Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Accord VII jakie ET najniższe/najwyższe oraz szerokość felgi/dobór opon.

VII koła 16

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
234 odpowiedzi w tym temacie

#226 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 00:19, 07.03.2023

Heromin apropos ząbkowania to na tyle powinieneś dawać mniejsze ciśnienie nawet niż fabryczne(oczywiście pomijam wyjazd na wakacje z pełnym rynsztunkiem)
Po za innymi kryteriami kupując fulde uhp 2 kierowałem się też jej właśnie "zamkniętymi" wszystkimi lamelami i z perspektywy czasu 4 sezon i kilka rotacji (asymetryczna) zdało egzamin. Nadal są ciche i bez zębów.

Użytkownik Wlodar edytował ten post 00:20, 07.03.2023

  • 0
                       

#227 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 01:15, 07.03.2023

Ja się pytam tylko dlaczego znów ???? :) trzeci rok czytania o oponach imperial,chińskie oponki które testy zaliczają na końcu stawki :

43 miejsce na 50
49 miejsce na 51
48 miejsce na 50
41 miejsce na 53

Inne modele tak samo tragicznie wypadają.

https://www.reifenla...osport-2/#tests


Tak, plastikowe opony się nie zużywaja, wytrzymają i 80 tysięcy, te markowe zużywaja się szybciej zauważalnie,jedyny minus, o ile można to nazwać minusem heh,wole jednak bezpieczeństwo i krótką drogę homowania.

Do tego poczytaj czym są opony XL i hit tygodnia: łożyska szybciej padły z powodu 17 calowych kół i ich wagi oraz zbyt wysokiego ciśnienie w kołach... Wolę już naprawdę czytać o hyundai i Mazdzie w dieslu.

Odważnie mając Niemieckie tablice jazdy na niehomologowanym rozmiarze, tuv na OEM rozmiarze to jedno, dociekliwy policjant lub kolizja i będą ich interesować Twoje imperiale niestety to drugie, nie życzę Tobie szczerze rozbicia komuś fury za grube €€€, bo wtedy to pierwsze co robią szukają partypacji w kosztach poprzez Twoje błędy,a chory wzrost cen naprawdę wszyscy powariowali i szukają tylko sposobu żeby zapłacić/ wypłacić jak najmniej, jeszcze pięć lat temu bym o tym nawet nie pisał.


Spoko, temat opon jest nam znany, każdy niech sam postępuje według swojej intuicji oraz doświadczenia w latach spędzonych za kierownicą 😉 Mimo wszystko, dziękuję Tobie za życzenia oraz za twój pogląd do sprawy.
Skoro posiadam trzeci sezon te opony, to naturalną rzeczą jest, że zdaję relację z ich użytkowania, milczenie w tym przypadku byłoby jednak niestosowne.
Odkąd z tyłu wymieniłem tarcze hamulcowe na nowe wraz z klockami, z przodu dałem nowe klocki, auto też znaczenie lepiej hamuje i wyraźnie to czuję, wytrącając szybko prędkość przy nagłym hamowaniu.
Owszem, masz zapewne rację, w testach te opony nie wypadły najlepiej, tylko pamiętajmy, testy to jedno, a rzeczywistość i konkretny model auta to drugie, jakoś też nie wyskoczyły bąble na bokach, koła nie biją i nie drga kierownica ani przy hamowaniu, czy też jeździe ponad 200 km/h tam gdzie można, czyli w Niemczech, więc jest jak jest, co tu dużo mówić.
Jest takie przysłowiowie: nie strasz nie strasz, bo się ze...sz, nie piszę tego złośliwie, tylko jako taką dygresję do tego, jak wszystko przedstawiasz odnośnie tej kwestii negatywnie😉😄

"To już wolę czytać o Maździe czy Hyundaiu", takie conajmniej dziwne masz kolego podejście w tej kwestii. Bo co w tym jest złego mówiąc nawiasem, że Mazda jako jedyna prawie wypuszcza na rynek diesla w miękkiej hybrydzie w sześciu cylindrach, który jest w miarę prosty konstrukcyjnie, a Hyundai z kolei ma silnik, który jest dobry pod gaz?? Dodatkowo gwarancje odpowiednio 6 i 5 lat.
Co w tych kwestiach Honda robi, ano nic, pokazuje nam środkowy palec, tak mówiąc nawiasem... Diesle jeszcze mimo wszytko mają sens, jak ktoś robi długie trasy.
Mało tego, nowy Civic ceną szokuje, ale w negatywnym tego słowa znaczeniu, dokładasz do jego ceny 10-15 tysięcy Euro i masz porządnego suva z zasięgiem około lub ponad 1000 kilometrów, który może być i niewykluczone, że będzie hitem sprzedaży, sam być może zdecyduję się na niego, bo Honda w tym zakresie nic ciekawego nie ma w ofercie...

Wracając jednak do tematu z racji tego, że nawet z uwagi na parametry tej opony (do 240 km/h), przy szybkiej jeździe w zakrętach auto nie pływa tak, jak na zwykłych 16 tkach, to też jest jak dla mnie plus, ja tylko przypuszczam, że może przez większy i szerszy rozmiar opony plus jej twardość i większą oraz cięższą felgę, łożyska uległy przyspieszonemu zużyciu, ale może się mylę...

Jak kupowałem te opony, to w opisie w sklepie pod tym rozmiarem co do akceptacji przez stacje diagnostyczne w Niemczech było napisane, żeby skonsultować ten rozmiar, czy wolno go mieć, czy nie. Więc, to też takie nie do końca pewne, że jest ten rozmiar zabroniony tutaj, oficjalnie niby nie można, ale realnie możnaby być może to inaczej zinterpretować.
Bo dziwne zaiste jest to, że w USA można na tym rozmiarze opony jeździć, a w Europie nie. To na jakiej podstawie Dekra to stwierdza, że taki rozmiar jest niedopuszczony w DE do użytku?
To tu jest inny asfalt oraz na przykład inne powietrze, czy jak?
Zobacz, jeżdżę cały czas do jednej Dekry na TÜV co dwa lata, do tej pory było ok, do świateł dziennych się nie czepiali a ostatnio jeden nadgorliwy zmierzył metrówką i powiedział, że dwa centymetry za bardzo jest w głąb i trzeba światła rozstawić o te dwa centymetry. Na trzech przeglądach nikomu to nie przeszkadzało, a na czwartym uparł się i zapisał, że trzeba to poprawić.
To samo z tylną tarczą hamulcową, dwa lata wcześniej mały rant na tylnej tarczy hamulcowej z powodu nie do końca równomiernego docisku klocka nie przeszkadzał nikomu, test hamulcowy wypadł dobrze, a teraz ostatnio już i do tego się doczepił pomimo tego, że w teście nie było dużej różnicy w sile równomiernego hanowania na tylnej osi, tak nawiasem mówiąc.
To dlatego też trochę dziwne też wydaje mi się to, że tak wygląda tu kestia z tym rozmiarem opony...
  • 0

#228 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 05:20, 07.03.2023

Przypomnę jak brzmi nazwa tego tematu, napisałem "wolę czytać o tym czy tamtym" bo piszesz tam bardziej sensownie bez dziwnych stwierdzeń o których napisałem wyżej , nie będę też wchodził w polemikę czy nowy Hyundai, Mazda robią dobre auta, obecnie w mojej opinii "tak" z racji cen i czasu oczekiwania, tyle w temacie.

"Bo dziwne zaiste jest to, że w USA można na tym rozmiarze opony jeździć, a w Europie nie. To na jakiej podstawie Dekra to stwierdza, że taki rozmiar jest niedopuszczony w DE do użytku?
To tu jest inny asfalt oraz na przykład inne powietrze, czy jak?"

Żyjesz/ jeździsz po stanach czy Europie??
No właśnie....

Tam jazda bez drzwi przejdzie.


Na jakiej podstawie takiego rozmiaru opon nie zalecają? : Homologacji która jest przypisana do danej marki / modelu.

https://deapps.honda...igabe_suche.php


Sam napisałeś że zakładasz OEM koła na tuv, po co? Czemu im nie powiesz że w USA mogą??

No właśnie, bo nie są homologowane.

"naturalną rzeczą jest, że zdaję relację z ich użytkowania"

Tak jest rzeczą naturalną, ale nie polecanie czegoś co skręca i hamuje i to wszystko, bo to samo mogę napisać o oponie dojazdowej na której zrobiłem 600 kilometrów w ulewę na banie, aquaplaning nie występował, cicha, nie biła i skręcała. Tzn że jest dobra i mam ją polecać??? Nie, bo testy są po to żeby przetestować wszystkie opony w jednakowych warunkach (ominmy opłaconą czołówkę) prawda jest taka że byle Fulda, kormorona i jeszcze tańsze opony są lepsze od imperiali i nie wciskaj ludziom w kółko tych opon bo nie mają NIC wspólnego z oponami klasy średniej czy premium, a że próbujesz na siłę wytłumaczyć swoje zakupy to inna para kaloszy, bądźmy obiektywni, dla mnie patrząc na testy to bardzo słaba opona, a miałem Chińskie opony z felgami i to nie jedne... Tak wyglądaja testy kontra rzeczywistość /dane auto, nie masz metrówki w oczach żeby stwierdzić że to dobre opony na mokrym bo się auto zatrzymało, na wszystkich oponach się zatrzyma, pytanie brzmi ile metrów dalej i czy o te dwa/ cztery metry nie za daleko( między 5 a 10 metrów różnicy do czołówki / to przepaść, do tego tak samo złe opony na suchym i mokrym owe impweiale/testy powyżej) . Patrząc na to co polecasz i oceniasz tylko według odczuć, to wspomniana dojazdowka czy opona od taczki też będzie ok bo robi to co ma robić opona, tylko z jaką skutecznością???

Kończąc ot tego tematu :

"Nie strasz strasz, bo"

Serio? Ciekaw jestem co napiszesz, o ile w ogóle napiszesz jak wezmą Twoje auto do przeglądu jak zrobisz szkodę na 20/50 tysięcy euro, baa ta szkoda nie musi być nawet z Twojej winy, działa to tak jak z oponami letnimi zimą, czyli nawet jak dojdzie do kolizji nie z Twojej winy, na aucie będziesz miał letnie opony to jesteś wspólwinny i płacisz połowę kosztów naprawy sprawcy ze swojej kieszeni(lub OC jak masz dobrego Adwokata) , a sam dostaniesz też połowę z OC sprawcy, gdyż autem na oponach letnich po "śniegu" (słowo klucz) jeździć nie można.

Poczytaj o OC /AC Niemieckim,innych równie ciekawych rzeczy się dowiesz.


Miłego dnia.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#229 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:41, 07.03.2023

Nie, nie wciskam, tylko opisuję na podstawie użytkowania i dopuszczenia ich do sprzedaży w Europie. Wiadomo, felga i rozmiar to jedna para kaloszy, a dany rozmiar opony to druga sprawa.
Ale dobra, zakładając to, że w jakiejś części masz rację, to zapytam grzecznie z drugiej strony, przerobiłeś i przerabiasz dalej tyle rozmiarów felg i opon u siebie, tak jesteś na sto procent pewny, że wszystko było i jest nadal zgodnie z prawem?
Szczególnie jeśli chodzi o wystające czasami ET felgi?
Bo to różnie też można interpretować, szczególnie jakbyś pojechał na kilka stacji diagnostycznych...

Słynne również letnie Minervy made in China, co powiesz na to, że po kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów bieżnik jest prawie w 3/4 stopniu zużyty podobnie jak inne markowe gumy, klei ładnie na suchym i ciepłym asfalcie, hałasu brak, drgań na kierownicy też.
Też dorobisz sobie jakąś teorię żeby udowodnić za wszelką cenę, że wszystko co chińskie to jest *cenzura*???
Człowieku, czasy się zmieniają, uczeń przerasta mistrza tym bardziej, że ta marka zaczynała z Continentalem, tak pomyśl trochę, proszę.
Bez spinania.

Sam psioczysz w postach przy swoim sanmochodzie na nowe Civiki, że silniki to tragedia w nich a tu piszesz że Mazda i Hyundaai to dobre auta w dobie cen i oczekiwania na inne auta, no proszę, ogarnij się trochę w tym aspekcie...

Pozdrawiam i miłego dnia życzę 🙂
  • 0

#230 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 07:55, 07.03.2023

"Szczególnie jeśli chodzi o wystające czasami ET felgi?"

Felgi które nie miały gutachten do Accorda dawno są w Polsce sprzedane,a że na swoją odpowiedzialność jeździłem miesiąc / dwa na takich felgach to wiedziałem co robię i jakie może mieć konsekwencje,oraz było to w latach kiedy ubezpieczalnie nie szukały dziury w całym co piszę kolejny raz.

Do tego nie miałem żadnych wystających poza obrys felg więc nie pisz głupot dalej :)

"Sam psioczysz w postach przy swoim sanmochodzie na nowe Civiki, że silniki to tragedia w nich a tu piszesz że Mazda i Hyundaai to dobre auta w dobie cen i oczekiwania na inne auta, no proszę, ogarnij się trochę w tym aspekcie."

Czepiaj się dalej, bardzo to lubię :P ale uściślę specjalnie dla Ciebie :Tak 1.0 to zło które ma problem poprzez wadę zrobić 40/90 tysięcy kilometrów w X co piszę cały czas, 1.5T bardzo dobry silnik jak i 2.0(USA) ,więc o co Ci chodzi? Że obecnie cena np XI to dramat i lepiej pójść do konkurencji? Racjonalne myślenie Ci moje teraz przeszkadza że przyznałem Ci rację z mazda czy hyundai? Zlituj się proszę bo szukasz dziury w całym do dalszej dyskusji którą właśnie kończę i kup metrówkę w końcu i zobacz ile to 5/10 metrów się zatrzymać na tych super Chińczykach.

Twoim jedynym z palca wyssanym argumentem jest to że doczepiłem się Chińskich opon, ale trudno tego nie zrobić bo konkretnie imperial to wielkie dziadostwo które bronisz boooo kupiłeś i co najwyżej skręcają, nie biją, są ciche oraz hamują i to tragicznie... Owszem Chiny ewoluja do przodu, ale nie Imperial którego polecasz, NIE mają nic wspólnego z rozwojem czy żeby móc je polecić i zrozum to w końcu, przestań swoje chwalić bo to przez trzy lata mało śmieszne się robi. W przeciwieństwie do Ciebie potrafię napisać że wydałem worek kasy na Bridgestone i ich polecić nie mogę że bardziej byłem zadowolony z tańszych Koreańskich Hankook itd itd.

Minerva? Ci co kupują chińskie opony mają jakiś argument żeby napisać że to grupa continentala woow i do tego wzdychają jak Ty(piszesz o tym ZAWSZE przy każdej dyskusji z oponami) tylko fakt jest taki że to conti kupiło ledwo prosperującą firmę żeby więcej zarobić na takich osobach jak Ty :) Teraz prubujesz w drugą stronę że się jednak zużywaja jak klasa premium i tzn że są dobre...? Nie nie są. Uściślę Ci to także co miałem na myśli po raz kolejny żeby uciąć tą dyskusje : opony Michelin PS, Conti Sport i Goodyear AS mają bardzo miękka mieszankę przez co zużywaja się bardzo szybko kosztem wzorowej przyczepności, cała reszta jak hankook itd zużywaja się normalnie, ale połowa sukcesu to tak jak ze zużyciem tarcz klocków to styl jazdy, bo jak ktoś jeździ jedynkowo to tarcze/klocki, opony może wymieniać co 10 tysięcy bez znaczenia na producenta itd.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#231 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:42, 07.03.2023

Ale poleciałeś z grubej rury Kolego, szkoda, że tutaj sam jako pierwszy zacząłeś temat z Mazdą i Hyundaiem, a w odpowiednich do tego tematach, nawet słowem nie wspomniałeś, ale kogoś pouczasz, żeby tutaj o tym nie pisał.

Piszesz głupoty, jeśli chodzi o Minervy, tyle tylko tobie napiszę. Ja nie napisałem nigdzie, że ta marka należy do grupy Continental, tylko że zaczynała z tą marką współpracę w Rumunii a potem sama niezależnie zaczęła robić i robi do dziś te opony, w tym do aut ciężarowych.
Motyw z tym, że Conti wykupiło ledwo prosperującą firmę, zakładając, że nawet byłaby to prawda, to nie oznacza to tego, że stało się coś dziwnego. Tak to już bywa w biznesie, że czasami (ostatnio jest to nagminne nawet można zauważyć) bogata firma kupuje biedną lub mającą kłopoty finansowe, taki przykład to Volvo kupione przez Chińczyków, Opel przez Stellantisa, Skoda prze Volkswagena, itd. co często wychodzi później tym firmom na dobre z reguły. Więc, słaby to argument jest z twojej strony.
Mało tego, w 2011 roku Minerva podjęła współpracę również z Nokianem i de facto, to jest firma belgijska, produkująca te opony w Chinach ale nie tylko, bo były one produkowane również w Rosji i w Korei Południowej wcześniej.
Gdybyś zobaczył na nich made in Korea, to byś takich głupot może nie pisał. Ale, jak już temat po swojemu ustawiłeś i pouczasz kogoś, to najpierw doucz się w tej kwestii, a następnie pisz w tym zakresie...

Tak się składa, że również jeżdżę na markowych oponach, nawet mam w garażu Contnentalala paroletniego i w porównaniu do Minervy, która jest młodsza o jakieś dwa lata od niego, to wygląda ona od niego i pod względem bieżnika dużo lepiej (bo nie wyząbkowana jest pomimo sporego już nalotu i podobnych warunków eksploatacji co Continental), nadal jest cicha, więc dlatego od kwietnia będzie nadal w eksploatacji, a Continental będzie dalej leżał w garażu lub pojedzie na strzelnicę, bo tak hałasuje i nieprzyjemnie drga jak jest na przedniej osi, że nadaje się tylko do utylizacji. W przeciwieństwie do zimowego Conti, bo ten pomimo ośmiu już lat i jakiegoś tam już zużycia bieżnika, nadal dobrze jeździ dobrze po kopnym oraz ubitym śniegu i nie rzuca autem na boki, o czym przekonałem się w ten weekend i w Polsce i w Niemczech, gdzie było ślisko, padał mocny śnieg, ale jechało się na tych gumach bardzo bezpiecznie.

W DE Minerva sprzedaje się zresztą bardzo dobrze, na różnych autach ją widać, od tych najtańszych po drogie fury, więc to też o czymś świadczy i kropka w temacie...
  • 0

#232 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 09:53, 07.03.2023

"Ale poleciałeś z grubej rury Kolego, szkoda, że tutaj sam jako pierwszy zacząłeś temat z Mazdą i Hyundaiem, a w odpowiednich do tego tematach, nawet słowem nie wspomniałeś, ale kogoś pouczasz, żeby tutaj o tym nie pisał."

Ehh Ty dalej nie rozumiesz... Szkoda.
Spróbuję po raz ostatni chyba trzeci:

Ja tylko wspomniałem w tym temacie że wolę te tamaty Twoje czytać o Mazdzie i Hyundai(wszystko o wszystkim) z czym się zgadzam Z TOBĄ co do tych marek, niż czytać bzdury pokroju ciężkie felgi 17 calowe zniszczyły łożyska i wysokie ciśnienie w oponach. Teraz już rozumiesz czy dalej tłumaczyć?? To ty poleciałeś dalej z civicem itd ,do tego na siłę szukasz zaczepki pisząc brednie że mi felgi wystają itd. Także zakończmy już to oraz Twoje zagrywki bo nie robią one na mnie wrażenia, a swoje chińskie oponki w ramkę oprawić musisz.


Kończąc :

Cieszę się że jesteś zadowolony z opon Minerva / Imperial, mimo że w testach wypadają tragicznie i daleko im nawet do klasy średniej, no ale każdy ma inną definicję i potrzebę adrenaliny, dla niektórych będzie to pytanie czy zdarzę się zatrzymać :) Kto co lubi,szanuje to i rozumiem, a wymagania i oczekiwania/potrzeby każdy ma inne odnośnie swojego i innych bezpieczeństwa, inaczej też każdy użytkuje auto i wiele innych składowych.
Byle nigdy byś nie musiał zadać sobie pytania, a co by było gdyby: "miał inne opony"

P.S

A może zamiast klepać tutaj posty, to jak będziesz koło mnie to dasz znać i porównamy opony? :) Jakieś trzyletnie hankook też znajdę w garażu.

Przegrany piszę w tym temacie o różnicy w metrach i stawia skrzynkę DOBREGO piwa :P
O wagę Civica się nie martw, znajdę trochę worków z ziemią do kwiatów żeby waga była taka sama :P Może to co zobaczysz spowoduje że zrozumiesz o czym pisze cały czas.

Miłego dnia.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#233 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:26, 07.03.2023

Kolejny post nie na temat, nawiązywanie do zamkniętych tematów z Twojego powodu, oraz ocenianie pracy Administracji będę premiował.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#234 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:32, 07.03.2023

Zobacz, żeby zamknąć sprawę, to jest najnowszy test ADAC odnośnie Minervy, jest napisane: Ausreichend, to wiesz o co chodzi, w porównaniu do poprzednich lat ta opona zrobiła progres, a nawet zostawiła lekko w tyle jakąś Michelin:

https://www.reifenla...023/205-55-r16/

Więcej chyba nie ma sensu na temat tej marki więc pisać, pozdrawiam i miłego popołudnia życzę.
  • 1

#235 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:43, 07.03.2023

Fakt coraz lepiej wypadają, pisałem to wyżej że Chińczycy ewolują cały czas i jak widać coraz lepsze wyniki osiągają. Może będzie jak z Hankook? Od tragicznych do bardzo dobrych?? Czas okaże.

Moja propozycja dalej aktualna pamiętaj.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, koła 16

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq