XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi
#16
Napisano 08:27, 19.06.2011
#17
Napisano 08:50, 19.06.2011
o ile pamiętam to wąż powrotu jest zbiorczy dla wszystkich wtryskiwaczy, jak więc sprawdzić pojedynczy wtryskiwacz, czy może wziąć sumę 4x 1ml ?
Widzę że kolega dysponuję wiedzą w temacie , mam pytanie na czym polega regeneracja wtryskiwacza i czy da się to zrobić w garażowych warunkach?[/quote]
Co do pompki gumowej nad filtrem -> to służy ona do odpowietrzania filtra po jego wymianie, śrubę odpowietrzająca luzujemy i pompujemy do momentu wylewania się przez otwór paliwa. Ludzie się czepiają tej pompki mając złudna nadzieje , że układ sie zapowietrza jak auto nie pali a problem jest we wtryskiwaczach....
Dobrze pamiętasz ale testu nie zrozumiałeś
Każdy wtryskiwacz musisz sprawdzić osobno dlatego potrzebna jest druga osoba.I postaram się wytłumaczyć to bardziej łopatologicznie:
-zdejmujemy plastikowy dekiel
-Zdejmujemy wężyk powrotu pierwszego wtrysku od rozrządu(tam gdzie w każdej grzechocze ) zdejmujemy go w miejscu gdzie wchodzi na drugi wtryskiwacz ( bardzo ciężko schodzi! ), i wkładamy wężyk do kieliszka z podziałką a druga osoba pali silnik i na wolnych obrotach! odlicza 1min następnie gasi auto. Powinno nalecieć nam do kieliszka przez ten czas około 8ml.
I kontynuujemy z następnym wtryskiwaczem w analogiczny sposób.....z tym że powrót z pierwszego darujmy sobie nic sie nie stanie jak poleci trochę paliwa na dekiel. I w następnych jest jeszcze dodatkowa trudność bo nad wtryskiem jest trójnik do nadmiaru i trzeba trzymać kieliszek, wężyk i palcem zatykać trójnik...co by paliwo do kieliszka leciało
Jak ktoś nie lubi improwizacji to musi sobie przygotować wężyk o średnicy nadmiaru i wypinać z listwy powrotu po jednym wtrysku i testować.
Po wszystkim porównać wyniki testu z poszczególnego wtrysku.
Proste i skuteczne-> mam nadzieje , że komuś pomogę tym opisem zdiagnozować problem.
Co do regeneracji jest możliwa i całkowicie skuteczna tylko w porządnym warsztacie BOSCHA który zazwyczaj w PL woła sobie około 200Pln za czyszczenie ultra-dźwiękowe + ewentualne części jeżeli zajdzie konieczność wymiany (iglicy sprężyn itd.) wtryskiwacz prawidłowo zregenerowany nie odbiega jakością od nowej części.
Pozdrawiam
#18
Napisano 09:57, 19.06.2011
#19
Napisano 13:20, 18.09.2012
Mam nastepujacy problem ze swoim 2.2 ctdi (2005) przy obrotach silnika okolo 2 tysiecy. Opisze dwie sytuacje.
(1) Podczas spokojnego przyspieszania przy 2 tysiacach obrotow (niezaleznie od biegu) czuc, ze samochod przestaje przyspieszac na 1-1.5 sekundy, ale za chwile wszystko wroca do normy i obroty dalej wzrastaja, a samochod przyspiesza. Jesli przyspieszam szybciej dajac duzo gazu wlasciwie tego efektu nie czuc.
(2) Druga sytuacja jest bardziej dokuczliwa. Jesli jade stala predkoscia na obrotach okolo 2 tysiecy, to silnik potrafi szarpac tak, jakby cos sie wlaczalo/wylaczalo przy przekraczaniu pewnych obrotow.
Mam podejrzenie, ze klopot pojawil sie po ostatnim serwisie (olej, filtry), ale nie mam pewnosci.
Ma ktos pomysl, co to moze byc? Moze to normalne?
Jed
#20
Napisano 13:32, 18.09.2012
#21
Napisano 16:23, 20.09.2012
#22
Napisano 20:14, 20.09.2012
#23
Napisano 14:12, 21.09.2012
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#24
Napisano 14:43, 21.09.2012
#25
#26
Napisano 16:40, 20.10.2012
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#27
Napisano 19:55, 20.10.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#28
Napisano 18:51, 12.11.2012
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#29
Napisano 21:45, 12.11.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#30
Napisano 22:20, 12.11.2012
Ogolnie bylo sporo na forum, z instrukcja wlacznie... ja posiadam instrucje ze zdjeciami ale w jezyku angielskim wiec jak bys potrzebowal moge podeslac.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych