Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Ciężko wchodzące biegi 2.0

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Radas85

Radas85
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Świecie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:133
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1990
  • Nadwozie:CB3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:33, 25.01.2020

Witam
Mam problem z Acc 8gen 2.0 chodzi o ciężko wchodzące biegi. Wysprzeglik był zapocony wiec został wymieniony poza tym myślałem, pompa sprzęgła szwankuje i też została wymieniona. Płyn zalany świeży i uklad odpowietrzony. Ciekawostka jest to że jak auto jest zimne to przez pierwsze 2-5km biegi chodzą idealnie później niestety już nie.
  • 0

#2 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:43, 25.01.2020

Gdzies ciagnie lewe powietrze sprawdz weze oringi.taka sama sytuacje mialem w starej 7.tylko ze wspomaganiem, zimny bylo ok zagrzal sie plyn i wyło. Wymienilem oring przy pompie i jak reka odjal
  • 0

#3 Radas85

Radas85
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Świecie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:133
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1990
  • Nadwozie:CB3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:49, 27.01.2020

Obstawiam jednak kończące się sprzęgło. Auto ma 235tys km a nie było nigdy zmieniane. Poza tym na równej drodze, właśnie po kilku km jazdy po wrzuceniu biegu auto zaczyna delikatnie ruszać a sprzęgło jest wciśnięte do końca.


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Klubowicz
  • 7640 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 59
Super

Napisano 12:56, 27.01.2020

Pedał na zimnym bierze na dole czy w połowie?

 

Jeśli na zimnym w połowie, a jak się rozgrzeje to łapie na dole i zaczyna ciągnąć to pompa nie trzyma ciśnienia - do reklamacji.

Jeśli  nie ważne czy zimny czy ciepły łapie na dole to można podregulować na pedale sprzęgła tak, żeby brało w połowie ale z zachowaniem luzu między trzpieniem a pompą.


  • 0

#5 Cocomore1

Cocomore1
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Es
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:14, 06.03.2020

Witam
Ja mam też problem z biegami , ale tylko z 2 na 3 i z 3 na 4 i to nie za każdym razem , samochód ma zaledwie 78 000 km . Mam wrażenie że jak się dobrze zagrzeje to jest ok . A jak u was ?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3095 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm Seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 128
Super

Napisano 16:35, 06.03.2020

http://www.accordklu...-4#entry1001592

 

Tu znajdziesz więcej informacji, co prawda przy VII genie, ale zasada działania/konstrukcja właściwie taka sama.


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq