Pisałem to już wielokrotnie..., ale się powtórzę.
Eibach to poprawa serii i tak naprawdę w głównej mierze wizualnej(obniżenie auta) to wszystko... do tego z jedną wielką wadą, bardzo miękki tył, jest spora różnica w twardości między przednią, a tylną osią.
Jako że masz lpg proponuję "twardszego" producenta sprężyn HR i na to oem amortyzatory( moje mają ponad 300 tyś) z czego koło 100 tyś z eibachem i nadal mają się bardzo dobrze(Niemieckie drogi )
Żeby mieć większą przyjemność z jazdy "szybszej/ po zakrętach" to HR + amortyzatory sportowe jak KONI/Bilstein b6/b8 itd.
Opcja najrozsądniejsza to gwint "d2/tein/HR" gdyż tutaj koszt będzie zbliżony do opcji powyższej czyli HR+ sportowe amorki.
Oczywiście do tego cambery i będzie Pan zadowolony, sama zmiana ET o 5mm nic nie da, obniżenie samo auta powoduję że negatyw z tyłu się robi jeszcze większy, do tego w połączeniu z szerszą niż fabryczna felga i tak będzie ścinać opony od wewnętrznej strony, już nie wspominając o tym jaki negatyw z tyłu będzie z pełnym bagażnikiem/butlą lpg i czterema pasażerami.
Pierwszy lepszy przykład:
http://www.accordklu...rawan/?p=948325
i wiele wiele innych.
Pozdrawiam.