Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Nie równa praca silnika i problem z błędami

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamil.aniol1993

kamil.aniol1993
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 16.12.2019

Witam wszystkich,
Chciałbym opisać mój problem i poszukać propozycji znalezienia rozwiązania. Pacjent Accord VII 2.4 manual. Jakiś czas temu oddałem znajomemu machanikowi swoją hanię na wymianę uszczelki pod głowicą. Borykałem się z problemem rosnącego ciśnienia w układzie chłodzenia. Teraz mam jeszcze większy problem choć mam nadzieję, że uszczelka jest dobrze zamontowana i układ jest szczelny. Problem polega na tym, że owy mechanik po skręceniu całego silnika po wymianie uszczelki nie spodziewał się tak skomplikowanej konstrukcji rozrządu. Auto pracuje nie równo, słychać jakby delikatne bicie w silniku, obroty wskakują na max 3500, cały czas świeci się check i nie można skasować błędów (nie jestem w stanie opisać teraz jakie to są błędy), pamiętam tylko, że jeden z nich to czujnik podciśnienia na kolektorze(map sensor) którzy został podmieniony i dalej jest to samo. 2 minuty po zapaleniu auta, zapala się kontrolka ładowania. Auto zostało przeze mnie zabrane od niego nie zostawiając nawet złotówki za ową pracę i stoi teraz u mechanika specjalizującego się elektomechanice, który będzie szukał problemów z błędami silnika i ładowania. Podejrzewam, że pomieszał coś w kablach lub czujnikach. Czy myślicie, że rozrząd może być źle ustawiony o 2 - 3 ząbki i wystarczy go profesjonalnie ustawić oraz wyeliminować problemy błędów? Czy doszukiwać się problemu w czymś innym? Tak wiem, mam nauczkę żeby zostawiać auto osobie która choć raz robiła coś takiego w takim aucie z takim silnikiem. Dzięki za odpowiedzi
  • 0

#2 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:43, 16.12.2019

Zmien mechanika. Ten układ napędu rozrzadu jest bajecznie prosty. Zapraszam na PW
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#3 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:23, 16.12.2019

Rozrzad w 7gebie jest banalny..znaki są bardzo dobrze widoczne..

Przy robieniu upg co on mógł z elektryka namieszać..

Jak coś zapraszam na pw

Btw
Jakie błędy? Błąd czujnika położenia wału?

Użytkownik Edson edytował ten post 21:37, 16.12.2019

  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq