Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

pompa wspomagani buczy po 3 min

VI pompa wspomagania

Najlepsza odpowiedź Xardas96 , 16:58, 18.01.2020

Problem rozwiązany, uszczelka koło łopatek była wykrzywiona wymiana pomogła

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Xardas96

Xardas96
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:01, 17.01.2020

Problem jest taki, że pompa wspomagania zaczyna buczeć i pienić płyn po ok 3 minutach pracy, do tego czasu pracuje normalnie i nie pieni jedynie przy odpalaniu silnika słychać szurnięcie z pompy.Przez cały czas wspomaganie chodzi lekko tylko jak już zaczyna wyć to przy maksymalnym skręcie koła wibrują.Wymieniłem oring na wejściu wężyka do pompy ale to nie pomogło, może miał ktoś podobnie bo nie wiem gdzie leży problem czy w samej pompie czy w czymś innym


  • 0

#2 Blachonix

Blachonix
  • Moderator
  • 287 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:EXL Sport Utility AWD
  • KM:141
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:RU6
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 00:08, 18.01.2020

Mogę się jedynie dołączyć bo moja też okrutnie wyje na maksymalnym skręcie i do tego te świerszcze. Ciekaw jestem za ile padnie? zacznę odkładać już na nową :rozpacz:


  • 0

UZw5t8Ft.jpg

Było >>>真実の光<<< a jest RU6


#3 Xardas96

Xardas96
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:36, 18.01.2020

Mogę się jedynie dołączyć bo moja też okrutnie wyje na maksymalnym skręcie i do tego te świerszcze. Ciekaw jestem za ile padnie? zacznę odkładać już na nową :rozpacz:

no mi właśnie wcześniejsza padła i teraz z używką co kupiłem za 250zł też sie tak dzieje, a nowa pompa około 1800zł regenerowana około 700zł


Użytkownik Xardas96 edytował ten post 00:36, 18.01.2020

  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 08:29, 18.01.2020

Poczytajcie sobie o pompie z coupe lub aerodecka V gen. Przespawuje sie lub przekuwa końcówkę przewodu, zakłada pompę i spokój na zawsze a za 500 zł to razem z przewodem i zakuciem węża wyjdzie.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 1

#5 Xardas96

Xardas96
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:58, 18.01.2020   Najlepsza odpowiedź

Problem rozwiązany, uszczelka koło łopatek była wykrzywiona wymiana pomogła


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, pompa wspomagania

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq