Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord VI Silnik F20b6 kręci jedynie do 3 tys

VI Tryb awaryjny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mikles

Mikles
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Plock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 05.01.2020

Witam
Potrzebuje pomocy w Accordzie 2.0 147km
Padł silnik(brak ciśnienia), została zdjęta głowica powodem były wypalone gniazda zaworowe głowica została zregenerowana nowe uszczelki śruby świece rozrząd z pompą nowy czujnik spalania stukowego i nowy czujnik temperatury silnika do tego nowe sprzęgło filtry olej i płyn chłodniczy wszystko ok pali od strzału ładnie pracuje ładnie jeździ ale kręci jedynie do 3 tyś obrotów potem tryb awaryjny i błąd p1382 czyli czujnik położenia walka rozrządu który znajduję się w aparacie zapłonowym aparat był podmieniany na sprawny i dalej to samo wcześniej jak jeszcze był na chodzie było ok, rozrząd jak ustawie to jest na znakach wiec ok oprócz p1382 ma jeszcze błąd sondy lambda oporność na czujniku walka jest ok sonda raczej nic się nie ma do obrotów solenoid v-tec jest sprawny słychać klikanie jedynie lekko się poci ( niestety tu jedynie poszła stara uszczelka) dodam że odpinalem też całkowicie alternator żeby wykluczyć na nim diody i nie było żadnej poprawy czy ktoś wie gdzie szukać przyczyny ewentualnie wie gdzie przy sterowniku silnika szukać pinów od tego czujnika walka rozrządu? Samochód ładni e się wkręca na obroty ma moc bo mieli kołami bez problemu, niby jeździ ale co to za jazda bez dużych obrotów i odpowiedniego powera ;)
  • 0

#2 Mikles

Mikles
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Plock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:00, 05.01.2020

Z tego co wiem to jest to czujnik położenia walka rozrządu na pierwszym cylindrze po rozkręceniu aparatu by sie zgadzało że sie tam znajduje co do położenia wału korbowego są 2 czujniki za rozrządem 1 czyta obrót wału 2gi czyta obrót koła napędzającego walki balansowe jeżeli sie myle to napisz w czym nie łatwo naprawia się samochód własnymi silami
  • 0

#3 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 22:06, 05.01.2020

ja bym na Twoim miejscu sprawdził 'spinaczem' co 'wymruga' auto. jeśli to faktycznie CYP, to jest on do sprawdzenia i tak jak piszesz, znajduje się on w aparacie zapłonowym.


  • 0

#4 Mikles

Mikles
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Plock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:22, 05.01.2020

Też się do tego przymierzałem jednak okazało sie że check mrusiał sie palić tak długo że sie żarówka przepaliła albo poprzedni właściciel ja wyjol jeszcze nie wiem bo dopiero zamierzam wyjąć licznik i wymienić ta żarówkę bo nie ma żadnej reakcji ani po zworce ani na samym początku po włączeniu zapłonu

Użytkownik Mikles edytował ten post 22:24, 05.01.2020

  • 0

#5 Mikles

Mikles
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Plock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:14, 12.01.2020

Czy ktoś ma jakiś pomysł na p1382? Trochę się już z tym męczę i nic do głowy mi nie przychodzi jutro chyba jeszcze raz (po raz enty, wszystko pewnie bd jak zwykle na znakach) spr rozrząd a jak bd ok to spróbuję poluzować aparat i go jakoś lekko przestawić chociaż ciężko to widzę bo z 1 str co prawda jest fasolka ale z drugiej jest otwór okrągły i oczywiście po środku jest jeszcze wałek no cóż może coś się uda był wyjmowany i nie wiem w jakiej był pozycji ale być może da się go jakoś lekko przestawic Przy okazji zapytam czy ktoś wie które piny przy ECU są od czujnika wałka rozrządu? Może od samego czujnika do ECU zrobiłbym bajpasa z kabli i zobaczył czy to coś da
Porobie zdj rozrządu może ktoś coś zauważy w ustawieniach

Użytkownik Mikles edytował ten post 23:19, 12.01.2020

  • 0

#6 roolf

roolf
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:57, 13.01.2020

W Fserii nie ma opcji przestawienia zapłonu aparatem. Tu przyśpieszeniem lub opóźnieniem steruje ECU...


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Tryb awaryjny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq