-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX

#16
Napisano 10:03, 08.01.2020
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#17
Napisano 10:33, 08.01.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#18
Napisano 13:03, 08.01.2020
na razie chodzi mi o to żeby nie nie wywalało mi checka P0325,
po wakacjach, w 2 poł. roku chcę pobawić się w dolot z FN2 i kolektor wydechowy + wydech.
Łopatologicznie czy dobrze rozumiem:
standardowo mój komp z K20A4 obsługuje ori kólko K20A4 - 14310-RBC-003 ACTUATOR ASSY., VTC czyli 50 st.,
obecnie do tego kompa mam silnik z kółkiem 14310-RBB-003 ACTUATOR ASSY., VTC czyli 30st.
Dlatego teraz komp robiąc korekty powoduje "stukanie", jeśli wymienię kółko na oryginalne z K20A4 czyli 50 st. to komp powienien zacząć to ogarniać?
a do tego K24 nabierze "oddechu" jak kolega napisał?
Sorki że tak drukowanymi literami ale to rozwiązanie wydaje się tak banalne że trudno uwierzyć
#19
Napisano 14:25, 08.01.2020
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 14:26, 08.01.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#20
Napisano 14:36, 08.01.2020
Tak pod warunkiem , że wymieniles kol wydechowy na ten od 2.4 wraz z kolanem na większa średnicę
to na mnie jeszcze czeka - to rozumiem apropo "lepszego" oddechu K24?
bo sama podmiana kółka na wałku powinna rozwiązać problem check'a?
sorki że tak drążę ale wkurza mnie codzienny widok pomarańczowej kontolki w aucie...
#21
Napisano 15:00, 08.01.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#22
Napisano 15:49, 08.01.2020
Powinno pomóc. Przy dalszej eksploatacji być może będzie potrzebna korekta map paliwa aczkolwiek nie musi. Dopiero jak zaczniesz mocniej ingerowac w odlot i wydech wtedy ponowne strojenie jest wymagane. Pakując 2.4 na kompa od k20a6 w przypadku accorda checka nie wyrzuca bo oba silniki mają takie samo kółko vtc, wtryski tylko się montuje od 2.4 a komp sam koryguje całą resztę, co prawda w dużych wartościach ale błędów nie ma. Przynajmniej tak było w moich kilku przypadkach.
zaj... mi się przydadzą te informacje
będę meldować o wynikach.
#23
Napisano 17:20, 08.01.2020
Nic nie musi. Komputer w takim razie powinien mieć 5 różnych map uzależnionych od kata walka. W twoim przypadku kółko przestawi się na max czyli ~ 25/30stopni gdzie komp będzie usiłował przestawić na max czyli 45-50 przez co będzie też korygowac zapłon i paliwo co w efekcie będzie skutkować stukaniem i ew błędem właśnie czujnik stukowego. Zakładając tamto kółko ingerencja s kompa może okazać się nie potrzebna a jeśli już to nie wielką. A na kółku VTC z k20a4 to 2.4 dopiero zacznie oddychać tak jak powinno
Olek prosze nie wprowadzaj w blad. Komp wcale nie dazy do ustawienia max VTC. Komp ma mapy w ktorych VTC jest ustawiane w zaleznosci od obciazenia i obrotow. Stuk pojawia sie od tego, ze wydech i kol wydechowy od 2.0 ma strasznie mala srednice i silnik stuka praktycznie dlawiac sie swoimi spalinami. Stad moze brac sie blad stuku, bo w mapie brakuje juz korekt zaplonu. To czy chodzi na 25, czy na 40 stopniach do stuku ma niewiele wspolnego, poniewaz jak silnik nie wejdzie na wiekszy kat VTC, to po prostu nie skorzysta z mapy dla wiekszego kata. A jak kat wynikowy bedzie sie znaczaco roznil od zadanego to wyrzuci blad na VTC. Strategia VTC nie ma nic wspolnego ze stukiem.
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#24
Napisano 18:14, 08.01.2020
Olek prosze nie wprowadzaj w blad. Komp wcale nie dazy do ustawienia max VTC. Komp ma mapy w ktorych VTC jest ustawiane w zaleznosci od obciazenia i obrotow. Stuk pojawia sie od tego, ze wydech i kol wydechowy od 2.0 ma strasznie mala srednice i silnik stuka praktycznie dlawiac sie swoimi spalinami. Stad moze brac sie blad stuku, bo w mapie brakuje juz korekt zaplonu. To czy chodzi na 25, czy na 40 stopniach do stuku ma niewiele wspolnego, poniewaz jak silnik nie wejdzie na wiekszy kat VTC, to po prostu nie skorzysta z mapy dla wiekszego kata. A jak kat wynikowy bedzie sie znaczaco roznil od zadanego to wyrzuci blad na VTC. Strategia VTC nie ma nic wspolnego ze stukiem.
Z mojego doświadczenia wiem, że ma znaczenie. I nie ma się co gryźć. Założyciel tematu kółko tak czy siak powinien przełożyć.
Co do mojej teorii ze sterowaniem VTC. Twoja jak najbardziej jest odpowiednią. Ja po prostu źle sformulowanem swoją wypowiedź. Ale przy WOT z własnego doświadczenia wiem, że sterownik może próbować korzystać z map dla 40 stopni
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#25
Napisano 22:54, 08.01.2020
dziękuję Wam za nakierowanie na możliwe rozwiązania problemu, oczywiście nie przyjmuję bezkrytycznie wszystkiego z internetu,
pogadam z moim mechanikiem i zobaczymy co da się zrobić.
Na tą chwilę chciałem uniknąć dłubania w wydechu bo miałem nadzieję że między 2.4 i 2.0 nie ma aż tak drastycznych różnic w średnicach żeby powodować takie objawy, a crv ma być tylko i wyłącznie sprawnym daily więc zależy mi na niezawodności, użyteczności i bezproblemowych przeglądach.
No ale jeśli będzie trzeba to zacznę na początek od ori kolektora wydechowego 2.4, o ile da się go wpasować. A temat podmiany kółka też oblukam bo zakładam że będzie pasować do standardowych wałków k24a3.
Użytkownik kohoshi edytował ten post 23:13, 29.01.2020
#26
Napisano 23:14, 08.01.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#27
Napisano 23:19, 29.01.2020
Na pierwszy ogień poszedł czujnik spalania stukowego - szarpnąłem się na nowy oryginał.
Auto jeździ, błędu P0325 póki co nie ma, przejechałem 500 km tylko na pb na razie w ramach testów - zobaczymy niedługo na lpg.
Na razie dwa razy wywaliło mi checka P0172 - bogata mieszanka - tak więc jak się ogarnę czasowo to chcę wystroić auto.
#28
Napisano 20:44, 03.03.2023
Sorki za odkopanie kotleta Powiedz mi jak rozwiazales sprawe z kolektorem wydechowym? Bede pakowal k24 zamiast k20 i zastanawiam sie od czego bedzie pasowac kolektor wydechowg bo ssacy to od acco lub FN2
#29
Napisano 17:47, 04.03.2023
Załóż nawet 4w1 z accorda i dalszą cześć z accorda, co trzeba będzie przerobić to przyciąć lub przedłużyć. Zakładanie silnika 2.4 na seryjnym wydechu z 2.0 jest BEZ SENSU, bo trzeba cofać VTC na vtecu do 10stopni. Inaczej jest spalanie stukowe i wywalasz motor.
Druga sprawa, zaklładanie tego kółka 50stopni na seryjnych wałkach i wydechu nawet z 2.4 też nie ma sensu, bo nie daje się więcej jak 25 stopni, ze względu na zbyt słabe wypróżnianie się silnika ze spalin. Seryjne mapy w ecu z CRV przy WOT są ustawione na max 20 stopni VTC.
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, swap K24A3, błąd PO30250
Mechanik →
Nadwozie →
Uszczelki do szyb bocznychNapisany przez kamil10 , 05 cze 2023 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Ułamany elektrozawór zmiennych faz rozrząduNapisany przez MariosGR , 04 cze 2023 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Problem z obrazem z kamery cofania - Navi poliftNapisany przez rafalskiii , 02 cze 2023 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() |
![]() N22A1 i dziwny dźwięk turbinyNapisany przez stas28 , 31 maj 2023 ![]() |
|
![]()
|
|
![]() |
![]() Sprężarka oraz pasekNapisany przez Junior93xD , 31 maj 2023 ![]() |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych