Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Nie mogę wyciągnąć piasty z zwrotnicy

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 18.01.2020

Witam
Chłopaki rozpięte górny sworzeń od wachacza , dolny sworzeń tak samo od zwrotnicy, odkręcona nakrętka piasty i za Chiny ludowe nie mogę wysunąć zwrotnicy z piasty . Trzyma na maxa.mowa o prawej stronie czyli od pasażera Młotkiem lekko stukanie nie daje rady.jakies sugestie ? Pozdrawiam Mario

Użytkownik Minolta edytował ten post 15:58, 18.01.2020

  • 0

#2 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:08, 18.01.2020

To może użyj prasy...
  • 0

#3 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1611 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 48
Super

Napisano 19:06, 18.01.2020

Chodzi Ci o zdjęcie piasty czy wypchnięcie przegubu z piasty?
  • 0

#4 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:42, 19.01.2020

Witam, chodzi mi o wyciągnięcie z zwrotnicy całej piasty bo muszę wymienić dolny sworzeń co łączy się z wachaczem.
  • 0

#5 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:57, 19.01.2020

Czyli przegub Ci przeszkadza. Do wyciągnięcia sworznia dolnego nie trzeba demontować piasty.
  • 0

#6 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:02, 19.01.2020

Tak przegub ale nie mogę go wycisnąć z zwrotnicy.
  • 0

#7 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:07, 19.01.2020

Weź spowrotem skręć dolny i gorny sworzeń, zeby zwrotnica miala sie na czym trzymać i wtedy spróbuj wybić przegub. Zastosuj tez wd40 albo inny penetrator. Musi wyjść!
  • 0

#8 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:54, 19.01.2020

Dokładnie popsikaj na wieloklin przegubu jakimś siuwaksem niech to namięknie

Użytkownik dargo edytował ten post 11:54, 19.01.2020

  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7825 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 70
Wzorowa

Napisano 12:42, 19.01.2020

A przy składaniu posmaruj dobrze wieloklin smarem miedzianym.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 105 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:28, 19.01.2020

Przerabiałem to u siebie, masakra!

Wyjąłem przegub ze skrzyni wraz ze zwrotnicą. ( lekko podważyć przegub i wyskoczy, uwaga na simering, zwłaszcza przy zadładaniu.)  I na prasę 20T, a tu niespodzianka, nie idzie....

20T za mało do wyciśnięcia przegubu, a było już zalewane co tylko miałem pod ręką i porządnie podgrzewane. Pomógł dopiero wielki młot, tak na oko ma z 10kg, wzrotnice z przegubem położyłem na podkładach, przegób pionowo.

Za każdym uderzeniem puszczało  tak po 1cm. Z tego całego zamieszania nie porobiłem fotek, zauważyłem że ten wieloklin był trochę skorodowany, ale tylko z jednej strony, pewnie autko stało długo.

I najlepsze, łożysko przeżyło :zoltek:

powodzenia


  • 0

#11 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4370 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 127
Wzorowa

Napisano 13:29, 19.01.2020

Czasem prasa 30t nie daje rady, gna się pryzmy..

Pomaga młot wyburzeniowy
  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 789 170 933..


#12 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:26, 20.01.2020

Witam, psikane różnymi środkami aby puściło ale nie dało rady. Chyba nie pozostaje nic nic innego jak to wyjąć całe i na prasę lub młot i pójdzie ale chyba wtedy trzeba wymienić od razu przegub napędowy bo może być z nim po uderzeniu kaplica.
  • 0

#13 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 997 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 22
Super

Napisano 09:51, 20.01.2020

jak rozklepiesz gwint to tak, kilka lat temu miałem podobny przypadek w 6 gen, puściło dopiero po grzaniu piasty + konkret młotek, piasta i przegub ocalały, ale łożysko było do wymiany 


  • 0

#14 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:28, 20.01.2020

Łożysko mogę wymienić, nie widzę problemu, oby tylko przegub mi nie padł.
  • 0

#15 MaLyNsS

MaLyNsS
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TRAKTOR SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CoffiN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:01, 09.03.2020

Podpinam sie.
Proba wymiany sworznia dolnego natrzymala sie wybiciu polosi z lozyska. Nie pomogl nawet mloteczek 10kg. Jakies sugestie? Oczywiacie nie chcesz ani uszkodzic lozyska, ani pokrzywic piasty. Opalac palnikiem tez bym nie chcial, No chyba ze bedzie taka ostatecznosc. Pytanie ile kosztuje nowe lozysko i jaka firma?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq