Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

BÅ‚Ä…d P 1399 Honda Accord Coupe 2.0 / 2000 .

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 maja1974

maja1974
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:57, 02.01.2020

Witam Wszystkich,

Jak w temacie moja hania wykazuje błąd P 1399 - i tu zaczyna się problem bo nic więcej żadnych innych błędów( P0300, P0301 itp)

jak narazie sprawdziłem :

- świece nowe irydy

- nowe przewody 

- nowa kopółka

- nowy palec rozdzielacza

- głowica zrobiona ciśnienie 12,6 na każdym cylindrze

- wtryskiwacze sprawdzone (wyczyszczone ) 

- luzy zaworowe ok 

-EGR sprawdzony 

- przepustnica wymyta, silniczek krokowy ok

 

Samochodzik pali na dotyk , nie falujÄ… wolne obroty, nie szarpie zbiera siÄ™ ok , pali  normalnie ok 12 w mieÅ›cie, wydaje siÄ™ wszystko ok.

Jedynie nie widzę różnicy w pracy silnika jak odłączam 3 cylinder ( niema typowego szarpnięcia jak na innych cylindrach)

Co może powodować ten bÅ‚Ä…d, - zastanawiam siÄ™ nad sprawdzeniem rozrzÄ…du może coÅ› siÄ™ przestawiÅ‚o a i może  powinienem sprawdzić czujnik poÅ‚ożenia waÅ‚u  - jeszcze .

Jak ktoś ma jakieś pomysły to z góry dziękuje.

 

Honda Accord COUPE 2.0 2000 r.


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:25, 02.01.2020

Jakiej firmy przewody założyłeś?


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 maja1974

maja1974
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:10, 02.01.2020

Kable wn -powertec -kolega na nich jeżdzi i bardzo chwali, no i krótkie sprostowanie dzisiaj jak odpalilem wieczorem na zimnym silniku wywaliło pozostałe błędy z serii p0300 p0301 p0302 i p0303 brakuje tylko p0304
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:44, 03.01.2020

To że kolegi są ok to nie znaczy że twoje są ok. Zmierz oporności poszczególnych przewodów i wrzuć tutaj.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 maja1974

maja1974
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:51, 03.01.2020

Opornosci 1-2,2 kohm
2 - 2,4
3 - 3,2
4 - 4,0
Niby ok tak mi sie wydaje
  • 0

#6 roolf

roolf
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • SkÄ…d:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:48, 04.01.2020

Sprawdzałeś modułu zapłonu i cewkę zapłonową?? Zerknij jeszcze na kostkę łączącą się z aparatem zapłonowym.


  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:30, 05.01.2020

ja bym wyjął świece, porobił fotki, wrzucił na forum a tą z 3 cylindra zmienił na inny.


  • 0

#8 maja1974

maja1974
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:13, 07.01.2020

Jutro wykrece swiece to wkleje fotki, sprawdze jeszcze połaczenia od komputera do wtryskiwacza moze tu cos warjuje
  • 0

#9 SysTalon

SysTalon
  • Nowy
  • 9 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:39, 07.01.2020

Witam, sÄ…dzÄ™, że pierw warto obadać na podstawie jakich wskazaÅ„ komputer może wyrzucić takie bÅ‚Ä™dy. Aparat zapÅ‚onowy nie, bo tam brak jakiegokolwiek czujnika. Pozostaje sonda lambda bÄ…dź czujnik spalania stukowego. Czujnik spalania stukowego jest tylko 1 i zamontowany tak, że nie mógÅ‚by komputer na jego podstawie generować bÅ‚Ä™dów oddzielnie na każdy tÅ‚ok ( poprawcie mnie jeÅ›li siÄ™ mylÄ™,  takie coÅ› miaÅ‚em w Carismie 4g93, Honda pewnie też takowy posiada) .  Pozostaje sonda lambda. bÅ‚Ä…d pewnie pojawia siÄ™ nie od razu po resecie, lecz dopiero po rozgrzaniu silnika i przebytych iluÅ›tam kilometrach, co tylko potwierdza hipotezÄ™. IdÄ…c dalej tym tokiem rozumowania ... sonda wykrywa nieodpowiednio dopalonÄ… mieszankÄ™ w danym momencie, oczywiÅ›cie musi siÄ™ to powtórzyć wiele razy by komputer "nabraÅ‚ pewnoÅ›ci" . JeÅ›li silnik pracuje prawidÅ‚owo, to tylko zÅ‚a mieszanka paliwowo powietrzna może wpÅ‚ywać na taki stan rzeczy tj. mogÄ… lać wtryskiwacze, przepÅ‚ywomierz może wskazywać wartoÅ›ci wiÄ™ksze niż faktyczne przez co ECU podaje zbyt dużo paliwa, czujnik temperatury powietrza oraz barometryczny też wchodzi w grÄ™.BÅ‚Ä™dy we wskazaniach mogÄ… być niewielkie, przez co nie odczuwasz różnicy w dziaÅ‚aniu silnika.  JeÅ›li zawory zostaÅ‚y sprawdzone to ten element pomijamy.  SprawdziÅ‚bym pierw instalacjÄ™ Sondy, przewody i jÄ… samÄ….

PS. To bardzo ważne, jeśli masz irydowe denso to lepiej sprawdź je dokładnie. Moja historia - 1 raz w życiu kupiłem świece Irydowe Denso ( i ostatni) z normalnej hurtowni, nie żadne alledrogo. Po 2 miechach po rozgrzaniu momentami przerywał. Wymieniłem cewki, przewody i dalej to samo. Po wykręceniu świec okazało się, że mogłem obracać izolatorem na 1 z nich, gdy cześć metalowa ( ta z gwintem stała w miejscu) -> reklamacja. Po kolejnym miesiącu padły w ten sam sposób 2 kolejne xD. Nigdy więcej irydowych :D

 

Ps 2 . Nie masz czasami regulacji kątą wyprzedzenia zapłonu na aparacie? to też mogłoby sprawiać dane problemy, jeśli źle ustawione ;) Tym bardziej, że ma być w nim czujnik położenia wałka rorządu.


Użytkownik SysTalon edytował ten post 22:48, 07.01.2020

  • 0

#10 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 01:19, 08.01.2020

Witam, sÄ…dzÄ™, że pierw warto obadać na podstawie jakich wskazaÅ„ komputer może wyrzucić takie bÅ‚Ä™dy. Aparat zapÅ‚onowy nie, bo tam brak jakiegokolwiek czujnika. Pozostaje sonda lambda bÄ…dź czujnik spalania stukowego. Czujnik spalania stukowego jest tylko 1 i zamontowany tak, że nie mógÅ‚by komputer na jego podstawie generować bÅ‚Ä™dów oddzielnie na każdy tÅ‚ok ( poprawcie mnie jeÅ›li siÄ™ mylÄ™,  takie coÅ› miaÅ‚em w Carismie 4g93, Honda pewnie też takowy posiada) .  Pozostaje sonda lambda. bÅ‚Ä…d pewnie pojawia siÄ™ nie od razu po resecie, lecz dopiero po rozgrzaniu silnika i przebytych iluÅ›tam kilometrach, co tylko potwierdza hipotezÄ™. IdÄ…c dalej tym tokiem rozumowania ... sonda wykrywa nieodpowiednio dopalonÄ… mieszankÄ™ w danym momencie, oczywiÅ›cie musi siÄ™ to powtórzyć wiele razy by komputer "nabraÅ‚ pewnoÅ›ci" . JeÅ›li silnik pracuje prawidÅ‚owo, to tylko zÅ‚a mieszanka paliwowo powietrzna może wpÅ‚ywać na taki stan rzeczy tj. mogÄ… lać wtryskiwacze, przepÅ‚ywomierz może wskazywać wartoÅ›ci wiÄ™ksze niż faktyczne przez co ECU podaje zbyt dużo paliwa, czujnik temperatury powietrza oraz barometryczny też wchodzi w grÄ™.BÅ‚Ä™dy we wskazaniach mogÄ… być niewielkie, przez co nie odczuwasz różnicy w dziaÅ‚aniu silnika.  JeÅ›li zawory zostaÅ‚y sprawdzone to ten element pomijamy.  SprawdziÅ‚bym pierw instalacjÄ™ Sondy, przewody i jÄ… samÄ….

PS. To bardzo ważne, jeśli masz irydowe denso to lepiej sprawdź je dokładnie. Moja historia - 1 raz w życiu kupiłem świece Irydowe Denso ( i ostatni) z normalnej hurtowni, nie żadne alledrogo. Po 2 miechach po rozgrzaniu momentami przerywał. Wymieniłem cewki, przewody i dalej to samo. Po wykręceniu świec okazało się, że mogłem obracać izolatorem na 1 z nich, gdy cześć metalowa ( ta z gwintem stała w miejscu) -> reklamacja. Po kolejnym miesiącu padły w ten sam sposób 2 kolejne xD. Nigdy więcej irydowych :D

 

Ps 2 . Nie masz czasami regulacji kątą wyprzedzenia zapłonu na aparacie? to też mogłoby sprawiać dane problemy, jeśli źle ustawione ;) Tym bardziej, że ma być w nim czujnik położenia wałka rorządu.

w aparacie zapłonowym jest czujnik CYP (czujnik położenia cylindra) :zoltek: i jest on istotny przy wypadającym zapłonie - nie powinien być uszkodzony.

sonda lambda bardzo rzadko powoduje wypadanie zapłonu, więc sondę raczej bym olał.

w VI gen'ie nie ma przepływomierza :zoltek: chyba, że masz na myśli MAP sensor ;) .

stukowiec wywala błąd z automatu w VI gen'ach i auto w moment robi się mułowate, także odpada (chyba, że był zamontowany jakiś beznadziejny zamiennik w ostatnim czasie).

 

@maja1974

- świece nowe irydy - jakiej firmy i dlaczego irydowe? :>

- nowe przewody - przewody zostawię w spokoju, bo każdy ma swoje 3 grosze w tym temacie :zoltek:

- nowa kopułka - jakiej firmy? mało istotne ;)

- nowy palec rozdzielacza - jak wyżej. ale ktoś musiał to rozebrać i złożyć, co nie koniecznie musiało być zrobione zgodnie ze sztuką :zoltek:

żeby nie zaczynać od  :pupa: strony, to skoro u tego Twojego 'kolegi' wszystko dziaÅ‚a jak należy i masz do niego blisko, to podjedź do niego i zamieÅ„cie caÅ‚e aparaty zapÅ‚onowe (Å‚Ä…cznie z kopuÅ‚kÄ…, palcem, cewkÄ…) ... taka podmianka, jeÅ›li nie pomoże, bÄ™dzie wskazywaÅ‚a na zÅ‚e Å›wiece, lub problem z wiÄ…zkÄ… elektrycznÄ… (bo przecież u kolegi dziaÅ‚a ;) ). jeÅ›li zacznie wszystko dziaÅ‚ać jak należy, to podmianka kopuÅ‚ki, palca, przewodów ... jeÅ›li dalej bÄ™dzie ok, to pada cewka, albo aparat, ewentualnie czujnik CYP w aparacie.

jak nie masz takiej możliwości, to musisz po kolei wyeliminować (być w 100% pewny sprawności i trwałości połączeń) wiązki i wtyczki w okolicach aparatu, jak i wtryskiwaczy, aparat zapłonowy, cewkę, palec, kopułkę, przewody, świece.

jak to wszystko posprawdzać, jest w sieci porządnie opisane i nawet są ponagrywane filmy instruktażowe, więc nie będę się tutaj rozpisywał na ten temat.

 

zakÅ‚adam, że zawory byÅ‚y regulowane przez 'chcÄ…cego - kumatego', a nie przez 'mechanika mirka od golfów i skod'ów' za flaszkÄ™  :zoltek: a przewody masowe sÄ… na swoim miejscu, nie sÄ… poprzerywane i akumulator sprawny, w peÅ‚ni naÅ‚adowany.

 

bawiąc się we 'wróżbitę Macieja', to gdyby nie to, że prawie wszystkie cylindry dostały misfire, obstawiał bym kijowe świece, ale po tych wszystkich błędach można praktycznie cały układ zapłonowy skreślić i zacząć stawiać od nowa, bo:

świece irydowe nie są zalecane do tego motoru, kable liche wątpliwej jakości, kopułka i palec pewnie to samo, a winę może ponosić nawet sam aparat zapłonowy, a wymieniane części były sprawne i nie wymagały wymiany :zoltek:

hondy nie lubiÄ… zamienników w elektryce ... u jednych coÅ› co dziaÅ‚a, to u drugiego nawet nie zaÅ‚apie  :diabeljezyk:

 

informacji na temat naprawianego miejsca jest po prostu za mało i nie da rady określić na odległość, co się dzieje w okolicach Twojego układu zapłonowego ... może po prostu masz wyciek do aparatu, zalane olejem wtyczki, albo zaśniedziałe styki we wtyczkach. im więcej informacji (co, gdzie, jak, kiedy, jakiej firmy, po czym nastąpiło, kiedy działało ok, na jakich częściach było ok, fotki, wideo, ogólny zarys historii serwisowania auta ... ), tym większe prawdopodobieństwo na trafienie poszukiwanej usterki ;)

temat widziaÅ‚em od samego poczÄ…tku powstania, ale informacji za wiele tutaj nie doszÅ‚o i nie da rady okreÅ›lić problemu jednoznacznie. jeÅ›li faktycznie zależy Ci na usuniÄ™ciu problemu, postaraj siÄ™ opisać caÅ‚ość troszkÄ™ szerzej (widzisz po moim wpisie, ile same pytania i domysÅ‚y zajęły treÅ›ci  :diabeljezyk:). aparat i multimetr raczej każdy posiadacz samochodu ma w tych czasach pod rÄ™kÄ… (multimetr okoÅ‚o 20zÅ‚ w markecie), co pozwala trochÄ™ lepiej zobrazować usterkÄ™ ;) potrzeba jeszcze tylko chÄ™ci i dziaÅ‚ania :diabelfaja:. koniec koÅ„ców, problem przecież bÄ™dziesz rozwiÄ…zywaÅ‚ wÅ‚asnorÄ™cznie, bo gdyby miaÅ‚o być inaczej, zapÅ‚aciÅ‚ byÅ› w warsztacie 'ogarniÄ™temu' elektrykowi i moment by to ogarnÄ…Å‚ ... oczywiÅ›cie za odpowiedniÄ… opÅ‚atÄ…  :zoltek:.


Użytkownik gons edytował ten post 01:24, 08.01.2020

  • 0

#11 SysTalon

SysTalon
  • Nowy
  • 9 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:06, 08.01.2020

gons , masz rację. sorka za wprowadzenie w błąd, dopiero zaczynam z Hondzinami i widzę, że muszę się dokształcić w tym zakresie (lektura ESM mnie czeka) . Pisząc posta myślami byłem z moim poprzednim silnikiem 4g93 z carismy. Suma sumarum masz rację, potrzeba więcej danych. Najlepiej byłoby interfejs podłączyć i sprawdzić co się da (korekty an wtryskach itp.)
Pozdrawiam


  • 0

#12 maja1974

maja1974
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:40, 08.01.2020

No to tak od poczÄ…tku.

JakieÅ› 2 mies. temu zaswieciÅ‚a siÄ™ kontrolka check engine - samochód jeżdzi na gazie od 2008 r. , instalacja stag 300 , wtryski hana - regularnie ustawiana itp.zero problemów. wiec pierwsze co zrobiÅ‚em sprawdziÅ‚em sobie Å›wiece i przewody , wygladaÅ‚y ok jedynie na 2 cylindrze byÅ‚a bardziej okopcona pozostaÅ‚e czyÅ›ciutkie i suche (czemu irydy - jak kupiÅ‚em byÅ‚y irydy zainstalowane wiÄ™c wymieniaÅ‚em na irydy jeżdziÅ‚ na denso, a ostatnio na bossh  , ma zrobione ok 15 tys na ostatnich , wÅ‚ożyÅ‚em je do innej hondy mam civica z silnikiem H22A wiec przerzuciÅ‚em swiece i jezdzi bez problemów to samo z kablami zero bÅ‚Ä™dów, wiÄ™c szukaÅ‚em dalej, sprawdziÅ‚em ciÅ›nienie na cylindrach 1,3,4 cylinder 12,5 bar 2 cylinder 11,2 nie najgorzej ale nia mam problemów z zdjÄ™ciem gÅ‚owicy wiÄ™c daÅ‚em do zrobienia koledze sprawdziÅ‚em czy ciÅ›nienie nie rosnie po dolaniu oleju pierscienie ok bez zmian ciÅ›cnienia, po zmontowaniu wszystkie cylindry ok 12,6 bara po zmontowaniu - żaÅ‚uje że nie popatrzyÅ‚em na sprężyny czy nie sÄ… za dużo zgniecione ale po eksploatacji tego silnika nie wynikaÅ‚o by że mogÅ‚o siÄ™ z nimi coÅ› stać. WiÄ™c szukam dalej kupiÅ‚em kopółkÄ™ i palec rozdzielacza żadne koszty na wszelki wypadek , oczywiÅ›cie gaz zostaÅ‚ odÅ‚Ä…czony jak miaÅ‚em wszystko pozdejmowane to przy okazji czyszcenie wtryskiwaczy sprawdziÅ‚em rezystancje cewek wszystkie prawie takie same trochÄ™ brudne ale filterki nie zapchane syfem wiÄ™c prowizoryczna instalacja do czyszczenia i spray do czyszczenia może nie mam takiego pecha bo nie zaznaczyÅ‚em sobie tego z 2 cylindra i nie wstawiÅ‚em w to samo miejsce. nie lubie zabierać dziaÅ‚ajÄ…cych części z innego samochodu ale w sobotÄ™ zamienie aparat zapÅ‚onowy z h22a i zobzczÄ™ czy dzieje siÄ™ to samo jak siÄ™ ma czas to wyczyÅ›ciÅ‚em prawie wszystko co jest zwiÄ…zane z powietrzem i paliwem jeszcze musze podjechac do kolegi i sprawdze ciÅ›nienie pompy paliwa bo może tu coÅ› niedomaga , Co do czujnika spalania stukowego to jest orginalny nie przyszÅ‚o mi do gÅ‚owy narazie go sprawdzać bo nie daje objawów jakby byÅ‚ walniÄ™ty i to samo do czujnika poÅ‚ożenia waÅ‚u . EGR dziÅ‚a , uszczelki pozmieniane wiÄ™c lewe powietrze też mi odpada wolne obroty stabilne ,

ZamówiÅ‚em nowe kable do civica i swiece wiÄ™c najpierw wkrÄ™ce je do accorda i zobaczÄ™ kupiÅ‚em kable NGK i Å›wiece Denso (zawsze japoÅ„skie) nie wiem może walnoÅ‚em siÄ™ przy rozrzÄ…dzie ale raczej nie , luzy na zaworach ustawiaÅ‚em na 0,25 i 0,30  miaÅ‚em je sprawdzić za jakieÅ› 1000 km bo po robieniu gÅ‚owicy kumpel mi powiedziaÅ‚ żebym sprawdziÅ‚,

W sobote wolne to porobie fotki i wrzuce jak to wyglÄ…da.

Byłem pewien że po zrobieniu głowicy się to skończy tym bardziej ze samochód zrobił 130 tys na gazie i nigdy nie było problemu.

Posprawdzam połączenia z aparatem zapłonowym bo tam są podłączenia dio instalacji gazowej może coś tam zakłóca pracę aparatu.

Najbardziej daje mi do myślenia brak reakcji silnika na odłączenie 2 cylindra tak jakby wogóle nic w nim się nie działo może to wynik ze jest ostatni w kolejności zapłonu a silnik rozpędzony więc nie ma standartowego szarpnięcia.

Dzięki za podpowiedzi oczywiście zdjętych częsci nigdy nie wyrzucam ale po 20 latach eksploatacji mają prawo trochę już zawodzić .znalazłem filmik na youtube i gość mnustwo rzeczy posprawdzał i tez nie znalazł przyczyny

    szkoda że nie ma dalszej części prywatne pliki nie ma podglÄ…du


  • 0

#13 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 21:41, 08.01.2020

no świeczki bosha, to akurat padaka w Hondzie ;) albo NGK, albo Denso zwykłe to koszt 45 zł za komplet.

luzy zaworowe powinny być ok, a dokładne sprawdzenie wszystkich to około 45-60min (w tym 30min to zasychanie nowego silikonu :D ), więc warto było by sprawdzić przy okazji dla pewności, czy coś się nie rozregulowało (choć w tak krótkim czasie, to raczej nie powinno ... no chyba, że ustawiłeś te 0.25 na wydechowych, a 0.30 na ssących :diabelgrin:).

skoro kompresja jest, to wciąż zostaje paliwo + zapłon, bo powietrze mówisz, że masz ogarnięte. możesz sprawdzić działanie regulatora paliwa, odłączając go od kolektora ssącego, powinny zmienić się obroty, bo wzbogaci się mieszanka. filtr paliwa świeży, czy też ma te 20 lat? jak stary, to profilaktycznie możesz go wymienić ;) pompa paliwa - jak masz możliwość, to dla świętego spokoju możesz zmierzyć ciśnienia :) ale mając gaz, wystarczy na niego przepiąć i też łatwo zdiagnozujesz, czy pompa paliwa niedomaga ;) do tego gaz jest bardziej uczulony na układ zapłonowy, więc jeśli na benie wszystko jako tako hula, to na gazie od razu wyjdzie, jeśli coś w układzie zapłonowym nie gra (a nawet i z zaworami).

wtryskiwacze po czyszczeniu sprawdzaÅ‚eÅ›, czy dajÄ… mgieÅ‚kÄ™ i żaden nie 'szcza'? bo w podanym przez Ciebie filmiku (wczeÅ›niej już go oglÄ…daÅ‚em  :diabelgrin:), gość usterkÄ™ wyeliminowaÅ‚ wÅ‚aÅ›nie przez wymianÄ™ wtryskiwacza na sprawny ;) (poza tym, niezÅ‚e cyrki w tym Accordzie ktoÅ› porobiÅ‚ .. w życiu nie wpadÅ‚ bym na takie patenty  :diabelsmiech:).

jeśli chodzi o aparat zapłonowy od H22A, to z tego co mi wiadomo, to nie podejdzie do F20B (ale, może gdzieś coś przeoczyłem i się mylę :> ).

wiÄ…zki podczas montażu LPG, gazowniki potrafiÄ… okrutnie poniszczyć i lepiej je co jakiÅ› czas skontrolować, nawet jeÅ›li nie jeździ siÄ™ na gazie :zoltek: jak ktoÅ› narobi makaronu w wiÄ…zce, to później nawet dobry elektromechanik ma problem z usuniÄ™ciem tego baÅ‚aganu po 'szpecach'  :diabelmruga:


  • 0

#14 maja1974

maja1974
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:47, 09.01.2020

Witam, 

ZmieniÅ‚em swiece dzisiaj zero róznicy po skasowaniu bÅ‚Ä™dów rozgrzanie silnika i odrazu p1399,p0300,p0301 i p0302 jutro dojada kable zobaczymy wrzucam filmik jak autko jeździ sorki za jakość ale samemu źle siÄ™ kreci wczasie jazdy 

https://drive.google...4FRo_-D86jaWvZn

https://drive.google...aeO1xN1jSKIYvkO


Użytkownik maja1974 edytował ten post 18:59, 09.01.2020

  • 0

#15 maja1974

maja1974
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 11.01.2020

No i co dalej, łączenia przy aparacie sprawdzone aparat posprawdzany zgodnie z ESM parametry w normie, CKP i TDC rezystancja 2,05 kohm sprawdzobe na ECM bo rozrzadu nie chcialo mi sie sciagzc błędy P0300 itpznikneły ale błąd P1399 wyskakuje za kazdym razem po skasowaniu błędu. co z tym P1399? Juz mi pomysłów brakuje A tsk z ciekawosci dlaczego w programach serwisowych hondy nie podaja tego błedu moze musze zalateic jakis nowszy program n
iz ESM ver.1.4.0

Użytkownik maja1974 edytował ten post 20:39, 11.01.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq