XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 14:48, 10.03.2018
Myślę o zremapowaniu silnika w moim Accordzie. Podobno można zyskać 20-30 KM. Przychodzą mi do głowy następujące wątpliwości:
1. Czy koniecznie muszę wycinać DPF?
2. Czy jest szansa, że spalanie.. spadnie?
3. Czy jakieś konkretne mapy doradzacie lub odradzacie?
4. Czy po zremapowaniu silnik bardziej się zużywa? Częściej trzeba zmieniać olej etc.?
5. Czy są jeszcze jakieś inne wady remappingu?
Pozdrawiam
Lewostronny
#2
Napisano 18:16, 10.03.2018
Co do map to polecam pojechać tam gdzie mają hamownie. Nie jest tak że są gotowe mapy. Powinno się je robić pod konkretny egzemplarz.
Co do szybszego zużycia silnika to raczej nie masz się co martwić, zwłaszcza jeżeli chcesz jakieś 20 koni więcej.
Co innego jakbyś chciał kręcić go na 200+. Widziałem już popękane tłoki od zbyt dużego "dmuchniecia" na seryjnych klamotach.
Oczywiście jak będziesz deptał od samego dołu to spodziewaj się szybszej wymiany koła dwumasowego.
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 19:34, 10.03.2018
Spalanie spadnie lub nie, zależy jak bedziesz jeździć.
Trzeba zrobić hamulce
DPF zostaw - masz rocznik 2009 wiec pewnie i tak z czasem padnie, w tedy wyczyśc i jeździj dalej.
Po chipie zaczyna częściej wymieniać się olej wiec silnik sie nie zużyje szybciej.
Masz wersje 150 koni, sprzęgło i docisk jest słaby wiec z momentem nie szalej. Jak zacznie sie ślizgać wymień na Type-S, wiem że wytrzymuje nawet 498NM z MAHA.
Dwumas jest pancerny.
IC jest mały przy mocnym modach obcina na limiterach bo w dolocie bedzie 100 stopni
Zrobisz auto na około 190 koni i okolo 400niuta - zależnie jaka hamownia inercja, obciążeniówka etc. Generalnie w dieslu ja uznaję wyniki tylko z MAHA.
Chipuj zobaczysz że to inne auto.
Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 19:37, 10.03.2018
W poszukiwaniu mocy...
#4
Napisano 20:09, 10.03.2018
DPF z czasem padnie - jak to się objawia? Kontrolka na desce? Drogo kosztuje czyszczenie? Czyszczenie czy wymiana?
Co to jest MAHA?
"Zrobisz auto na około 190 koni i okolo 400niuta" - ile mniej więcej to by wyszło w Polsce?
#5
Napisano 20:29, 10.03.2018
Ja odradzam chipa.mialem mondeo skrecone na 170kucy.polecialy wtryski.i 2 razy dwumas z sprzeglem.
Zaznacze ze chip w pelni wykorzystywany na drodze.(oczewiscie bez upalania).
#6
Napisano 10:54, 11.03.2018
W jakim sensie "trzeba zrobić hamulce"?
DPF z czasem padnie - jak to się objawia? Kontrolka na desce? Drogo kosztuje czyszczenie? Czyszczenie czy wymiana?
Co to jest MAHA?
"Zrobisz auto na około 190 koni i okolo 400niuta" - ile mniej więcej to by wyszło w Polsce?
Bo auto fabrycznie ma je bardzo słabe, a jak dodasz mocy zaczniesz jeździć agresywniej, bezpieczeńswo na 1 miejscu.
Tak komunikat w wykrzyknikiem, i wypalanie serwisowe, z tego co widze problemy dotykaja przedliftów, w ktorych był problem ze zbyt czestym wypalaniem filtra - ASO dało poprawkę.
MAHA to hamownia obciążeniowa.
okolice 1500zł netto kwestia tunera. Trzeba rozbierać kompa, nie da sie po złączu. Moim zdaniem warto! Tylko pamietaj co pisałęm i co może paść, silnik jest pancerny sporo już zgłębiłem i ciągle mnie zaskakuje
www.gcstuning.pl zadzwon i zapytaj.
Ja odradzam chipa.mialem mondeo skrecone na 170kucy.polecialy wtryski.i 2 razy dwumas z sprzeglem.
Zaznacze ze chip w pelni wykorzystywany na drodze.(oczewiscie bez upalania).
Temat jest o Acco nie Mondeo, ciężko to skomentować...
W poszukiwaniu mocy...
#7
Napisano 11:55, 11.03.2018
Wylacz EGR.
Zaloz sprzeglo od TYPE S.
Zrob mape.
Ciesz sie jazda i bezawaryjnoscia.
Ja wszystko robilem w TUNEFORCE w Poznaniu. Mapa cos kolo 1000 zl. Razem z DPFEem jak wywalasz to chyba 1500 zl.
Polecam.
Jak nie bedziesz mocno szalal to hamulce dadza rade. Ja tylko klocki wymienilem na sportowe.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Uniek edytował ten post 12:02, 11.03.2018
#8
Napisano 12:49, 11.03.2018
#9
Napisano 14:35, 11.03.2018
202 KM i 409 Nm
#10
Napisano 14:37, 11.03.2018
#11
Napisano 17:32, 11.03.2018
Zatka się, wywali kontrolkę na desce i wejdzie w tryb serwisowy.DPF z czasem padnie - jak to się objawia? Kontrolka na desce? Drogo kosztuje czyszczenie? Czyszczenie czy wymiana?
Manualne czyszczenie. Nie trzeba wymieniać.
Użytkownik Tyberiusz edytował ten post 17:32, 11.03.2018
#12
Napisano 18:11, 11.03.2018
i można jeszcze dodać że po wycięciu filtra to te sadze zamiast w dpf-ie to będą w Twoich płucach, no może nie wszystkie, ale część na pewno
Użytkownik Maxell edytował ten post 18:12, 11.03.2018
#13
Napisano 18:33, 11.03.2018
i można jeszcze dodać że po wycięciu filtra to te sadze zamiast w dpf-ie to będą w Twoich płucach, no może nie wszystkie, ale część na pewno
rotfl
Wez jeszcze wybij cale bydlo na swiecie bo wydala wiecej C02 niz wszystkie samochody i fabryki. LOL
A jak jedziesz za VW w dieslu to lepiej juz zacznij wybierac miejsce do pochowku bo tym to nawet w fabryce juz dymilo ponad norme.
Użytkownik Uniek edytował ten post 18:46, 11.03.2018
#14
Napisano 19:12, 11.03.2018
rotfl
Wez jeszcze wybij cale bydlo na swiecie bo wydala wiecej C02 niz wszystkie samochody i fabryki. LOL
A jak jedziesz za VW w dieslu to lepiej juz zacznij wybierac miejsce do pochowku bo tym to nawet w fabryce juz dymilo ponad norme.
1. co2 nie jest tak rakotwórcze jak sadza
2. jak jadę za starym VW w dieslu to po prostu zamykam dopływ powietrza z zewnątrz i próbuje to auto wyprzedzić, natomiast jak jadę za w miarę nowym dieslem to mam nadzieje że właściciel to człowiek z klasą, który wie po co kupuje się auto z dpf i w jaki sposób należy je poprawnie eksploatować
#15
Napisano 19:15, 11.03.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych