Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Pobór oleju na nowozalozonym LPG

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#16 kristof85s

kristof85s
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:BRIDLINGTON
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:00, 05.01.2020

To mnie troche koledzy pocieszyliscie bo juz bylem prawie pewien ze cos gazownicy namieszali... Tak jak napisalem zrobilem dolewke i bede obserwowal jak sytuacja z olejem bedzie wygladac...
  • 0

#17 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:05, 05.01.2020

Z tym zdejmowaniem kolektora to bym się aż tak zbytnio nie przejmował, jeśli opiłki były podczas wiercenia odsysane. Przynajmniej u mnie tak było w 2.4, że kolektor nie był zdejmowany przy zakładaniu instalacji lpg a tylko opiłki odsysane i nic się nie dzieje, żeby olej brał. Teoretycznie lepiej jest zdjąć kolektor do nawiertów i wtedy głowa spokojna, w praktyce jednak, nie zawsze musi być to regułą że będzie lepiej. Przynajmniej na moim przykładzie nic się nie stało. Widziałem ten odkurzacz do odsysania i wciągał wszystko w mig, więc w moim przypadku jest ok.
Może tutaj ewidentnie nie ściągnął kolektora, wiercil bez odkurzacza i faktycznie gładzie zostały porysowane. Tylko z drugiej strony, czy kolektor w ósmej generacji nie jest plastikowy czy tam z jakiegoś tworzywa sztucznego??
Wtedy porysowanie gładzi nie wchodziłoby raczej w grę...
A moc silnika jest ok?
  • 0

#18 kristof85s

kristof85s
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:BRIDLINGTON
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:13, 05.01.2020

Moc silnika ok, nie czuje zadnej roznicy po zalozeniu gazu, zarowno na gazie jak i benzynie silnik pracuje bardzo dobrze...
  • 0

#19 Marcino Accord viii

Marcino Accord viii
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Rudnik Nad Sanem
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:28, 05.01.2020

Pamiętaj tylko o regularnych przeglądach instalacji i o regulowaniu zaworów co ok.20 t.km. i można śmigać ile fabryka dała.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#20 siuber72

siuber72
  • Klubowicz
  • 112 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:32, 05.01.2020

Moje auto również śmiga w lpg. Pobór oleju i w moim przypadku był większy na autostradzie przy większej prędkości. ( do Poznania czasami było 225... :diabelgrin: ) Pierwsza dłuższa trasa, no i podkusiło mnie żeby sprawdzić. W jeden dziń zrobiłem ok 1kkm , no i była potrzeba dolewki.

3kkm temu odbyła sie wymiana oleju i przy normalnej jeździe nie zauważyłem poboru. Stan oleju utrzymuje się. :diabelfaja:


Użytkownik siuber72 edytował ten post 11:33, 05.01.2020

  • 0
<p>Moja HANKA VII,<span style="color:#0000ff;"><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...moja +hania</a></span></p>
<p>Moja HANKA VIII, <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...uber72/</a></p>

#21 kristof85s

kristof85s
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:BRIDLINGTON
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:21, 05.01.2020

Czyli wyglada na to ze ten typ tak ma ze po ostrzejszej jezdzie na autostradzie cos oleju musi lyknac:) a tak z ciekawosci to my mamy w 2.0 kolektor z tworzywa czy metalowy (aluminiowy)?
  • 0

#22 Marcino Accord viii

Marcino Accord viii
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Rudnik Nad Sanem
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:39, 05.01.2020

Napewno nie jest plastikowy jest z jakiegoś metalu. Ale nie panikuj mój też nie był ściągany do nawiercania i zrobiłem od tamtego czasu 60t.km. i nic się nie dzieje


Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#23 kristof85s

kristof85s
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:BRIDLINGTON
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:00, 05.01.2020

A swoja droga powiedzcie cos na temat takiej instalacji: Stag 200 gofast, reduktor zavioli S, wtryski acw02 Nie chcialem niczego drozszego bo nie wiem jak dlugo posmigam tym samochodem a tu w uk ta Honda to niestety polowa wartosci tego co w Polsce:( ostatnio kolega sprzedawal 2009 rok 2.0 benzyna za 2800 funtow i to w bardzo dobrym stanie i prawie full wyposazeniu z przebiegiem 160tys km
  • 0

#24 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 20:45, 05.01.2020

Z własnego doświadczenia z jazdą na lpg ... Jechałem nad morze , trasa taka "turystyczna" ponad 500 km tylko krajówki i drogi wojewódzkie , prędkość do 110-120 max  i po przyjeździe nad morze sprawdzałem poziom oleju - nie zauważyłem ubytku . Natomiast powrót  był ciut dłuższą trasą , ale jechałem A1 więc i prędkość była wyższa , dużo wyższa  :diabel:  i po powrocie do domu jak sprawdzałem oleju ubyło tym razem .  Więc prędkość i obroty tym samym mają znaczenie . A 250 ml na 1400 km to i tak nie tak dużo chyba ...

Prawda jest taka , że zarówno krótkie przebiegi jak i  duża prędkość robią swoje .


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#25 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 22:00, 05.01.2020

kristof85s,
lepiej napisz gdzie/u kogo ten gaz montowałeś?
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#26 kristof85s

kristof85s
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:BRIDLINGTON
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:48, 06.01.2020

A co az taka zla instalacja?
  • 0

#27 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 09:43, 06.01.2020

Nie, bardziej chodzi mi o asów, którzy to zakładali, bo nawet super instalację można spartaczyć.

Temat nazwałeś - Pobór oleju na nowozalozonym LPG, ponadto napisałeś, że auto masz dwa lata, które nigdy wcześniej oleju nie brało..., więc pomyślałem, że być może jest to kwestia montażu/montażystów ;)
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#28 kristof85s

kristof85s
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:BRIDLINGTON
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 06.01.2020

Chyba jesli chodzi o montaz to wszystko w porzadku, nie odczuwam spadku mocy, samochod pracuje dobrze jak na benzynie tak i na gazie, wiem ze na pewno auto bylo strojone w trakcie jazdy bo jeszcze zartowali ze dziwnie im sie jezdzilo z kierownica po drugiej stronie (anglik), za ta instalacje zaplacilem 2,5tys zl wiec chyba tragedi nie ma? Z wczesniejszych odpowiedzi wnioskuje ze mogl mi spalic troche oleju bo przez 2 tygodnie zrobilem 4 tysiace km w wiekszosci ostrej jazdy autostradowej...
  • 0

#29 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:01, 06.01.2020

Każda hanka łyknie olej na autobanie, zależy od prędkości z jaką poruszamy się przez dłuższy czas, i tu na korzyść automat, łyknie mniej inne zestopniowanie przełożeń, manuale mają krótsze przełożenia i potrzebna jest większa prędkość obrotowa silnika, zatem pierścienie mają trudniej aby utrzymać filtr olejowy,stąd pobór oleju.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#30 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 19:01, 06.01.2020

A swoja droga powiedzcie cos na temat takiej instalacji: Stag 200 gofast, reduktor zavioli S, wtryski acw02 Nie chcialem niczego drozszego bo nie wiem jak dlugo posmigam tym samochodem a tu w uk ta Honda to niestety polowa wartosci tego co w Polsce:( ostatnio kolega sprzedawal 2009 rok 2.0 benzyna za 2800 funtow i to w bardzo dobrym stanie i prawie full wyposazeniu z przebiegiem 160tys km

instalka wystraczy i jest ok, pod warunkiem ze dobrze zamontowana i ustawiona,

co do sciagania kolektora do nawiertów.

montowalem osobiscie dwie instalki lpg, i próbowalem kompresorem dmuchac wysysac czy inne cuda i ni uja, nie dalem rady z wszystkimi wiórami po wierceniu. kol w srodku jest uwalony troche olejem z odmy i wiórka super sie do niego kleją i nie da rady ich odessac. nie wiem czy te wióry zniszczyly by silnik czy cos ale ja nie ryzykowalem i nigdy nie dam komus zalozyc mi instalki bez sciagania kolektora bo bym sie bal ze bede mial pecha i na 100 klientow mi akurat sie cos zje,, b ie.

co do jazdy autostrady tez przy 150km/h mi oleju cos tam weźmie a mniej przy malem predkosci.


Użytkownik slasz129 edytował ten post 19:02, 06.01.2020

  • 1

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq