XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Gwint TEIN - metalowy pierścień pod poduszkę amortyzatora
#1
Napisano 16:34, 05.03.2020
Chciałbym się dowiedzieć czy przy montażu zawieszenia gwintowanego TEIN do Accorda VII sedan jest potrzebny ten metalowy pierścień widoczny na filmie z linku w 5:20? Do czego on właściwie służy? Pytam ponieważ ja w swoim zestawie go nie posiadam. Z tego co się dowiedziałem to może być tak, że poprzednia wersja gwintu TEIN bez "Z" posiadała taki metalowy pierścień, a obecna wersja np.STREET BASIS Z już tego nie potrzebuje. Czy ktoś to może potwierdzić?
#2
Napisano 16:33, 20.03.2020
Nikt nie wie ? ...
A przy montażu innego gwintu , nie koniecznie TEIN , czy jest stosowany taki metalowy pierścień ?
#3
Napisano 18:45, 20.03.2020
Napisał bym do samego producenta lub przejrzał po nr. gwintu TEINA model "Z i bez", możliwe że po grafice google dojdziesz do tego.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#4
Napisano 11:02, 21.03.2020
W poprzednich modelach TEIN'a skręcając go w dół, regulacja powodowała również ściskanie sprężyny. Ten pierścień zakładało się po to, aby przy dużym obniżeniu zmniejszyć ten efekt.
#5
Napisano 22:55, 25.03.2020
Po otrzymaniu gwintu od dostawcy zadzwoniłem do niego z zapytaniem i on wysłał info do producenta, a w zasadzie dystrybutora TEIN na Polskę czy tam Europę.
Usłyszałem potem, że jeśli tego pierścienia nie ma na schemacie w instrukcji (a nie ma tam żadnej wzmianki o tym metalowym pierścieniu, przejrzałem ją dokładnie) to znaczy że jest nie potrzebny w tym przypadku. Ale się zastanawiam.. Ze sprzedawcą też tak dyskutowaliśmy tj. możliwe że stara wersja pierścień miała, a nowa "Z" już go nie ma.
A czy ktoś kto ma ten gwint może potwierdzić czy ma taki pierścień? Widzę że TEIN jest dosyć popularny na forum więc pewnie ktoś ma takie info.
@Kon_Trojanski Nie bardzo rozumiem, możesz trochę jaśniej mi to wytłumaczyć ? Jak skręcam gwint i auto idzie w dół to i tak sprężyna zawsze jest ściskana, więc ..?
#6
Napisano 07:58, 26.03.2020
mam advance z I nie było tego pierścienia
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych