Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#16 marekkb1

marekkb1
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Grójec
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:27, 19.06.2011

- sam oceń czy dasz rade
  • 0
Accord 2.2 i-CTDi + CBR 1000 RR

#17 przemo.d

przemo.d
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Piaseczno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:50, 19.06.2011

[quote name="tedmajer"][quote]
o ile pamiętam to wąż powrotu jest zbiorczy dla wszystkich wtryskiwaczy, jak więc sprawdzić pojedynczy wtryskiwacz, czy może wziąć sumę 4x 1ml ?
Widzę że kolega dysponuję wiedzą w temacie , mam pytanie na czym polega regeneracja wtryskiwacza i czy da się to zrobić w garażowych warunkach?[/quote]
Co do pompki gumowej nad filtrem -> to służy ona do odpowietrzania filtra po jego wymianie, śrubę odpowietrzająca luzujemy i pompujemy do momentu wylewania się przez otwór paliwa. Ludzie się czepiają tej pompki mając złudna nadzieje , że układ sie zapowietrza jak auto nie pali a problem jest we wtryskiwaczach....

Dobrze pamiętasz ale testu nie zrozumiałeś :k
Każdy wtryskiwacz musisz sprawdzić osobno dlatego potrzebna jest druga osoba.I postaram się wytłumaczyć to bardziej łopatologicznie:
-zdejmujemy plastikowy dekiel
-Zdejmujemy wężyk powrotu pierwszego wtrysku od rozrządu(tam gdzie w każdej grzechocze :r ;) ) zdejmujemy go w miejscu gdzie wchodzi na drugi wtryskiwacz ( bardzo ciężko schodzi! ), i wkładamy wężyk do kieliszka z podziałką a druga osoba pali silnik i na wolnych obrotach! odlicza 1min następnie gasi auto. Powinno nalecieć nam do kieliszka przez ten czas około 8ml.
I kontynuujemy z następnym wtryskiwaczem w analogiczny sposób.....z tym że powrót z pierwszego darujmy sobie nic sie nie stanie jak poleci trochę paliwa na dekiel. I w następnych jest jeszcze dodatkowa trudność bo nad wtryskiem jest trójnik do nadmiaru i trzeba trzymać kieliszek, wężyk i palcem zatykać trójnik...co by paliwo do kieliszka leciało ;)
Jak ktoś nie lubi improwizacji to musi sobie przygotować wężyk o średnicy nadmiaru i wypinać z listwy powrotu po jednym wtrysku i testować.
Po wszystkim porównać wyniki testu z poszczególnego wtrysku.
Proste i skuteczne-> mam nadzieje , że komuś pomogę tym opisem zdiagnozować problem.

Co do regeneracji jest możliwa i całkowicie skuteczna tylko w porządnym warsztacie BOSCHA który zazwyczaj w PL woła sobie około 200Pln za czyszczenie ultra-dźwiękowe + ewentualne części jeżeli zajdzie konieczność wymiany (iglicy sprężyn itd.) wtryskiwacz prawidłowo zregenerowany nie odbiega jakością od nowej części.
Pozdrawiam
  • 0

#18 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:57, 19.06.2011

wszystko jasne, dzięki
  • 0

#19 jed

jed
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:20, 18.09.2012

Witam,

Mam nastepujacy problem ze swoim 2.2 ctdi (2005) przy obrotach silnika okolo 2 tysiecy. Opisze dwie sytuacje.

(1) Podczas spokojnego przyspieszania przy 2 tysiacach obrotow (niezaleznie od biegu) czuc, ze samochod przestaje przyspieszac na 1-1.5 sekundy, ale za chwile wszystko wroca do normy i obroty dalej wzrastaja, a samochod przyspiesza. Jesli przyspieszam szybciej dajac duzo gazu wlasciwie tego efektu nie czuc.

(2) Druga sytuacja jest bardziej dokuczliwa. Jesli jade stala predkoscia na obrotach okolo 2 tysiecy, to silnik potrafi szarpac tak, jakby cos sie wlaczalo/wylaczalo przy przekraczaniu pewnych obrotow.

Mam podejrzenie, ze klopot pojawil sie po ostatnim serwisie (olej, filtry), ale nie mam pewnosci.

Ma ktos pomysl, co to moze byc? Moze to normalne?

Jed
  • 0

#20 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:32, 18.09.2012

Ja bym przeczyścił egr-a
  • 0

#21 endriu1974

endriu1974
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:przasnysz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:23, 20.09.2012

witam według mnie przyczyną tego szarpania jest czujnik pedału przyspieszacza.
  • 0

#22 19marek76

19marek76
  • Klubowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Morden, Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:138+
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 20.09.2012

jak kolega wyzej obstawiam zawor EGR
  • 0
<p>Marek<br><br><strong>H</strong>appy <strong>O</strong>wners <strong>N</strong>ever <strong>D</strong>rive <strong>A</strong>nything else</p>

#23 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:12, 21.09.2012

Zawór egr jak i czujnik pedału przyspieszenia można samemu oczyścić takz echyba lepiej zacząc od czynnności które mozna samemu zrobić
  • 0

Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel


#24 jed

jed
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:43, 21.09.2012

Dzieki Panowie. Jutro sie zabieram za czyszczenie i dam znac czy pomoglo
  • 0

#25 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:55, 21.09.2012

poczytaj tutaj:
http://www.accordklu...pic.php?t=19249
http://www.accordklu...wtopic.php?t=85
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#26 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 16:40, 20.10.2012

Podepne sie pod temat, poniewaz mam podobny problem ze swoim autem. Jadac z zakresie obrotow 1,5 a 2tys ze stala predkoscia silnik przerywa tak jak by na chwile poposzczal gaz. Powyzej 2tys obrotow tego problemu nie ma. Po dluzszej jezdzie po okolo 40-50km problem znika. Od czego moge zaczac, olej wymieniony 2tys. km temu , filtr paliwa 22tys. km temu.
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#27 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:55, 20.10.2012

mam to samo, troche pomoglo czyszczenie czujnika cisnienia przy przepustnicy, ale zupenie problem nie zniknal
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#28 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 18:51, 12.11.2012

Znalazlem na forum ze warto przeczyscic czujniki map/maf. Mam pytanie czym najlepiej je wyszczyscic i jakich srodkow uzyc aby je przesmarowac?
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#29 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:45, 12.11.2012

ja wd40 lekko prysnalem, potem bardzo delikatnie wytarcie ściereczką, i to samo jeszcze raz, i bylo wyczyszczone, tych calych skrotow nie kojarze, czyscilem tak czujnik doladowania na dolocie, pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#30 19marek76

19marek76
  • Klubowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Morden, Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:138+
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:20, 12.11.2012

Ja uzywalem http://www.liquimoly...t_details&id=59, odczekalem po prysnieciu i szmatka, i tak kilkakrotnie az sie mozna bylo przejrzec niemalze... a czujniki bardzo ostroznie tym srodkiem i sprezonym powietrzem.
Ogolnie bylo sporo na forum, z instrukcja wlacznie... ja posiadam instrucje ze zdjeciami ale w jezyku angielskim wiec jak bys potrzebowal moge podeslac.
  • 0
<p>Marek<br><br><strong>H</strong>appy <strong>O</strong>wners <strong>N</strong>ever <strong>D</strong>rive <strong>A</strong>nything else</p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq