Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Ruda na wahaczach, sankach, podwoziu, półosiach - prośba o ocenę

VIII rdza wahacze sanki podwozie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#16 Mirunio

Mirunio
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:JHMCU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:27, 09.01.2020

Ja zapłaciłem u znajomego w warsztacie co do niego jeżdże za podwozie 800 zł.3 dni to trwało.
  • 0

#17 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:16, 10.01.2020

3 dni, to w sumie krótko...nie za krótko ? U mnie trwało to w zasadzie 6 dni. 


  • 0

#18 lukmack

lukmack
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:01, 11.01.2020

Mam to samo, trochę ta ruda przerażająca w tak młodym aucie. Szczególnie irytuje mnie na sankach, osprzecie silnika itd. Mam jeszcze avensis 2003, tam czegoś takiego nie ma.
  • 0

#19 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 13:19, 13.01.2020

Sprawdź z przodu pod nadkolami czy już brud z błotem wypełnił całą przestrzeń

Mam to samo, trochę ta ruda przerażająca w tak młodym aucie. Szczególnie irytuje mnie na sankach, osprzecie silnika itd. Mam jeszcze avensis 2003, tam czegoś takiego nie ma.


  • 0

#20 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 16:57, 14.01.2020

U mnie w civiciem 19 letnim też nigdzie rudej nie ma, tylko na nadkolach coś jest, a w Accordzie już było bo usunąłem.
  • 0

#21 Paulo.

Paulo.
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Nav
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 18.05.2021

Nie chcąc tworzyć nowego tematu zapytam tutaj. Czy 1800 zł za konserwacje podwozia bez elementów zawieszenia w Accordeonie jest znośną ceną? Czy konserwujecie u siebie elementy zawieszenia? 

 

Chcę to zrobić tutaj (jest tam opis całej akcji): https://autoklinika....wacja-podwozia/


  • 0

#22 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:26, 19.05.2021

Jeżeli ściągną wszystkie osłony, umyją myjką wysokociśnieniową, wywalą stary fabryczny baranek, pod którym jest korozja, całość wyczyszczą ścierniwami niemetalicznymi, położą minimum 300 mikronów epoksydu wwysokiej klasy + środek konserwacji podwozia, wszystkie profile zamknięte odtłuszczą i dadzą odpowiednie woski(lub smary z lanoliną) to cena nie jest wygórowana, powiedziałbym, że tanio, bo sam u siebie robiłem 2 razy bo fluid film perma film się nie sprawdził to wiem ile to pracy trzeba,


  • 1

#23 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:15, 19.05.2021

W tej cenie nie ma szans na taką usługę.

Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#24 Paulo.

Paulo.
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Nav
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 19.05.2021

W tej cenie nie ma szans na taką usługę.

Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka

 

Sugerujesz, że warto znaleźć inny zakład? 


  • 0

#25 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:11, 19.05.2021

Nie. Odnoszę się do opisu powyżej.

Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#26 Paulo.

Paulo.
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Nav
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 19.05.2021

Przy tym mają mi usunąć naloty rdzy na łączeniu progów z przednimi błotnikami i pomalować podkładem zaprawowym. Tylko się zastanawiam czy nie trzeba do tego zdjąć błotników... Pewnie tak i wtedy policzą trochę więcej. Niemniej, raczej się zdecyduję na konserwacje u nich. 


  • 0

#27 yamakas

yamakas
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:susiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 18.08.2021

Jeżeli jest ktoś z woj. podkarpackiego lub lubelskiego i z okolic powiatu jarosławskiego lub lubaczowskiego czy tomaszowskiego lub biłgorajskiego i ościennych to proponuje warsztat Soda expert mirek wysocki, Piwoda 31 koło Jarosławia. Robił mi piaskowanie podkładowanie i konserwacje w Accordzie VII, teściowi w Cr-V i znajomemu tez w acco VII. cena 1500 zł. Demontuje zderzak tył (piaskowanie i zabezpieczenie nieszczęsnej belki wzmacniającej za zderzakiem), demontuje tez nadkola i plastikowe progi. Myje, czeka aż wyschnie, piaskuje, podkładuje i konserwuje. Poziom mojego zadowolenia poziom max. Wpiszcie sobie soda expert mirek wysocki na facebooku. POLECAM z czystym sumieniem. Nie zawiedziecie sie.
  • 0
yamakasi

#28 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 18:17, 19.08.2021

1500 za dwa dni uczciwej roboty z piaskowaniem i Górno półkowym eposydem za 100zl/litr to baaardzo tanio.
W jeden dzień (liczę 10rhg dniówka) mało realne.

Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#29 yamakas

yamakas
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:susiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:03, 19.08.2021

Oczywiscie z paragonem zrobił.
  • 0
yamakasi

#30 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:38, 26.12.2021

Podepnę się w temacie. Jestem aktualnie na etapie ogarniania zawieszenia, sanki, wahacze itp wypiaskowane, pomalowane proszkowego, jest bajka. Tylko co ze śrubami? Nie chcę kupować nowych, bo byłby to koszt mocno czterocyfrowy, nie mam też w okolicy żadnego zakładu galwanizacyjne go. W związku z tym narodził się pomysł następujący - wziąć moje śruby wrzucić do myjki ultradźwiękowej, wymyć je z nalotu i prysnąć takim specyfikiem:

https://tygrisindust...r224-box-of-12/

Zda to egzamin na dłużej, czy może macie jakieś lepsze patenty? Może ma ktoś jakąś metodę, żeby domowymi sposobami zabezpieczyć śruby przed korozją na dłuzszy czas?
  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, rdza, wahacze, sanki, podwozie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq