Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Nie mogę wyciągnąć piasty z zwrotnicy

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Minolta

Minolta
  • Klubowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 18.01.2020

Witam
Chłopaki rozpięte górny sworzeń od wachacza , dolny sworzeń tak samo od zwrotnicy, odkręcona nakrętka piasty i za Chiny ludowe nie mogę wysunąć zwrotnicy z piasty . Trzyma na maxa.mowa o prawej stronie czyli od pasażera Młotkiem lekko stukanie nie daje rady.jakies sugestie ? Pozdrawiam Mario

Użytkownik Minolta edytował ten post 15:58, 18.01.2020

  • 0

#2 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:08, 18.01.2020

To może użyj prasy...
  • 0

#3 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1487 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 36
Super

Napisano 19:06, 18.01.2020

Chodzi Ci o zdjęcie piasty czy wypchnięcie przegubu z piasty?
  • 0

#4 Minolta

Minolta
  • Klubowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:42, 19.01.2020

Witam, chodzi mi o wyciągnięcie z zwrotnicy całej piasty bo muszę wymienić dolny sworzeń co łączy się z wachaczem.
  • 0

#5 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:57, 19.01.2020

Czyli przegub Ci przeszkadza. Do wyciągnięcia sworznia dolnego nie trzeba demontować piasty.
  • 0

#6 Minolta

Minolta
  • Klubowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:02, 19.01.2020

Tak przegub ale nie mogę go wycisnąć z zwrotnicy.
  • 0

#7 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:07, 19.01.2020

Weź spowrotem skręć dolny i gorny sworzeń, zeby zwrotnica miala sie na czym trzymać i wtedy spróbuj wybić przegub. Zastosuj tez wd40 albo inny penetrator. Musi wyjść!
  • 0

#8 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 531 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:54, 19.01.2020

Dokładnie popsikaj na wieloklin przegubu jakimś siuwaksem niech to namięknie

Użytkownik dargo edytował ten post 11:54, 19.01.2020

  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Klubowicz
  • 7583 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 54
Super

Napisano 12:42, 19.01.2020

A przy składaniu posmaruj dobrze wieloklin smarem miedzianym.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:28, 19.01.2020

Przerabiałem to u siebie, masakra!

Wyjąłem przegub ze skrzyni wraz ze zwrotnicą. ( lekko podważyć przegub i wyskoczy, uwaga na simering, zwłaszcza przy zadładaniu.)  I na prasę 20T, a tu niespodzianka, nie idzie....

20T za mało do wyciśnięcia przegubu, a było już zalewane co tylko miałem pod ręką i porządnie podgrzewane. Pomógł dopiero wielki młot, tak na oko ma z 10kg, wzrotnice z przegubem położyłem na podkładach, przegób pionowo.

Za każdym uderzeniem puszczało  tak po 1cm. Z tego całego zamieszania nie porobiłem fotek, zauważyłem że ten wieloklin był trochę skorodowany, ale tylko z jednej strony, pewnie autko stało długo.

I najlepsze, łożysko przeżyło :zoltek:

powodzenia


  • 0

#11 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4290 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 122
Super

Napisano 13:29, 19.01.2020

Czasem prasa 30t nie daje rady, gna się pryzmy..

Pomaga młot wyburzeniowy
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..możliwość wyszukania aut typowo pod zamówienie

mechanika: regulacja luzu zaworowego wszystkie Hondy, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników - etc, zapraszam na pw   opinie: tu kliknij


#12 Minolta

Minolta
  • Klubowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:26, 20.01.2020

Witam, psikane różnymi środkami aby puściło ale nie dało rady. Chyba nie pozostaje nic nic innego jak to wyjąć całe i na prasę lub młot i pójdzie ale chyba wtedy trzeba wymienić od razu przegub napędowy bo może być z nim po uderzeniu kaplica.
  • 0

#13 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 937 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 21
Super

Napisano 09:51, 20.01.2020

jak rozklepiesz gwint to tak, kilka lat temu miałem podobny przypadek w 6 gen, puściło dopiero po grzaniu piasty + konkret młotek, piasta i przegub ocalały, ale łożysko było do wymiany 


  • 0

#14 Minolta

Minolta
  • Klubowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:28, 20.01.2020

Łożysko mogę wymienić, nie widzę problemu, oby tylko przegub mi nie padł.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq