Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#61 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 02:33, 17.09.2014

filtr paliwa oryginaly bosha??


  • 0

#62 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:18, 20.09.2014

filtr paliwa oryginaly bosha??

 

Tak, system paliwowy w I-CTDI jest produkcji Bosch włączając filtr paliwa ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#63 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:06, 20.09.2014

Wiem tylko zapytalem czy ma zalozony filtr bosha
  • 0

#64 danieltc

danieltc
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:24, 17.02.2015

Witajcie od dwóch lat zmagałem się z problemem zanikającej mocy, które zdarzało się przy nagłym przyspieszaniu. Od dwóch tygodni efekt dławienia się nasilił sprawdzałem kompem nic zero błędów. Pewnego dnia mocno wku....ny na Hanię w momencie zadławienia pedał w podłogę i samochód zgasł, przy próbie uruchomienia tryb awaryjny migotanie kontrolki świec żarowych, po sprawdzeniu kompem błędy P1065 P0087 nareszcie!!!  Przeczytałem post Tomikka81 o podniesieniu mocy i nagłe olśnienie CZUJNIK na listwie wtryskowej. Odpaliłem  Allegro znalazłem czujnik za 50 zł. ( są od 50 do 140 zł ) dziś zmieniłem i cud żadnego dławienia wszystkie objawy jak ręką odjął.


  • 0

#65 bartiH22A

bartiH22A
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ictdi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:24, 02.09.2015

A dlaczego filtr paliwa musi byc orginalny z Boscha?
  • 0

#66 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:24, 02.09.2015

Na filtrach innych producentów często dzieją się różne cyrki, szarpanie przy wyprzedzaniu+wchodzenie w tryb awaryjny, mruganie kontrolki świec żarowych itd.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#67 bartiH22A

bartiH22A
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ictdi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:43, 06.09.2015

W sumie czasami też czuje takie lekkie szarpania ale nie zawsze, moze to być spowodowane zamiennikiem filtra?
  • 0

#68 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:29, 06.09.2015

Takie numery są przy common rail'u ale jeżeli w swoim 20T2N nie wymieniałeś dawno filtra to na pewno warto to zrobić przed zimą.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#69 bartiH22A

bartiH22A
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ictdi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:53, 24.11.2015

Otoj mam jeszcze tego 20t2n oraz wlasnie n22a2, fitry zmieniam zawsze przed czasem bo to podstawa wg.mnie.
Ps musze uaktualnic opis.

Ps tez nie moge trafic na odpowiedni tarox do odkrecenia przepływomieża, z kąd kupiliscie odpowiednią końcowkę?

Użytkownik bartiH22A edytował ten post 14:57, 24.11.2015

  • 0

#70 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:44, 24.11.2015

http://www.accordklu...e-4#entry579961


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#71 bartiH22A

bartiH22A
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ictdi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:39, 25.11.2015

- Podziękował...
  • 0

#72 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:06, 04.12.2015

Witam
Panowie mam problem z autem mianowicie dałem do regeneracji turbinę i po włożeniu jej zaczęły się problemy z mocą tzn. auto ciągnie ale dopiero od 2500rpm i nie wiem gdzie mam szukać przyczyny. Dodam, że zrobiłem test zaworu regulującego pracę geometrii troszkę przypominający „druciarstwo” czyli pominąłem go i spiąłem na tzw. krótko i jest dużo lepiej prawie norma ale wydaje mi się że jeszcze troszkę brakuje do tego co było wcześniej. Oczywiście później wziąłem od kolegi ten zawór tzn. zdjąłem z jego auta i wstawiłem do siebie i efekt taki jak na moim zaworze czyli auto nie idzie, później wstawiłem jeszcze  4 inne zawory i efekt tan sam. Wiec kolejnym etapem był EGR : demontaż czyszczenie i wstawiony – efekt :brak poprawy. Więc miałem jeszcze dwa inne egr-y no i ponownie zmiana - efekt:  brak poprawy. Czyli reasumując pomijając ten zawór podciśnienia jest dużo lepiej można powiedzieć, że w normie ale nie wiem czy można tak jeździć , ale wracając do problemu to chciałbym to naprawić, a wydaje mi się że usterka leży gdzieś w podciśnieniu  tylko nie wiem gdzie tego szukać i od czego zacząć. Koledzy czy ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny.

 


  • 0

#73 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:36, 04.12.2015

http://www.accordklu...szych-obrotach/


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#74 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 11:08, 04.12.2015

Sprawdzisz sobie podciśnienia przy pomocy takiej pompki http://www.narzedzia...a-ai040031.html Ale zakup jednorazowy jest nieopłacalny .Podjedz tam gdzie robili ci naprawę turbo tam powinni mieć takie urządzenie i wszystko dokładnie sprawdzą. Zrób próbę drogową z podpięty kompem powinno wyjść ciśnienie doładowania jakie jest w pełnym zakresie obrotów


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 11:11, 04.12.2015

  • 0

#75 pxx1

pxx1
  • Forumowicz
  • 189 postów
  • Skąd:Siemiatycze
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cn1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:40, 04.12.2015

Wg mnie jest zle wyregulowana gruszka i dlatego masz taka turbo dziure. Bo rozumiem ze powyzej 2500 rpm, jedzie normalnie?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq