Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wyciekający płyn

V sprzęgło płyn dot4

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 jamesrod

jamesrod
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CD
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:48, 20.12.2019

Witam. Jestem posiadaczem Hondy Accord V z 94r. 2.0 . Od jakiegoś czasu uciekał mi płyn hamulcowy ze zbiorniczka od sprzęgła, dolałem raz na jakiś czas i było ok. Od około 2 miesięcy musiałem dolewać go coraz częściej bo sprzęgło się zapadało. Nie mogłem zlokalizować skąd wycieka lecz na miejscu parkingowym na którym parkuje pojawiały się plamki niewielkie. Na dzień dzisiejszy płyn wycieka dużo szybciej, nieraz przejadę przez miasto i już czuję że sprzęgło nie chce odbijać i strasznie płytko "bierze". Od kilku dni zauważyłem że wokół tego zbiorniczka jest mokro (wcześniej nie było) zaczyna się już nieco pod korkiem (wydaje mi się że wypływa przez korek co wcześniej się nie działo). Jakieś pomysły co jest tego przyczyną?


  • 0

#2 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 26
Super

Napisano 15:55, 20.12.2019

obejrzeć dokładnie korek i zbiorniczek i zlikwidować wyciek, w układzie sprzęgła może jeszcze cieknąć w środku auta przy pedale sprzęgła jest pompka i z niej może też cieknąć więc warto tam zajrzeć, poza tym  najczęściej cieknie z wysprzęglika  przy skrzyni biegów.


Użytkownik Maxell edytował ten post 15:56, 20.12.2019

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#3 jamesrod

jamesrod
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CD
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:04, 20.12.2019

obejrzeć dokładnie korek i zbiorniczek i zlikwidować wyciek, w układzie sprzęgła może jeszcze cieknąć w środku auta przy pedale sprzęgła jest pompka i z niej może też cieknąć więc warto tam zajrzeć, poza tym  najczęściej cieknie z wysprzęglika  przy skrzyni biegów.

Zlikwidować wyciek chciałbym tylko jeszcze w jaki sposób mam to zrobić? Korek nie wygląda na uszkodzony, podobnie zbiorniczek a jednak jest wokół nich mokro


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7911 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 78
Wzorowa

Napisano 16:14, 20.12.2019

Przewód elastyczny od zbiorniczka do pompy cały?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 MTTC

MTTC
  • Klubowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Prostki/Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:15, 20.12.2019

Jak Ci cieknie przy wysprzegliku i układ się zapowietrza to wyrzuca płyn przez korek bo bąbel powietrza masz w układzie. Korek i zbiornik bym zostawił w spokoju. Szukaj gdzie wycieka, wymień co trzeba i po temacie. Jak kolega wcześniej napisal-prawdopodobnie skończył się wysprzeglik. Wymienić, odpowietrzyc układ i chulać.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 jamesrod

jamesrod
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CD
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:45, 20.12.2019

Jak Ci cieknie przy wysprzegliku i układ się zapowietrza to wyrzuca płyn przez korek bo bąbel powietrza masz w układzie. Korek i zbiornik bym zostawił w spokoju. Szukaj gdzie wycieka, wymień co trzeba i po temacie. Jak kolega wcześniej napisal-prawdopodobnie skończył się wysprzeglik. Wymienić, odpowietrzyc układ i chulać.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Dzięki za konkretną odpowiedź. Ten wysprzęglik będzie zewnętrzny czy centralny? Bo są podobno poza skrzynią i w środku. Ja jestem zielony w temacie ale szukam tropu.


  • 0

#7 MTTC

MTTC
  • Klubowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Prostki/Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:54, 20.12.2019

Tutaj za wiele nie podpowiem. Mam acco cl7, w V gen. Nie rozbierałem, ale podejrzewam że bez demontażu skrzyni się nie obędzie.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik MTTC edytował ten post 16:55, 20.12.2019

  • 0

#8 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 26
Super

Napisano 17:21, 20.12.2019

na zewnątrz jest


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#9 jamesrod

jamesrod
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CD
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:15, 20.12.2019

na zewnątrz jest

Podziękował. Postaram sie postawić auto do mechanika i dam znać co było usterką.


  • 0

#10 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7911 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 78
Wzorowa

Napisano 22:11, 20.12.2019

tylko jeśli masz mokro przy zbiorniczku to ja bym sie nie dał namówić na wymianę pompy czy wyprzęgnika a najpierw kupił jakieś 25cm (tyle tego tam mniej wiecej jest) przewodu paliwowego i wymienił przewód między zbiorniczkiem a pompą. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, sprzęgło płyn dot4

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq