Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Problem z odkręceniem Świecy

VIII swi

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gospeross

Gospeross
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • SkÄ…d:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Cw1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:57, 07.01.2020

Witam.

 

Mam problem z odkrÄ™ceniem Å›wiecy, bo jak siÄ™ okazaÅ‚o na jednej Å›wiecy zamiast ,, gwintu,, do odkrÄ™cania wciÅ›niÄ™ta jest jakaÅ› metalowa obejma. Za nic nie mogÄ™ naÅ‚ożyć klucza :depresja: . Na zdjÄ™ciu zaznaczyÅ‚em strzaÅ‚kami tÄ… metalowa obejmÄ™ lub coÅ› podobnego. Jest jakaÅ› ew. inna metoda odkrÄ™cenia Å›wiecy? niż zdjÄ™cie gÅ‚owicy.

pozdrawiam Daniel

Załączone pliki

  • ZaÅ‚Ä…czony plik  dsd.jpg   55,32 KB   14 Ilość pobraÅ„

  • 0

#2 SysTalon

SysTalon
  • Nowy
  • 9 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:04, 07.01.2020

Witam, najÅ‚atwiej to do mechanika który posiada odpowiedni klucz tego typu :  klucz
Ewentualnie ( ale to na własną odpowiedzialność) poxipol, nasadka, wyczyścić ile się da tą obręcz świecy, poxipol nałożyć delikatnie na rant nasadki i trochę wewnątrz, ale tak by owy nie wystawał na zewnątrz by nasadka czasami nie połączyła się z tuleją w której wkręcona jest świeca. Odczekać kilka godzin i odkręcić.

Pozdrawiam
 


Użytkownik SysTalon edytował ten post 22:08, 07.01.2020

  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:44, 08.01.2020

PróbowaÅ‚eÅ› ruszyć jÄ… cienkim pÅ‚askim wkrÄ™takiem? 

A później magnesem neodymowym przyłożonym do wkrętaka?

W cewkach nie ma takiej tulejki i nie wpadła ona na świecę?

 

 

Jak w V gen z fajek kabli spadały gumki to też nie dało się odkręcić świecy i wystarczyło wydłubać płaskim wkrętakiem.


  • 0

#4 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • SkÄ…d:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 12:02, 08.01.2020

Hmm a może masz za duży klucz? Np 21 zamiast 16?
  • 0

#5 Gospeross

Gospeross
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • SkÄ…d:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Cw1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:53, 08.01.2020

PróbowaÅ‚eÅ› ruszyć jÄ… cienkim pÅ‚askim wkrÄ™takiem? 

A później magnesem neodymowym przyłożonym do wkrętaka?

W cewkach nie ma takiej tulejki i nie wpadła ona na świecę?

 

 

Jak w V gen z fajek kabli spadały gumki to też nie dało się odkręcić świecy i wystarczyło wydłubać płaskim wkrętakiem.

PróbowaÅ‚em, w ogóle siÄ™ nie rusza, jak by wciÅ›niÄ™te na Å›wiece.  w VIIIgen cewka jest  cienka i nachodzi tylko na gore Å›wiecy .

 

Hmm a może masz za duży klucz? Np 21 zamiast 16?

mam odpowiedni 3 pozostałe wymieniłem bez problemu.


  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 14:00, 08.01.2020

A jak zrzucisz pokrywę to nie będzie lepszego dojścia?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 Gospeross

Gospeross
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • SkÄ…d:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Cw1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:08, 08.01.2020

regulowałem zawory przed świętami i patrzyłem, tuleje wchodzą w głowice wiec lipa.


  • 0

#8 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • SkÄ…d:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 15:48, 08.01.2020

no to tylko tym kluczem do "objechanych" śrub możesz próbować, jeżeli nie da rady to trzeba zdjąć pokrywę i próbować wyciągnąć tuleję, swoją drogą po jaki uj ktoś to tam wcisnął


  • 0

#9 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • SkÄ…d:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:33, 08.01.2020

Panowie to jest prawdopodobnie rzeźba w głowicy, ktoś zjechał gwint i domowym sposobem dotoczył tulejkę ciaśniejszą w którą wkręcił najpierw świece a później całość w głowicę.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perÅ‚a  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#10 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • SkÄ…d:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 18:34, 08.01.2020

Niekoniecznie rzeźba. Tak się robi jak zerwie gwint w głowicy lub wydmucha niedokrecona świece...

A to co ty masz to komuś coś zostało na świecy, zerwał nasadke lub kij wie co... Obawiam się że bez poxipolu lub wykretaka się nie obejdzie i pytanie dlaczego ktoś tak zrobil

Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#11 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • SkÄ…d:BBÅ‚ota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 22:13, 08.01.2020

Czy dobrze widze, w dolnej polowie zdjecia widac przedmuchy spalin ? ( nagar )

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, swi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq