Jesli mozesz podeslac bede wziecznyJa uzywalem http://www.liquimoly...t_details&id=59, odczekalem po prysnieciu i szmatka, i tak kilkakrotnie az sie mozna bylo przejrzec niemalze... a czujniki bardzo ostroznie tym srodkiem i sprezonym powietrzem.
Ogolnie bylo sporo na forum, z instrukcja wlacznie... ja posiadam instrucje ze zdjeciami ale w jezyku angielskim wiec jak bys potrzebowal moge podeslac.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi
#31
Napisano 13:17, 13.11.2012
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#32
Napisano 13:40, 13.11.2012
#33
Napisano 14:36, 05.03.2014
Witam wszystkich serdecznie ponownie. Walcze juz tak długo z tym problemem i nikt mi nie może pomóc. Jesteście moją ostatnią deska ratunku. Być może ktos sie już z tym spotkał lub postawi jakąś trafną diagnozę.
Samochód to Honda Accord 2.2 ictdi 2007r. Silnik pali od strzała, zimny , ciepły, nie ma znaczenia. nie kopci nie stuka, pracuje równo. Problem zaczyna sie kiedy chcemy wkręcić go na obroty. Na postoju na luzie zaczyna nim szarpać i dławić przy 3500 obrotów. czasem uda się tą barjere przeskoczyc i wtedy dochodzi do czerwonego juz normalnie. Jesli popuszcze gaz i znowu chce go wkręcic, jest tak samo czyli przy 3500 zaczyna kasłać tak jak by nie dostawał paliwa tyle i potrzeba. W czasie jazdy pod obciążeniem nie da sie tych obrotów przeskoczyć i zawsze przy 3100-3200 szarpie nim strasznie i najcześnieć wyskakują kontrolki check engine i chyba swiecy żarowej, wtedy silnik przechodzi w tryb awaryjny lub gaśnie. Błedy zawsze te same P1065 i P0087. Oba mówiące o zbyt niskim ćisnieniu paliwa. Przewody całe, nie łapie powietrza, sito w baku czyste, filtr paliwa wymieniony na oryginalny Denso, wstawiłem nowy zawór i czujnik na listwie CR, zmieniona została również pompa CR. Ciągle to samo.
Samochód wylądował w poniedziałek u mechanika. Podczas próby przelewowej na biegu jałowym przy wolnych obrotach wtryski zachowywały się w miare normalnie (przelewały wszystkie troche za dużo, wszystkie w miarę równo). Podczas testu dynamicznego,pod obciążeniem, sikały przelewami już na bogato. Mechanik twierdzi że daje mi 80% że to są wtryski. Jeśli chce 100% to musi je wyjąć i wysłać do jakiegoś serwisu który je sprawdzi na stole. Mieszkam w UK i koszt wyjęcia i sprawdzenia to 180 funtów. Zrezygnowałem, ponieważ za 1000zł mogę od jednego z naszych forumowych kolegów kupić 4 wtryskiwacze (według niego ) w bardzo dobrym stanie. Dla ułatwienia podam że obecne maja już 300tyś kilometrów.
Moje pytanie brzmi. Czy to mogą byc wtryski Czy może byc tak że listwa nie jest w stanie utrzymać żądanego ciśnienia ponieważ pod obciążeniem przy w/w obrotach paliwo ucieka przelewami
Sorry za taki długi post.
Z góry dziękuje za sugestie.
#34
Napisano 01:13, 09.03.2014
Troche drogo ci policzyl ja placilem 160 f za sprawdzenie i regeneracje jednego z wtryskow w serwisie bosha (i to byla cena za regeneracje ) wtrysk mial walnieta obudowe i tryskalo paliwem z pod niego i do tego 20 f mechanik ktory je wyciagnol i wlozyl (dodam ze robil to 3 razy bo wyciagnol wsadzil dalej tryskalo pozniej po regeneracje skrecili glowke wtryska w zla strone i sie niedalo skrecic go a 3 raz skrecil nie tryskalo juz paliwem ale byl dzwiek dalej wiec musial wszystkie wyciagac i wymienic miedziane podkladki pod nimi) a on chce tyle za wyciagniecie i sprawdzenie tylko
#35
Napisano 10:01, 09.03.2014
Hej. Za wyciągnięcie i sprawdzenie czterech sztuk. Dzisiaj przyjeżdżają do mnie cztery wtryski z Polski. Myślę że w połowie tygodnie będą montowane. Pewnie założyłbym je sam dzisiaj, ale wszedzie piszą żeby je zakodować w komputerze, więc tego nie dam rady sam zrobić. Dam znać czy wtryski pomogły.
#36
Napisano 11:01, 09.03.2014
napewno je trzeba bedzie zakodowac nawet twoje jakbys je powkladal w inne gniazda trzeba by bylo je kodowac
#37
Napisano 12:18, 11.03.2014
Jest żle. Cztery wtryski wymienione i problem pozostał. Wymieniałem sam, nie ma nic skomplikowanego. Podjadę dzisiaj jeszcze na to kodowanie wtrysków, ale wiem że to nic nie zmieni. Ręce już mi opadają. Wymieniłem właściwie wszystkie rzeczy które są odpowiedzialne za ciśnienie paliwa i ciągle to samo. Tfuu spalic pudło i po problemie
#38
Napisano 12:34, 11.03.2014
#39
Napisano 12:59, 11.03.2014
Nie wiem jak to będzie u Ciebie. W opisie masz 2.0 w benzynie, czy ten błąd dotyczy również Twojego silnika to nie wiem.
Generalnie
DTC P1065: Ciśnienie w listwie paliwowej mniejsze od oczekiwanego.
Główne powody takiej informacji to: nieodpowiednie paliwo z niepewnego źródła, zamarzające paliwo, stan ON poniżej rezerwy lub długotrwała jazda na rezerwie, zabrudzony filtr paliwa , zapowietrzony układ paliwowy, nieszczelność przewodów paliwowych.
W ogromnej ilości przypadków błąd P1065 jest spowodowany filtrem paliwa. Brudnym, zapchanym nieoryginalnym.
#40
Napisano 07:58, 12.03.2014
#41
Napisano 09:11, 12.03.2014
Znalazlem jeszcze cos takiego, ale srednio minsie chce w to wierzyć. ..
#42
Napisano 09:29, 12.03.2014
no właśnie poza tym o ile ja się orientuje a orientuje się dobrze to honda nie ma silnika 2.0 iCtdi.... ale to już nawet pomijam
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#43
Napisano 13:06, 12.03.2014
#44
Napisano 13:12, 12.03.2014
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#45
Napisano 14:37, 12.03.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ napędowy →
Gruszka kolektoraNapisany przez krawczyk1992 , 09 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych