Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gwint TEIN - metalowy pierścień pod poduszkę amortyzatora

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 accordix2

accordix2
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Wałbrzych
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:34, 05.03.2020

Witam,

Chciałbym się dowiedzieć czy przy montażu zawieszenia gwintowanego TEIN do Accorda VII sedan jest potrzebny ten metalowy pierścień widoczny na filmie z linku w 5:20? Do czego on właściwie służy? Pytam ponieważ ja w swoim zestawie go nie posiadam. Z tego co się dowiedziałem to może być tak, że poprzednia wersja gwintu TEIN bez "Z" posiadała taki metalowy pierścień, a obecna wersja np.STREET BASIS Z już tego nie potrzebuje. Czy ktoś to może potwierdzić?

  • 0

#2 accordix2

accordix2
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Wałbrzych
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:33, 20.03.2020

Nikt nie wie ? ...

A przy montażu innego gwintu , nie koniecznie TEIN , czy jest stosowany taki metalowy pierścień ?


  • 0

#3 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm Seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 127
Super

Napisano 18:45, 20.03.2020

Napisał bym do samego producenta lub przejrzał po nr. gwintu TEINA model "Z i bez", możliwe że po grafice google dojdziesz do tego. 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#4 Kon_Trojanski

Kon_Trojanski
  • Klubowicz
  • 62 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:02, 21.03.2020

W poprzednich modelach TEIN'a skręcając go w dół, regulacja powodowała również ściskanie sprężyny. Ten pierścień zakładało się po to, aby przy dużym obniżeniu zmniejszyć ten efekt.


  • 0

#5 accordix2

accordix2
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Wałbrzych
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:55, 25.03.2020

Po otrzymaniu gwintu od dostawcy zadzwoniłem do niego z zapytaniem i on wysłał info do producenta, a w zasadzie dystrybutora TEIN na Polskę czy tam Europę.

Usłyszałem potem, że jeśli tego pierścienia nie ma na schemacie w instrukcji (a nie ma tam żadnej wzmianki o tym metalowym pierścieniu, przejrzałem ją dokładnie) to znaczy że jest nie potrzebny w tym przypadku. Ale się zastanawiam.. Ze sprzedawcą też tak dyskutowaliśmy tj. możliwe że stara wersja pierścień miała, a nowa "Z" już go nie ma.

 

A czy ktoś kto ma ten gwint może potwierdzić czy ma taki pierścień? Widzę że TEIN jest dosyć popularny na forum więc pewnie ktoś ma takie info.

 

@Kon_Trojanski Nie bardzo rozumiem, możesz trochę jaśniej mi to wytłumaczyć ? Jak skręcam gwint i auto idzie w dół to i tak sprężyna zawsze jest ściskana, więc ..?


  • 0

#6 jahrasta

jahrasta
  • Klubowicz
  • 110 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:58, 26.03.2020

mam advance z I nie było tego pierścienia :) 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq