W skrócie.
Im niższa ocena tym lepiej.
Czas nagrzewania się wnętrza od -10 do +22 w komorze.
Accord VII
2.0 BP
https://www.adac.de/...er_20_Sport.pdf
2.4 BP
https://www.yumpu.co...-automatik-adac
2.2 Diesel
https://www.yumpu.co...r-22i-ctdi-adac
Accord VIII
2.0 BP
https://www.adac.de/...0_Executive.pdf
2.4 BP
https://www.adac.de/...4_Executive.pdf
2.2 Diesel polift
https://www.adac.de/...tomatik_DPF.pdf
oraz 2.2 diesel przedlift
https://www.adac.de/...utive__DPF_.pdf
Wyniki od najlepszego na najgorszego patrząc na czas nagrzewania się wnętrza na przednich siedzeniach, oraz ogólną wydajność ogrzewania ustawionego na MAX:
VII 2.0:
10 minut// Ocena wydajności ogrzewania 1,9pkt.
VII 2.4:
12 minut// Ocena wydajności ogrzewania 2,0pkt.
VII 2.2
17 minut// Ocena wydajności ogrzewania 3,3pkt.
VIII 2.0:
15 minut// Ocena wydajności ogrzewania 3,7pkt.
VIII 2.4:
15 minut// Ocena wydajności ogrzewania 3,7pkt.
VIII 2.2 polift
16 minut// Ocena wydajności ogrzewania 2,8pkt.
VIII 2.2 przedlift
25 minut// Ocena wydajności ogrzewania 5.3pkt.
Wnioski:
Widać zdecydowanie szybszy czas nagrzewania się BP nad Dieslem co było do przewidzenia.
W przypadku VII gena znacznie lepsze jest ogrzewanie niż w VIII BP.
Minimalnie szybciej nagrzewa się diesel w VIII i ma wydajniejsze maksymalne ogrzewanie, z jednym WYJĄTKIEM, zastanawiający jest czas nagrzewania się diesla VIII w przedlifcie.... trzeba by zweryfikować.
Dla po równia znalazłem test crv i-DTEC (2010)
https://www.adac.de/...legance_DPF.pdf
Gdzie ogrzewanie jest jak w poliftowej VIII
Te informacje jako "poglądowe" myślę że mogą się przydać.
Wiadomo każdy inaczej jeździ (zmienia biegi)podczas nagrzewania się wnętrza, po innych drogach z innymi prędkościami itd itd itd.