Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#241 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:26, 11.05.2019

Dwa miesiące temu wkładane było u mnie nowe turbo... przy znacznej prędkości turbo się zatrzymało całkowicie, ciśnienie doładowania miałem 0 i śruba od wirnika wyleciała po zdjęciu rury od turbo po stronie zimnej.

 

 

http://www.accordklu...ltrze/?p=966944

 

Miłej lektury, samemu? słabo to widzę, do tego czyszczenie całego układu dolotowego,  silnik zapewne do "wypłukania" z opiłków(skąd opiłki będą wyjaśnione w linku) także dodatkowo odpięcie przewodów olejowych, odkręcenie pół osi i bez podnośnika kolumnowego tego nie zrobisz. Oczywiście popuszczenie trochę wydechu.

 

Post wcześniej podałem prawidłowe ciśnienie doładowania.

 

Będziesz jeszcze potrzebował zestaw uszczelek do turbo, no i najważniejsze znaleźć turbo które zrobi więcej niż 30/50 tyś kilometrów, czyli te wszystkie za 1200 pln na chińskich gratach odpadają, ze źle ustawioną geometrią i ciulowo wyważane. W oryginale jest GARRETT, ale nie tylko z nazwy na muszli, ale także w częściach użytych do regeneracji. 

 

Geometria pewnie XX czasu zapieczona, to sypał p2004. u mnie też tak było... 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#242 Blajman

Blajman
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Galway
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:05, 12.05.2019

Sam sam jeszcze nigdy w zyciu niebylem u mechanika zawsze wszystko robie sam :). Mieszkam w irlandi tu kupie uzywana turbine w cenie 100-200 euro albo druga Honde na czesci w podobnej cenie :D za moja dalem 125 euro ale to juz byla okazja. Dzieki za linka zaraz zabieram sie za czytanie.


  • 0

#243 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 08:33, 12.05.2019

Rozumiem już podejście jako że mieszkasz w Irlandii :) pewnie dlatego też używka, ale wiadomo jak to z używkami:P raz podziała rok, a raz miesiąc.

No to jak kolejne turbo padnie to zmienisz na drugą :P  :diabelgrin: będzie już łatwiej. 

 

http://japancars.ru/...CUTIVE&nplgrp=1

 

czy:

http://japancars.ru/...&nplblk=E__3410

 

Tu masz jeszcze sporo schematów.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#244 Kondzix

Kondzix
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 17.08.2019

Cześć wszystkim, kolejno trzech mechaników rozkłada ręce może Wy coś pomożecie.

Pacjent Accord 2.2 ictdi - pewnego dnia na trasie poczułem ze w okolicach trzech tysięcy obrotów miał delikatny dołek w mocy. Następnego dnia po wyjechaniu paliwa do rezerwy zalałem do mniej więcej połowy baku i zaczęły się historie. Auto szarpie niemiłosiernie podczas przyspieszania zostawiajac za sobą chmurę czarnego dymu. Pomyślałem ropa pewnie syf, inna stacja tankowanie do pełna plus uszlachetniacze do paliwa i do czyszczenia wytryskow, nic to nie dało, probroblem się wręcz nasilił. Filtr paliwa wleciał nowy, wtryski poszły do sprawdzenia są delikatne odchyły ale mechanik jeden i drugi mówi ze w graniach normy. Egr, dolot itd wszystko szczelne. Do kompletu zauważyłem ze robią się twarde jak kamień węże od chłodnicy, test UPG nie wskazuje na uszczelkę ale jednak jakiś problem jest i tu, może zupełnie nie powiązany ale jednak. Silnik pracuje równo, ładnie pali, przy jeździe z równa prędkością chodzi wzorowo, szarpie jak się głębiej doda gazu, najmocniej w granicach 1700-3000rpm powyżej praca silnika staje się gładsza ale na wyższych biegach 4-5 nie ma za bardzo mocy dobić do tych 3000. Tak jakby coś go blokowało i nie miał siły tego wydmuchać :( żadnych błędów na kompie, nic. Turbina wyglada na regenerowana. Nie wiem co jej jest, totalnie

Ostatni mechanik mówi żeby wyjeździć bak do końca i obserwować... mało precyzyjna diagnoza i szczerze mówiąc wątpię aby była trafna. Może ktoś z Was miał coś podobnego ze swoim sprzętem?
  • 0

#245 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:175KM 400Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:16, 17.08.2019

Poszukaj kogoś z interfejsem HDS, a tak w ogóle to miło poznać.


  • 0

#246 pablo042

pablo042
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 03:28, 19.08.2019

Filtr paliwa dałeś oryginalny Boscha? Ja po zakupie auta miałem takie cyrki z szarpaniem.
A na forum właśnie wyczytałem że do naszych disli musi być filtr Boscha.
Na innych zamienikach auto właśnie szarpie.
  • 0

#247 Kondzix

Kondzix
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:15, 19.08.2019

Dałem filtrona, wcześniej był knecht. Myślicie ze serio taka pierdoła może mieć wpływ? Niby czytałem na forum ze są na to wrażliwe te silniki ale aż mi się nie chce wierzyć...

W ogóle to przepraszam za umieszczenie tematu w złym dziale. Jakby Moderator mógł go przenieść do działu silniki to byłoby super
  • 0

#248 pablo042

pablo042
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:31, 19.08.2019

Też nie wierzyłem że to wina filtra. Jak kupiłem auto to masakra była. Szarpalo i wywalalo mi błąd. Jest dużo tematów na forum o filtrze paliwa do 2.2. Zmień i zobaczysz moze to będzie to, mniejsze koszta fitr ok.100 zl
  • 0

#249 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:175KM 400Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:20, 19.08.2019

Najprościej, zamiast wyjeżdżać paliwo z baku, czy podmieniać filtr (co nie zmienia faktu że wymiana od czasu do czasu mu się należy).  Podepnij na krótko do pompy (z pominięciem filtra paliwa) dwa wężyki jeden zasysa drugi to powrót plus litrowa butelka wlewasz ropę, lub od razu jakiś środek do czyszczenia wtrysków np od LM diesel spulung. Oczywiście czystość ponad wszystko.


  • 0

#250 Kondzix

Kondzix
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:24, 19.08.2019

Ropa zlana, wlana świeża plus nowy filtr boscha, efekt praktycznie żaden, może placebo ze trochę lepiej idzie jednak szarpie dalej.

Coś jeszcze można bez tego HDSu więcej zrobić / sprawdzić czy już się nic więcej nie wymyśli?
  • 0

#251 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:14, 19.08.2019

Map maf imrc... Do tego podcisnienia do sprawdzenia. Sitko w zbiorniku.

Listwa CR i zawór na niej, lub sama pompa czy zawór zwrotny. Samą pompę czy listwe kupisz za grosze z crv frv Civic itd.

Dodatkowo hds też wiele powie.

Na początek sitko w zbiorniku i listwa z pompą skoro cyrki zaczęły się po zalaniu jakiegoś G paliwa. Do tego będzie nauczka żeby tankowac przed rezerwa. O filtrze paliwa Bosch /oem było xx razy na forum. A o wszystkim co napisałem znajdziesz na forum.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#252 kuuuba777

kuuuba777
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan i kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:01, 22.08.2019

Szkoda że od razu nie kupiłeś pompy wraz z zaworem, najczęściej pada zawór na pompie, lub czujnik/zawór na listwie CR, ale to już podmieniłeś.

Także został Ci sam zawór, jak pamiętam prościej dostać całą pompę z zaworem niż sam zawór z pompy.

 

Tematy połączyłem żeby był "porządek" 

Kupiłem pompę z zaworem ale on był na niej uszkodzony. W każdym razie jako aktualizację mogę podać, że wymiana na nowy ori zawór bosch pomogło na wszystkie objawy.


  • 0

#253 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:04, 22.08.2019

Ważne że działa i wskazówka co do przyczyny trafna. Bo tak jak pisałem najczęściej pada sam zawór na pompie.
Przy tych silnikach usterki tych zaworów są typowe, jak i inne przypadłości. Nic nowego się nie pojawia mimo wiekszych tylko przebiegów.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#254 Kondzix

Kondzix
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:00, 23.08.2019

Podciśnienia wydają się być okej, tak samo układ dolotowy.

Jak się do tego sitka dostać? Nie widzę w bagażniku ani pod siedzeniami żadnego „włazu” do baku

Nigdy nie pozwalałem żeby dobiło do rezerwy to był pierwszy raz... Zawsze tankuje paliwa „premium” tamtym razem tez lalem Verve w centrum Warszawy wiec powinno być okej. Tak to tankowałem do pełna na Circle, Shell, BP :(
  • 0

#255 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:05, 24.08.2019

Ja nie raz tsnkowalem jak była rezerwa. W baku bym nie szukał. Latwiej wyczyścić czujniki. Jak nie pomoże to szukaj nieszczelności w osprzecie turbo. Może jakiś wąż się poluzował.

Użytkownik podlez edytował ten post 20:09, 24.08.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq