Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Brak iskry i pracy wtryskiwaczy :(

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 theyson144

theyson144
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.3
  • Wersja:iES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:34, 12.01.2020

Wiam zmieniłem silnik na f23z5 wraz z komputerem, ale pojawił się problem brak iskry i brak pracy wtryskiwaczy konkretnie wygląda to tak:

- komputer dostałem z wyciętym immo który był sprawdzony i chodził

- pompa paliwa pracuje 

- lampka mil świeci się cały czas 

- rozrusznik kręci 

- iskra podczas rozruchu ( wszystkie świece wyciągnięte podpięte do masy i do przewodów wysokiego napięcia) słaba iskra pojawia się na jednej losowej świecy i zanika na amen 

- cewka i cały aparat zapłonowy sprawny sprawdzałem na dwóch 

- przekaźnik (chyba pgm-fi) stuka jak wściekły po włączeniu zapłonu 

- ECM ma masę na 100%

- na cztero pinowej kostce od aparatu napięcia: 12V, ok 6V, ok 6V, masa 

Proszę o pomoc bo brak mi pomysłów.


  • 0

#2 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 15:29, 12.01.2020

Mase na wtryskach masz przykręcona? przewod od strony kierowcy przy kolektorze ssacym.


  • 1
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#3 theyson144

theyson144
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.3
  • Wersja:iES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:05, 12.01.2020

Faktycznie tę masę mogłem przeoczyć, ale myślę że wielkiego znaczenia to nie ma bo na wtryski w kostce powinien dochodzić +12V po przekaźniku pgm-fi a sterowane są masą bezpośrednio z kompa odpowiednio ( INJ1 B11, INJ2 B3, INJ3 B4, INJ4 B5) a ta masa nie tłumaczy braku iskry bo aparat ma masę 100%. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie czy ECM pracuje bo nie jestem pewien czy kontrolki na zegarach są od niego zależne.


  • 0

#4 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 17:22, 12.01.2020

Bez tej masy mogą być takie objawy

Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#5 theyson144

theyson144
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.3
  • Wersja:iES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:26, 12.01.2020

Dzięki bardzo za podpowiedzi a ma ktoś może pomysł dlaczego może stukać przekaźnik? 


  • 0

#6 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 19:38, 12.01.2020

Bo nie ma masy... Ta masa również idzie do kompa...

Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq