Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#376 slavkowsky

slavkowsky
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:00, 13.01.2021

Wtryskiwacze były wyjmowane i sprawdzane na stole. Mam ich wykresy i mieszczą się w normie.

Turbo było regenerowane ze dwa lata temu.

 

Mam tylko ELM i Androida, tyle ile potrafiłem pomierzyłem, każdy zrzut ekranu przy innej prędkości na 3 biegu.

Mogę zrobić inne próby ale muszę wiedzieć jakie i jak

 

http://iv.pl/images/...8b4e90fc2ec.png

https://iv.pl/images...f318945ae6a.jpg


  • 0

#377 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:17, 13.01.2021

Wtryskiwacze były wyjmowane i sprawdzane na stole. Mam ich wykresy i mieszczą się w normie.

Turbo było regenerowane ze dwa lata temu.

 

Mam tylko ELM i Androida, tyle ile potrafiłem pomierzyłem, każdy zrzut ekranu przy innej prędkości na 3 biegu.

Mogę zrobić inne próby ale muszę wiedzieć jakie i jak

 

http://iv.pl/images/...8b4e90fc2ec.png

https://iv.pl/images...f318945ae6a.jpg

 

Boost.

Zmień z PSI na BAR. 

Regenerowane turbo za 1400/1800 pln? 

Przeczytaj to: 

 

http://www.accordklu...ji/#entry990704

 

Wartości doładowania też podałem dla serii w w/w temacie.

To drugie zdjęcie to jakaś abstrakcja... jak dla mnie to pewnie geometria stoi po tej regeneracji. Do tego pisałem o imrc już wcześniej:

 

http://www.accordklu...-cdti/?p=955805

 

A jesteś pewny że to nie poduszka silnika szarpie albo dwumasa? Bo wartość 1600/1800 obrotów to wartość gdy "turbo" wstaje, tzn powinno. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#378 mdrive crv

mdrive crv
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Kujawsko pomorskie
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 14.01.2021

Auto działa w trybie awaryjnym .Błędy to P2008 P0403  .Wcześniej w wyniku zwarcia przepalił się bezpiecznik nr 23 ( skrzynka pod maska) co spowodowało dodatkowe problemy ( brak centralnego zamka ,brak możliwości włączenia radia) po wymianie bezpiecznika problemy zniknęły, pozostał problem z powyższymi kodami błędów. Wg mnie jest to problem związany z elektroniką. Być może ktoś z Was miał podobny problem i może mi pomóc. 


Użytkownik mdrive crv edytował ten post 20:45, 14.01.2021

  • 0

#379 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:31, 14.01.2021

Auto działa w trybie awaryjnym .Błędy to P2008 P0403  .Wcześniej w wyniku zwarcia przepalił się bezpiecznik nr 23 ( skrzynka pod maska) co spowodowało dodatkowe problemy ( brak centralnego zamka ,brak możliwości włączenia radia) po wymianie bezpiecznika problemy zniknęły, pozostał problem z powyższymi kodami błędów. Wg mnie jest to problem związany z elektroniką. Być może ktoś z Was miał podobny problem i może mi pomóc. 

 

Podpowiem: 

 

P0403- Układ recyrkulacji spalin (EGR) - usterka

 

P2008- Obwód sterowania przepustnicą kolektora ssącego

 

Do tego nie wiem czy w CRV to też będzie działać. 

 

http://www.accordklu...tyka-spinaczem/

 

Dla mnie te błędy są wspólne i zależne od siebie. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#380 Krzychmldr

Krzychmldr
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Mysłowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:08, 14.03.2021

Witam, ostatnio został w moim acco 2.2 ictdi wymieniony rozrząd i po wymianie silnik nie ma mocy, błedów brak. Czy jest możliwe aby coś zostało źle złożone/ustawione i to jest przyczyną tego? Silnik pali od kopa. Dodam jeszcze ze tydzień wcześniej zregenerowana była turbina ale do czasu wymiany rozrządu moc byla ok
  • 0

#381 ADAM 83

ADAM 83
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Vti
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Ek4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:44, 16.03.2021

Witam uważam że jak by rozrząd był źle złożony to wyskoczył by błąd z któregoś czujnika położenia o braku synchronizacji. Rozrząd może być ok ale gdzieś problem w osprzecie nie wiadomo co mechanik rozbierał po drodze.
  • 0

#382 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 05:12, 17.03.2021

Sprawdziłbym czy wtryski są poprawnie zakodowane. Mechanik mógł pomieszać kolejność.
Silnik odpali, ale wtryski nie będą pracować poprawnie.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#383 Krzychmldr

Krzychmldr
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Mysłowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:57, 18.03.2021

Twierdzą że z tym wszystko jest ok. Turbo pojedzie do sprawdzenia.
  • 0

#384 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:05, 18.03.2021

No jak było to turbo za 1200/1800 pln to może tak być że za długo nie podziałała.

 

http://www.accordklu...acji/?p=990704


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#385 ADAM 83

ADAM 83
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Vti
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Ek4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:30, 19.03.2021

Daj znać jak już będzie po sprawdzeniu czy to turbina. Mnie też to chyba czeka dziś mi przeładowała wyskoczył czek i weszła w tryb awaryjny błąd P1206.
  • 0

#386 ADAM 83

ADAM 83
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Vti
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Ek4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:32, 19.03.2021

P1236 geometri sie zacina
  • 0

#387 krisu

krisu
  • Młodszy Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Oława
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:55, 07.05.2021

Witam.

Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny błędu w silniku 2,2 I-CTDI. Na niskich obrotach zapala się Check pojawia się błąd P 1401 DPFE Circuit Hight Input. Zawór EGR wczoraj wyczyszczony ale bez rezultatu. Auto nie wkręca się na obroty max to 2000. 


  • 0

#388 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:38, 07.05.2021

  • A ja proszę o pisanie w istniejących tematach:

 

http://www.accordklu...2004-22-i-ctdi/

 

Tematy połączyłem.

 

  • Jak EGR w porządku to do wymiany/przeczyszczenia IMRC:

http://www.accordklu...-cdti/?p=955805

 

Lub kontrola samej turbosprężarki, w tym czy przypadkiem geometria nie stanęła. 

 

 

 

 

 

 

DTC P1401:

  •  Niedostateczny przepływ EGR

 

UWAGA: Jeśli w tym samym czasie wskazywany jest DTC P1236 i DTC P1401, najpierw usunąć usterkę DTC P1236, a następnie sprawdzić występowanie DTC P1401.

 

1. Włączyć zapłon (II).

 

 

2. Zanotować te dane zatrzymane:

•Prędkość obrotowa silnika

•Szybkość jazdy

 

 

 

3. Skasować kody DTC za pomocą HDS.

 

 

4. Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową silnika na poziomie 2.000 obr./min. (min-1) bez obciążenia (na luzie) do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, a następnie przejść na obroty jałowe.

 

 

5. Wykonać TEST EGR w MENU INSPEKCJA używając HDS.

 

Czy wynik jest prawidłowy?

 

TAK - Przejść do  6.

 

NIE - Oczyścić wnętrze zaworu EGR i chłodnicy EGR, a następnie przejść do punktu  14.

Jeżeli wskazywany jest DTC P0223, wymienić zawór EGR, a następnie przejść do punktu  14.

 

 

6. Za pomocą HDS wykonać SPRAWDZANIE CIŚNIENIA DOŁADOWANIA w MENU INSPEKCJA.

Czy wynik jest prawidłowy?

 

TAK - Przejść do  7.

 

NIE - Przejść do  9.

 

 

7. Przeprowadzić kilkuminutową jazdę próbną w zakresie zanotowanych danych zatrzymanych.

 

8. Za pomocą testera HDS sprawdzić STAN OBD pod względem obecności DTC P1401 w MENU DTC.

Czy na ekranie został wyświetlony komunikat NEGATYWNY?

 

TAK - Przejść do  9.

 

NIE - Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat POZYTYWNY jest to usterka okresowa, układ obecnie jest sprawny. Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NIEZAKOŃCZONY, przejść do punktu  7 i sprawdzić ponownie.

 

 

9. Wyłączyć zapłon.

 

 

10. Sprawdzić, czy przewód podciśnienia sterowania turbosprężarką nie jest poluzowany lub uszkodzony:

•Pompa podciśnienia i elektrozawór sterowania ciśnieniem doładowania

•Elektrozawór sterujący ciśnieniem doładowania i przepona sterująca ciśnieniem doładowania

 

Czy przewód jest dobry?

 

TAK - Przejść do  11.

 

NIE - Naprawić lub wymienić wadliwe przewody elastyczne, następnie przejść do punktu  14.

 

 

11. Odłączyć przewód podciśnienia (A) od elektrozaworu (B) sterującego ciśnieniem doładowania i podłączyć pompkę/wskaźnik podciśnienia © do elektrozaworu.

 

 

 

 

 

 

 

12. Włączyć zapłon i wytworzyć podciśnienie w przewodzie elastycznym.

 

Czy działa przepona sterująca ciśnieniem doładowania?

 

TAK - Wymienić elektrozawór sterowania ciśnieniem doładowania, następnie przejść do punktu  14.

 

NIE - Przejść do  13.

 

 

 

13. Wymienić zespół turbosprężarki.

 

 

14. Podłączyć wszystkie złączki i przewody elastyczne.

 

 

15. Włączyć zapłon (II).

 

 

16. Wyzerować ECM za pomocą HDS.

 

 

17. Przeprowadzić kilkuminutową jazdę próbną w zakresie zanotowanych danych zatrzymanych.

 

 

18. Za pomocą HDS sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC.

Czy wskazywane są jakieś tymczasowe DTC lub DTC?

 

TAK - Jeśli wskazywany jest DTC P1401, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach zaworu EGR, elektrozaworu sterowania ciśnieniem doładowania oraz modułu ECM, następnie przejść do punktu  1. Jeśli wskazywane są jakiekolwiek inne tymczasowe DTC lub DTC, przejść do procedury usuwania usterek dla wskazanych kodów DTC.

 

NIE - Przejść do  19.

 

 

19. Za pomocą testera HDS sprawdzić STAN OBD pod względem obecności DTC P1401 w MENU DTC.

Czy na ekranie został wyświetlony komunikat POZYTYWNY?

 

TAK - Usuwanie usterki zostało zakończone.n

 

NIE - Jeśli wyświetlany jest komunikat NEGATYWNY, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach zaworu EGR, elektrozaworu sterowania ciśnieniem doładowania oraz modułu ECM, następnie przejść do punktu  1. Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NIEZAKOŃCZONY, przejść do punktu  17 i sprawdzić ponownie.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#389 krisu

krisu
  • Młodszy Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Oława
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:29, 11.05.2021

Po kilku dniach walki problem rozwiązany. Okazało się ze przewód podciśnienia miedzy silnikiem a ścianą grodziową był delikatnie uszkodzony w kompletnie niewidocznym miejscu. Ale co by nie było mam teraz dokładnie wyczyszczony cały układ dolotowy i wrażenie ze lepiej się zbiera.

Dziękuję za pomoc.


  • 0

#390 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 08:56, 11.05.2021

Super że problem rozwiązany. 

Przewód podciśnienie między IMRC a turbo? dobrze rozumiem.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq