Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#1 zdzich

zdzich
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:wielkopolska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:05, 06.02.2011

Witam. W moim accordzie VII 2.2 i-ctdi dzieje się następująca rzecz. Kiedy bak jest pełen paliwa, auto odpala bez żadnych problemów-zaraz po przekręceniu kluczyka. Kiedy w baku paliwa jest mniej, auto zanim odpali bardzo długo kręci. Wygląda jakby cofało się paliwo. Dlaczego tak się dzieje, co jest przyczyną? Zorientowanych proszę o info.
  • 0

#2 Potek

Potek
  • Forumowicz
  • 424 postów
  • Skąd:lub
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:20, 06.02.2011

wymień filtr paliwa :arrow: http://www.accordklu...pic.php?t=10909
i prawdopodobnie jak to nie pomoże to do wymiany pomka paliwa ponieważ może nie pompować już dobrze przez co takie problemy z odpaleniem.
  • 0

#3 zdzich

zdzich
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:wielkopolska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:57, 06.02.2011

Przy odkręcaniu korka wlewu paliwa powinno być słyszalne zassanie powietrza. U mnie czegoś takiego nie ma, możliwe więc że pompa nie trzyma i dlatego paliwo się cofa? Jednak już po odpaleniu autko pracuje jak zegarek. Jak można sprawdzić czy cofa się paliwo?
  • 0

#4 ziut1982

ziut1982
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:biała podlaska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:cc7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:08, 06.02.2011

Witam! Niedawno robiłem robiłem koledze Reno Megan-Scenik 2000r. miał takie same objawy jak opisujesz uniego okazał się
mały zaworek zwrotny umieszczony przy pąpie wtryskowej wmiejsu przewodu od nadmiaru którym paliwo wraca do zbiornika,ta rurka jest przykręcona śrubą z zaworkiem.U niego pękła tam spręrzynka którą wymieniłem i działa jak marzenie.Pozdrawiam
  • 0

#5 zdzich

zdzich
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:wielkopolska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 07.02.2011

Też słyszałem o takim zaworku. Tylko gdzie będzie się on znajdował w moim accordzie?
  • 0

#6 marekkb1

marekkb1
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Grójec
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:05, 09.02.2011

witam. i mnie dopadł problem z odpalaniem. od jakiegoś czasu dłużej kręcila zanim załapała, ale wczoraj zrobiła mi niespodzianke po ok. 300 km zatrzymałem się na kawe, wypiłem pale ją kręcę i kręce a tu nic... :cry: . Z pychu poszła od razu i dojechałem do domu, pod domem ten sam problem, zachodze dziś rano i zdziwko zapaliła przejechałem się -kilka kolejnych prób i pali. Zaczerpnąłem opini najbliższego mechaniora i mówi że to wtryskiwacze robią takie kawały jak są rozgrzane a na zimno działają- powód złej jakości paliwo i uszkodzene wtryskiwacze
  • 0
Accord 2.2 i-CTDi + CBR 1000 RR

#7 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:37, 10.02.2011

witam. i mnie dopadł problem z odpalaniem. od jakiegoś czasu dłużej kręcila zanim załapała, ale wczoraj zrobiła mi niespodzianke po ok. 300 km zatrzymałem się na kawe, wypiłem pale ją kręcę i kręce a tu nic... :cry: . Z pychu poszła od razu i dojechałem do domu, pod domem ten sam problem, zachodze dziś rano i zdziwko zapaliła przejechałem się -kilka kolejnych prób i pali. Zaczerpnąłem opini najbliższego mechaniora i mówi że to wtryskiwacze robią takie kawały jak są rozgrzane a na zimno działają- powód złej jakości paliwo i uszkodzene wtryskiwacze

Zrób test wtryskiwaczy i będziesz miał wszystko jak na tacy.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#8 zdzich

zdzich
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:wielkopolska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:55, 10.02.2011

Test wtryskiwaczy. Na czym to polega?
  • 0

#9 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:27, 10.02.2011

Test wtryskiwaczy. Na czym to polega?

Podłączasz komputer diagnostyczny i obserwujesz korekty na wtryskiwaczach - dobry magik z kompem będzie wiedział o co cho. Im bliżej "0" tym lepiej. Z tego co wiem, jeśli wartość zbliża sie do "2", to wtryskiwacz powoli kwalifikuje się do wymiany.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#10 zdzich

zdzich
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:wielkopolska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:20, 13.02.2011

Przy odkręcaniu korka wlewu paliwa powinno być słyszalne zassanie powietrza. U mnie czegoś takiego nie ma, możliwe więc że pompa nie trzyma i dlatego paliwo się cofa? Jednak już po odpaleniu autko pracuje jak zegarek. Jak można sprawdzić czy cofa się paliwo?

Czy w przewodzie doprowadzającym paliwo po zgaszeniu auta powinno cały czas być ciśnienie? Myślę o pompce, która znajduje się przed filtrem-powinna cały czas być twarda? W moim aucie robi się miękka. Jeśli przed odpaleniem auta napompuję ją, wydaje się jakby auto kręciło trochę krócej.

[ Dodano: 2011-03-06, 08:19 ]
Dziękuję za porady. Już wszystko ok. Problem tkwił w filtrze paliwa,po wymianie Hania pali jak trzeba.
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:11, 31.03.2011

słuchaj kolego na 90 % to gruszka nie trzyma więc tak ci się dzieje.
  • 0

#12 zdzich

zdzich
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:wielkopolska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:16, 18.06.2011

słuchaj kolego na 90 % to gruszka nie trzyma więc tak ci się dzieje.



gruszka, tzn?

[ Dodano: 2011-06-18, 18:49 ]

słuchaj kolego na 90 % to gruszka nie trzyma więc tak ci się dzieje.



gruszka, tzn?

po podłączeniu komputera nie ma żadnych błędów. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny tak długiego kręcenia. Są jeszcze jakieś pomysły?
  • 0

#13 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:06, 18.06.2011

"gruszka" czyli zawór zwrotny z pompką to raczej nie jest, kiedyś u siebie miałem to samo, zamontowałem nawet dodatkowy zawór zwrotny aby mieć pewność że paliwo się nie cofa ale nic to nie dało, komp nie pokazywał żadnych błędów, pomogła wymiana wtryskiwaczy
  • 0

#14 przemo.d

przemo.d
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Piaseczno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:42, 18.06.2011

Witam
Dokładnie napisze dla potomnych w i-cdti nie ma żadnych dodatkowych pompek paliwa i innych pierdół. Jest tylko jedna pompa paliwa BOSCHA (zaciągająca jednocześnie paliwo ze zbiornika) napędzana z wałka rozrządu i przykręcona na trzy śrubki;) .
Są także 4 wtryski Boscha elektromagnetyczne -> które zazwyczaj są głównym problemem przy słabej jakości paliwie. Jedyny wiarygodny test to test przelewowy(potrzebna druga osoba!) -> czyli zdejmujesz wężyk z powrotu wtryskiwacza(przygotowujesz naczynie z podziałką np.kieliszek i wkładasz wężyk do niego) następnie palisz auto ze stoperem w ręku okolo 1-2 min;). Każdy wtryskiwacz powinien mieścić się w tolerancji ok 1 ml.
Jeśli któryś leje :k tzn. przelewa na nadmiar zbyt wiele paliwa to znaczy, że pompa nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia dla wtryskiwaczy i nie możesz zapalić ;(
Istnieje jeszcze pojęcie kodowania wtrysku, każdy jest w fabryce zakodowany wybitymi numerami (jeden drugiemu nie równy) jest to operacja służąca dopasowaniu wtryskiwacza (ogólnie chodzi o ekologię) ale zaznaczam , że to działa w nowych autach do pewnego przebiegu;) po 200kkm jak normy się troszkę rozjadą a silnik jest juz wiadomo "troszkę" wyeksploatowany to kodowanie można śmiało wsadzić sobie w buty...wiec nie ma obawy przed"dobrymi" używanymi wtryskami i zamienianiem ich miejscami. Można to śmiało samemu robić -> jedyne problemy to dobry używany wtryskiwacz i wymontowanie wtrysku z głowicy.
Nie będę wspominał oczywiście o tak ważnych rzeczach jak filtr paliwa i akumulator w dieslu bo oczywiście rozumiem , że ogarnąłeś to w pierwszej kolejności..;)
Pozdrawiam
  • 0

#15 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:31, 18.06.2011

w i-cdti nie ma żadnych dodatkowych pompek paliwa i innych pierdół. Jest tylko jedna pompa paliwa BOSCHA (zaciągająca jednocześnie paliwo ze zbiornika) napędzana z wałka rozrządu i przykręcona na trzy śrubki;) .


tutaj jednak bym się nie zgodził, "gumowa gruszka" (jak zwał tak zwał) zasysa paliwo z baku jeżeli się nią popracuje więc technicznie jest pompką, ręczną co prawda i nie biorącą udziału w procesie pompowania paliwa w czasie pracy silnika ale jednak.

czyli zdejmujesz wężyk z powrotu wtryskiwacza(przygotowujesz naczynie z podziałką np.kieliszek i wkładasz wężyk do niego) następnie palisz auto ze stoperem w ręku okolo 1-2 min;). Każdy wtryskiwacz powinien mieścić się w tolerancji ok 1 ml.


o ile pamiętam to wąż powrotu jest zbiorczy dla wszystkich wtryskiwaczy, jak więc sprawdzić pojedynczy wtryskiwacz, czy może wziąć sumę 4x 1ml ?

Widzę że kolega dysponuję wiedzą w temacie , mam pytanie na czym polega regeneracja wtryskiwacza i czy da się to zrobić w garażowych warunkach?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq