Skocz do zawartości


RODO w HAKP

pojedynczy stuk przy ruszaniu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:47, 20.06.2010

Witam jestem tu nowy i mam nadzieje ze mi pomożecie. W mojej hondzie jest tak ze jak puszczam sprzęgło i przy ruszeniu mam taki jeden stuk i jedzie jest to denerwujące a niemam juz pomysłu co to jest w zadnym kole niema żadnego luzu
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:40, 20.06.2010

Niestety przyczyn takiego stanu może być wiele,jednak na początek sprawdziłbym poduszki m.inn. skrzynia biegów,silnik,a później zawieszenie tzn.wahacze.
  • 0

#3 gegu

gegu
  • Klubowicz
  • 138 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1 Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:51, 20.06.2010

Ja też słyszę u siebie lekki stuk, w momencie, gdy sprzęgło zaczyna łapać. Po lekturze forum podejrzewam drążek reakcyjny (czy jakoś tak), który jest przykręcony do przodu, pod zderzakiem oraz do wahacza (jeśli dobrze pamiętam). Gdy nie jest odpowiednio mocno skręcony to wydaje takie stuki. Warto to sprawdzić.
  • 0

#4 Maryś

Maryś
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Prelude
  • KM:200?
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:BB8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:56, 20.06.2010

I jeszcze zostają przeguby ;) Przy delikatnym dodaniu gazu też stuka/lekko szarpie ?
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:40, 21.06.2010

no tez tak obstawiam poduszki bo troche sie silnik kiwa za mocno moim zdaniem ino szkoda ze sa takie drogie
  • 0

#6 knysha

knysha
  • Forumowicz
  • 141 postów
  • Skąd:Festung Breslau
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:1990
  • Nadwozie:EX
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:56, 22.06.2010

Dla pewności sprawdź przeguby, sworznie i wahacze - bo jak to padnie podczas jazdy, to kaplica raczej...
  • 0

Wróciłem... drżyjcie :D


#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:35, 02.05.2011

Stuka to stuka ale czy auto ci się dobrze prowadzi ??
  • 0

#8 PiSi

PiSi
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Giżycko
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:30, 08.09.2011

Miałem te same objawy przez:

Dołączona grafika
  • 0

#9 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 17:36, 08.09.2011

proponuje sprawdzić element nr 11 http://japancars.ru/...&nplblk=B__1910
u mnie wyrobione śruby powodowały delikatny stuk tylko i wyłacznie przy ruszaniu
  • 0

#10 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:14, 08.09.2011

Stuk ten może też pochodzić od luzów na połączeniu przegubu wewnętrznego z wałkiem pośrednim, czyli konkretnie z lewej strony auta (od strony kierowcy). Pozostałe pomysły podano chyba już wyżej i tak jak pisano przyczyn może być multum a Ty musisz stopniowo eliminować co to nie jest zaczynając od najprostszych.
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#11 82piotr

82piotr
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:45, 06.03.2017

Witam 

Odgrzewam temat.

Pojawił mi się pojedynczy stuk podczas rusza nie występuje cały czas czy jest możliwość ze może być uszkodzona guma od stabilizatora. 

W czasie jazdy żadnych drgań nie mam w samochodzie więc przegub wewnętrzny raczej dobry. 

Sprawdzałem zawieszenie tez żadnych luzów nie odczuwałem jedynie zobaczyłem ze jedna z gum na stabilizatorze tam gdzie jest przecięcie nie dolego do siebie tylko jest minimalny odstęp a po drugiej stronie guma dolega do siebie czy to może być to

czy tak jak wcześniej w temacie było pisane ze to przegub zewnętrzny daje takie odgłosy. Sworzeń dolny sprawdzałem bo jestem uczulony na niego ponieważ juz z kołem przeżycie miałem i to zaledwie dwa dni po zakupie auta:)


  • 0

#12 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:46, 06.03.2017

Guma by nie powodowała stuków. Obstawiałbym przegub któryś raczej ten przy skrzyni.


  • 0

#13 82piotr

82piotr
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 06.03.2017

Guma by nie powodowała stuków. Obstawiałbym przegub któryś raczej ten przy skrzyni.

Czyli powiadasz ten wewnętrzny mi stuka to od strony prawej tak mi się wydaje ale żadnych drgań nie ma jak jadę szybko


  • 0

#14 82piotr

82piotr
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:09, 13.03.2017

Witam 

W końcu doszedłem co powodowało stuk. 

1. Klocek walił w jarzmo ale to końca nie wiem czy to było na 100% to bo po 

2. Luźna śruba była na wahaczu dolnym ( jedno pełne dokręcenie musiałem zrobić )


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq