Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#31 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 13:17, 13.11.2012

Ja uzywalem http://www.liquimoly...t_details&id=59, odczekalem po prysnieciu i szmatka, i tak kilkakrotnie az sie mozna bylo przejrzec niemalze... a czujniki bardzo ostroznie tym srodkiem i sprezonym powietrzem.
Ogolnie bylo sporo na forum, z instrukcja wlacznie... ja posiadam instrucje ze zdjeciami ale w jezyku angielskim wiec jak bys potrzebowal moge podeslac.

Jesli mozesz podeslac bede wzieczny :B
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#32 19marek76

19marek76
  • Klubowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Morden, Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:138+
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:40, 13.11.2012

prześlij mi e-mail na PW
  • 0
<p>Marek<br><br><strong>H</strong>appy <strong>O</strong>wners <strong>N</strong>ever <strong>D</strong>rive <strong>A</strong>nything else</p>

#33 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:36, 05.03.2014

Witam wszystkich serdecznie ponownie. Walcze juz tak długo z tym problemem i nikt mi nie może pomóc. Jesteście moją ostatnią deska ratunku. Być może ktos sie już z tym spotkał lub postawi jakąś trafną diagnozę.
Samochód to Honda Accord 2.2 ictdi 2007r. Silnik pali od strzała, zimny , ciepły, nie ma znaczenia. nie kopci nie stuka, pracuje równo. Problem zaczyna sie kiedy chcemy wkręcić go na obroty. Na postoju na luzie zaczyna nim szarpać i dławić przy 3500 obrotów. czasem uda się tą barjere przeskoczyc i wtedy dochodzi do czerwonego juz normalnie. Jesli popuszcze gaz i znowu chce go wkręcic, jest tak samo czyli przy 3500 zaczyna kasłać tak jak by nie dostawał paliwa tyle i potrzeba. W czasie jazdy pod obciążeniem nie da sie tych obrotów przeskoczyć i zawsze przy 3100-3200 szarpie nim strasznie i najcześnieć wyskakują kontrolki check engine i chyba swiecy żarowej, wtedy silnik przechodzi w tryb awaryjny lub gaśnie. Błedy zawsze te same P1065 i P0087. Oba mówiące o zbyt niskim ćisnieniu paliwa. Przewody całe, nie łapie powietrza, sito w baku czyste, filtr paliwa wymieniony na oryginalny Denso, wstawiłem nowy zawór i czujnik na listwie CR, zmieniona została również pompa CR. Ciągle to samo.
Samochód wylądował w poniedziałek u mechanika. Podczas próby przelewowej na biegu jałowym przy wolnych obrotach wtryski zachowywały się w miare normalnie (przelewały wszystkie troche za dużo, wszystkie w miarę równo). Podczas testu dynamicznego,pod obciążeniem, sikały przelewami już na bogato. Mechanik twierdzi że daje mi 80% że to są wtryski. Jeśli chce 100% to musi je wyjąć i wysłać do jakiegoś serwisu który je sprawdzi na stole. Mieszkam w UK i koszt wyjęcia i sprawdzenia to 180 funtów. Zrezygnowałem, ponieważ za 1000zł mogę od jednego z naszych forumowych kolegów kupić 4 wtryskiwacze (według niego ) w bardzo dobrym stanie. Dla ułatwienia podam że obecne maja już 300tyś kilometrów.
Moje pytanie brzmi. Czy to mogą byc wtryski ?? Czy może byc tak że listwa nie jest w stanie utrzymać żądanego ciśnienia ponieważ pod obciążeniem przy w/w obrotach paliwo ucieka przelewami ??
Sorry za taki długi post.
Z góry dziękuje za sugestie.


  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "

#34 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 01:13, 09.03.2014

Troche drogo ci policzyl ja placilem 160 f za sprawdzenie i regeneracje jednego z wtryskow w serwisie bosha (i to byla cena za regeneracje ) wtrysk mial walnieta obudowe i tryskalo paliwem z pod niego i do tego 20 f mechanik ktory je wyciagnol i wlozyl (dodam ze robil to 3 razy bo wyciagnol wsadzil dalej tryskalo pozniej po regeneracje skrecili glowke wtryska w zla strone i sie niedalo skrecic go a 3 raz skrecil nie tryskalo juz paliwem ale byl dzwiek dalej wiec musial wszystkie wyciagac i wymienic miedziane podkladki pod nimi) a on chce tyle za wyciagniecie i sprawdzenie tylko


  • 0

#35 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:01, 09.03.2014

Hej. Za wyciągnięcie i sprawdzenie czterech sztuk.  Dzisiaj przyjeżdżają do mnie cztery wtryski z Polski. Myślę że w połowie tygodnie będą montowane. Pewnie założyłbym je sam dzisiaj, ale wszedzie piszą żeby je zakodować w komputerze, więc tego nie dam rady sam zrobić. Dam znać czy wtryski pomogły.


  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "

#36 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:01, 09.03.2014

napewno je trzeba bedzie zakodowac nawet twoje jakbys je powkladal w inne gniazda trzeba by bylo je kodowac


  • 0

#37 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 11.03.2014

Jest żle. Cztery wtryski wymienione i problem pozostał. Wymieniałem sam, nie ma nic skomplikowanego. Podjadę dzisiaj jeszcze na to kodowanie wtrysków, ale wiem że to nic nie zmieni.  Ręce już mi opadają. Wymieniłem właściwie wszystkie rzeczy które są odpowiedzialne za ciśnienie paliwa i ciągle to samo.  Tfuu spalic pudło i po problemie :)


  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "

#38 tomikk81

tomikk81
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EVO V
  • KM:350
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:34, 11.03.2014

Hej.Borykam sie z tym samym problemem tylko ze mi wyrzucilo blad 1065 tylko ale auto jezdzi normalnie do momentu mocniejszego wcisniecia pedalu gazu i wskakuje w tryb awaryjny i obr max sa na poziomie 2100.Kupilem ori filtr boscha w hondzie dzisiaj inwlasnie zmieniam i zobaczymy.Co dokladnie oznacza ten kod 1065? Zapedzilem sie na fora uk i tam jest bardzo duzo tematow o tym problemie, ale jak widac nie kazdemu pomaga wymiana filtra.Sugeruja czesto w serwisie ze to pompa,ale obby nie.
  • 0

#39 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:59, 11.03.2014

Nie wiem jak to będzie u Ciebie. W opisie masz 2.0 w benzynie, czy ten błąd dotyczy również Twojego silnika to nie wiem.

Generalnie

DTC P1065: Ciśnienie w listwie paliwowej mniejsze od oczekiwanego.
Główne powody takiej informacji to: nieodpowiednie paliwo z niepewnego źródła, zamarzające paliwo, stan ON poniżej rezerwy lub długotrwała jazda na rezerwie, zabrudzony filtr paliwa , zapowietrzony układ paliwowy, nieszczelność przewodów paliwowych.

 

W ogromnej ilości przypadków błąd P1065 jest spowodowany filtrem paliwa. Brudnym, zapchanym nieoryginalnym.


  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "

#40 tomikk81

tomikk81
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EVO V
  • KM:350
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:58, 12.03.2014

Hej.Mam acorda 2.2 diesla 05r.Filt wymienilem i swieca zgasla i juz sie nie zapala, ale jest gorzej .Samochod na biegu jałowym pracujenormalnie, natomiast przy obciazeniu zaczyna sszarpać i wrazenie jakby pracowal na trzech cylindrach.Jutro odstawiam auto do mechanika bo mam juz doscDzieki za znaczenie kodu bledu.Ps nie wiem czy cos sie nie zjebalo bo jak wracałem z DE jak kupilem auto ptzelecialem 100km na rezerwie...
  • 0

#41 tomikk81

tomikk81
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EVO V
  • KM:350
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:11, 12.03.2014

http://strefatuningu...g-naprawi-auto/

Znalazlem jeszcze cos takiego, ale srednio minsie chce w to wierzyć. ..
  • 0

#42 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:29, 12.03.2014

no właśnie poza tym o ile ja się orientuje a orientuje się dobrze to honda nie ma silnika 2.0 iCtdi.... ale to już nawet pomijam 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#43 tomikk81

tomikk81
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EVO V
  • KM:350
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:06, 12.03.2014

SKUBISZEK a kto powiedział że honda ma 2.0 ictdi? Przeciez wyraznie napisalem ze mam 2.2 .Anyway samochod odstawilem do Mastersa do Piaseczna.Nie palil na jednym cylindrze, zbafano przy mnie przelewowo wtryski i na pierwsYm cylindrze wyszlo ze nie dziala.Podpieli takie szklane rurki i ledwo co zakrecilem rozrusznikiem rurka pierwsze rurka w mgnieniu oka zapelnila sir paliwem a reszta nie co oznacza walniety wtrysk.Jutro jadą wtryski do pompiarza i mam nadzieje że chlopaki dadzą radę.
  • 0

#44 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:12, 12.03.2014

http://strefatuningu...g-naprawi-auto/

 

tu masz to napisane, oni uważają, że jest 2.0 iCITDi :-)


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#45 tomikk81

tomikk81
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EVO V
  • KM:350
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:37, 12.03.2014

JINXSIOR u jak u Ciebie wyglada sytuacja? Sorry ze podpialem sie do tematu, ale myślę ze nie masz nic ptzeciwko.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq