdzie tego szukać :p ?
Na codzień bardziej zajmuje się naprawianiem ludzi niż samochodów wiec wybaczcie mi tak aroganckie pytania
Z tych wszystkich objawów najbardziej zastanawia mnie to ze np dwójka ma opór podczas jazdy 60/70 km/h a przy dojeżdżaniu do świateł i redukcji prędkości powolutku opór niknie i wskakuje. Kolejny objaw o którym nie wspomniałem to tak jak by podwójny opór do pokonania podczas zmiany biegów. Chociaż nie zawsze.
#36
Napisano 15:31, 01.05.2019
Sprzęgło jest na hydraulice, a nie linkach:)
Wymieniałeś kiedykolwiek olej w skrzyni lub samym wysprzęgliku??
Zacznij od wymiany płynów.
Pewnie padnie zaraz następne pytanie także wchodzi dokładnie 2.2/2,3L oleju MTF i wlewamy oryginalny olej!
https://allegro.pl/o...w-1l-7534025498
Do wysprzęglika wchodzi płyn dot4 sl6, czyli taki jak do układu hamulcowego. Tutaj polecam zakup 2l i wymienić w układzie hamulcowym płyn oraz samym wysprzęgliku.
https://allegro.pl/o...p-1l-7485423852
Gdyby była uszkodzony wysprzęglik poprzez nieszczelność to zapewne kolega zauważył by ubytek płynu ze zbiorniczka, lub sam pedał sprzęgła zostawał w "podłodze" i miał problemy z prawidłowym odbiciem.
Dlatego najpierw wymiana płynów ustrojowych:) A potem będziemy myśleć nad diagnozą.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#37
Napisano 16:44, 01.05.2019
Do skontrolowania z tych mniej kosztownych rzeczy pozostały linki wybieraka i ich smarowanie. Jesli to będzie ok to pozostaje wymiana sprzęgła.
#38
Napisano 17:57, 01.05.2019
Niech ktoś naciśnie sprzęgło a Ty zobacz czy wysprzęglik wystarczająco odpycha łapę.
Tutaj też bym szukał przyczyny.
Rozumiem że ilość oleju do skrzyni została wlana prawidłowa?
Nie stało się nagle. W sumie od kiedy mam auto. Sprzęgło tak jak pisałem łapie moim zdaniem normalnie (od połowy). Test z wrzuceniem jedynki na postoju negatywny. Nie jedzie samo do przodu.
A porównywałeś z innymi VII w dieslu? Sam mechanik powiedział że jest wszystko w porządku, a skrzynie w Hondzie pracują bardzo "mechanicznie", mi osobiście bardzo się to podoba i te "delikatne" opory przy wpinaniu biegów. Może być i tak że TTTM
Może skoro sprzęgło działa teoretycznie prawidłowo to problem jest w samym łożysku oporowym?
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#39
Napisano 21:35, 01.05.2019
Niech ktoś naciśnie sprzęgło a Ty zobacz czy wysprzęglik wystarczająco odpycha łapę.
A ile powinien odpychac? Albo jak sprawdzic czy jest odpowiedni skok?
Użytkownik tomazi78 edytował ten post 21:36, 01.05.2019
#40
Napisano 21:54, 01.05.2019
Miałem to samo pytanie mysle ze najlepszy do oceny będzie mechanior. Jutro spróbuje złapać jakiegoś mistrza a przy okazji rzuci okiem na linki. Wiem ze uczepiłem się tych linek jak głupi ale biegi wbijane na postoju BEZ wciśniętego sprzęgła zachowują się podobnie wiec może tutaj jest pies pogrzebany.A ile powinien odpychac? Albo jak sprawdzic czy jest odpowiedni skok?
Zauważyłem tez ze jak samochód stoi pod pewnym określonym kątem, lekko pochylony maska w dół to biegi wchodzą jak w masło. Ale ten kat pochylenia jest ciężki do określenia bo tylko kilka razy udało mi się go tak ustawić. No nic będziemy szukać
#41
Napisano 22:29, 01.05.2019
Myślałem, że tylko ja mam problem a okazuje się, że więcej osób. Ja mam podobny problem od długiego czasu. Na wyłączonym silniku wszystkie biegi wchodzą prawidłowo. Przy jeździe już nie jest tak kolorowo. Przy wbijaniu z jedynki na dwójkę, często się zdarza tak jakby haczenie. Z redukcją z biegu trzeciego czasami też oraz szybka zmiana na jedynkę. Nie zawsze jest ten problem ale irytujące bo się zdarza często. W zasadzie od trzeciego biegu w górę wszystko wchodzi prawidłowo. Olej w skrzyni wymieniałem na MTF Honda i nic się nie zmieniło. Sprzęgło pracuje prawidłowo pedał bierze mniej więcej od połowy. Tarcza się nie ślizga. Mechanik też nie wie co to może być.
#42
Napisano 22:41, 01.05.2019
Czy ten opór występuje za każdym razem taki sam? Np. jakbyś wrzucał jedynkę kilka razy to za każdym razem jest taki sam opór?
#43
Napisano 22:43, 01.05.2019
No widzisz tylko ze u mnie problem jest tez na wyłączonym silniku.Myślałem, że tylko ja mam problem a okazuje się, że więcej osób. Ja mam podobny problem od długiego czasu. Na wyłączonym silniku wszystkie biegi wchodzą prawidłowo.
Szukajcie a znajdziecie ;D
Nie. Wystarczy ze opór zostanie raz pokonany i wrzucanie tego samego biegu kolejny raz jest już bezproblemowe.Czy ten opór występuje za każdym razem taki sam? Np. jakbyś wrzucał jedynkę kilka razy to za każdym razem jest taki sam opór?
#44
Napisano 22:47, 01.05.2019
Nie. Wystarczy ze opór zostanie raz pokonany i wrzucanie tego samego biegu kolejny raz jest już bezproblemowe.
Dokładnie tak samo było w tym accordzie z kończącym się sprzęgłem - brało nisko. Dodatkowo jak wrzucałem któryś bieg za pierwszym razem to auto minimalnie (nawet kilka mm) podjeżdżało do przodu.
#45
Napisano 22:55, 01.05.2019
Tutaj akurat objawów o których piszesz nie ma bierze ładnie w połowie i nic nie podjeżdża.Dokładnie tak samo było w tym accordzie z kończącym się sprzęgłem - brało nisko. Dodatkowo jak wrzucałem któryś bieg za pierwszym razem to auto minimalnie (nawet kilka mm) podjeżdżało do przodu.
Ale ze sprzęgło w końcu wymienić będzie trzeba i jestem świadom, 210 k jest w końcu nalatane. Nie twierdze ze moje problemy to nie objaw sprzegla
Po prostu temat był wcześniej już poruszany i szukam alternatyw i właścicieli z podobnymi objawami którym udało się rozgryźć ten temat i odciągnąć w czasie wymianę sprzęgiełka.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych