Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Kierownica słabiej odbija po skręcie w lewo, auto ściana w lewo

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 KooWaLL15

KooWaLL15
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:Gliwice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:29, 12.01.2020

Witam ,  mam problem taki jak w  tytule :  po ruchu kierownicy w lewÄ… stronÄ™ wraca ona wolniej  'sÅ‚abiej"  niż po skrÄ™cie w prawo  gdzie wszystko dziaÅ‚a normalnie . Dodatkowo  auto caÅ‚y czas Å›ciÄ…ga w lewÄ… stronÄ™ . 

Nie nie jest to sworzeń , zapoznałem się trochę z tematami na forum .

OddaÅ‚em go do mechanika  który znalazÅ‚  problem z Å‚ożyskiem które byÅ‚o zatarte , po wymianie  problem nie ustÄ…piÅ‚  może jest ciut lepiej . Za to mechanik sam jak i z diagnostÄ… sprawdzili caÅ‚e zawieszenie które jest  odziwo w bardzo dobrym stanie . 

Kwestia jest nastÄ™pujÄ…ca : mechanik  podejrzewa ze może być to  maglownica (mimo ze z niej  nic nie cieknie i nie stuka) bo co innego jak zawieszenie dobre. Dlatego zanim wezmÄ™ siÄ™ za takie duże koszta  szukam czy problem nie tkwi w czymÅ› innym jeszcze i dlatego to też chciaÅ‚em was zapytać może ktoÅ› coÅ› doradzi  :) 

 


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:18, 13.01.2020

A geometria zrobiona i jest ok?
Sworznie mogą nie mieć luzu ale się zacierać. Próbowałeś dolać oleju do środka?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 KooWaLL15

KooWaLL15
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:Gliwice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:32, 13.01.2020

z produ geometria okej  ,z tyÅ‚  troche poza normÄ… , ale diagnosta mowiÅ‚ ze to nie powinno mieć az takiego wpÅ‚ywu przy takim  odchyleniu od normy  . Nie mogÅ‚ ustawić  bo sruba zaÅ›niedziaÅ‚Ä… ale pojade gdzieÅ› indziej to mi to ogarnÄ… . 

z olejem wsumie nie probowałem .

UsÅ‚yszaÅ‚em o możlieoÅ›ci ze uszkodziÅ‚em felge albo opone i przez znieksztaÅ‚cenie teraz mnie Å›ciÄ…ga  ale znowu  to że kierownica gorzej odbija po skrecie w lewo  nie pasuje do tego objawu 


  • 0

#4 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:51, 13.01.2020

Przełóż przednie felgi na tyÅ‚ i zobacz jak wtedy bÄ™dzie. Źle ustawiona zbieżność na tylnej osi  bÄ™dzie wpÅ‚ywaÅ‚a miÄ™dzy innymi na takie zachowania auta. 

 

Znajdziesz w innych tematach potrzebne Å›ruby/ nakrÄ™tki/ podkÅ‚adki jak i wahacze do zrobienia tyÅ‚u i nie licz na to że w innym warsztacie Ci to zrobiÄ…, bo to norma w VI czy VII genie. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#5 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:53, 13.01.2020

Auto na podnośnik, odepnij końcówki drążków kierowniczych i będziesz mógł sprawdzić, porównać jak zwrotnice chodzą na sworzniach. Obstawiam jednak dolne sworznie.

Wysłane z mojego SM-T580 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 ishater

ishater
  • Nowy
  • 5 postów
  • SkÄ…d:Ruda ÅšlÄ…ska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 28.04.2020

U mnie w V gen byÅ‚ ten sam problem,Å›ciÄ…gaÅ‚o przy hamowaniu w lewo,kierownica ledwo wracaÅ‚a itp. po wymianie sworzni góra i dół autko prowadziÅ‚o siÄ™ jak nowe. 


  • 0

#7 kopereK1

kopereK1
  • Nowy
  • 6 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:11, 10.05.2020

Witam, u mnie po wymianie drazkow kierowniczych ustało ściąganie z tym ze w prawo. Wczesniej byly kombinacje z geometria, oponami, wymiana tulejek, zacisku hamulcowego, wszystko bezskutecznie. Maglownica ma luz i czuc ze auto troche myszkuje ale to nie ma wplywu na sciaganie.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq