Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problemy z Automatem

VII

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 MyNameIsMyName

MyNameIsMyName
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Krasnystaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:10, 15.02.2020

Witam!

 

Zacznę od tego że od pól roku wywala mi błąd na desce od skrzyni, już nie pamiętam jaki to był błąd. Ale wystarczy zgasić silnik wyjąć kluczyk i D nie miga a czasem to migało i D, R razem z P. Ale od pewnego czasu tak z dnia na dzień skrzynia zaczęła źle zmieniać biegi. I zmienia sobie jak chce, raz zmieni dobrze raz źle. Jak zmieni źle to na pełnym gazie od 3.5k obrotów po prostu nie jedzie, dopiero jak od 6 dostanie dotrysk paliwa to coś czuć że ciągnie a na końcu jest taki wyrzut do przodu przy zmianie. A czasem zmienia bardzo płynnie przeważnie zaraz po zagrzaniu silnika. Martwiłem się że to konwerter ale poczytałem trochę o automatach i dowiedziałem się że jak by padł konwerter to cały czas biegi by źle wchodziły (mogę się mylić). Poprzedni właściciel olej zmieniał co 60k, mam na to dokumenty, mi się termin właśnie zbliża. Przeczytałem kilka wątków na forum, chcę zacząć od sitek w elektro zaworach, oleju i filtrze. Poprzedni właściciel mówił że płacił 500zł za wymianę w jakimś warsztacie w LBN. Jest gdzieś jakiś manual do dobrania się do tych sitek ? Da się to wykonać w warsztacie na kanale wiedząc coś tam o mechanice ?

 

Pozdrawiam 


  • 0

#2 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2820 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 116
Super

Napisano 10:32, 15.02.2020

Zakładasz kolejny temat o tym samym... do tego na wszystkie twoje odpowiedzi znajdziesz na forum lub YT pod dopiskiem np "acuta tsx" czy Honda Accord. Piszemy w istniejących tematach. 

 

 

Wymień olej w skrzyni na oryginalny sam, filtr AT także. jak to zrobić też już pisałem, a nie jest to żadna filozofia,  do tego sitka przeczyścić. 

Jak nie konwerter, to spalone tarczki, bardzo popularna usterka. Do tego skoro skrzynia sypała błędami to gratulację że użytkowałeś auto dalej bo "wystarczyło zgasić silnik " 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq