Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wibracje Accord CU2

VIII

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Tomsky

Tomsky
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Warszawa/UK
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:48, 14.01.2020

Witam,

Mam problem z CU2 w Manualu.

Z góry pisze, ze nie wiem czy dobry dział, ale liczę na wyrozumiałość i pomoc.

Zaczynajac od początku samoch był kupiony w ASO X lat temu, stan idealny itp... Po tygodniu użytkowania usłyszałem metaliczny dźwięk podczas przyspieszania, jak sprawdzałem olej to od razu próbowałem znaleźć ten metaliczny dzwiek na postoju.. jedyne co mnie niepokoiło to rolka prowadząca (Górna) na pasku klinowym (łożysko szumilo), rolke wymieniłem ale dzwiek pozostał.

Z napędu paskowego wymieniłem wszystko oprócz alternatora i napinacza, ale mechanicy sprawdzali i mówili ze nie maja się do czego przyczepić... (Przypominam, ze metaliczny dzwiek nadal mi dokucza)

Kolejna wizyta powiedziałem, zostawiam auto na dłużej, proszę zdiagnozować i tym podobne, bo już mnie to Meczy i chce mieć auto zrobione bez względu na koszt, decyzja mechanika była wymiana rozrządu, bo prawdopodobnie jest to napinacz łańcucha, studiowałem rozrząd w K24 i nawet patrząc wydawało mi się to dziwne, ale pozostałem i zaufałem opinii fachowca.

Wymieniony został rozrząd przy 90tyś km (przebieg śmieszny, ale myślałem wtedy optymistycznie - nowe auta robią tanim kosztem, może coś z moim nie wyszło przy produkcji, może trzeba zrobić itp..)

Po wymianie rozrządu dzwiek metaliczny pomiędzy 1800-5000tys pozostał, i do tego urodził się nowy problem... potworne wibracje na budzie.

Siedząc w środku wibracje są koszmarne, plastiki rezonują, uczucie jakby wszystko było na sztywno jak w aucie rajdowym...

Za usługę zapłaciłem, bo wszystko nowe może się urodzić, tym bardziej, że każda decyzja była ze mną konsultowana przez warsztat i podejmowałem osobiście.

Warsztat rozkłada ręce, mówi, ze jak chcę to mozemy rozkładać silnik na części pierwsze i szukać przyczyny...

Samochód wizualnie jest w stanie perfekcyjnym, bo jest to egzemplarz z wyjątkowo małym przebiegiem ale męczą go właśnie te problemy...

Bardzo proszę o pomoc, albo jeśli nikt nie ma pojecia to namiary na fachowca.

Z Góry Dziękuje
  • 0

#2 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2578 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 106
Super

Napisano 09:21, 14.01.2020

Widzę że jednak kolega nie rozumie. Dalej zakładasz nowy temat bo tak prościej/szybciej.

Każdy chciałby wszystko na już, a od siebie nic/zero, nawet wyszukiwarki się nie chce użyć, albo tematów które pod nos się podesłało przeczytać i w nich kontynuować i opisać swój problem. 

Regulamin jest jasno określony, to nie jest FB! Wszystko jest na forum, tylko minimalnie trzeba coś dać od SIEBIE! A fachowców to znajdziesz w dziale regionalnym(trzeba trochę poczytać forum) 

 

 

 

Trudno, raz już ostrzegałem, powtarzać się znowu nie będę. Premia przyznana. 

 

 

http://www.accordklu...a-cu2/?p=996607


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq